شرکت ساختمان سازی کلارک برنده 470 دلاری مناقصه ترمینال فرودگاه بین المللی سی تک-اختصاصی 808

22 تير 1394 - 10:20
شرکت ساختمان سازی کلارک برنده 470 دلاری  مناقصه ترمینال فرودگاه بین المللی سی تک-اختصاصی 808


این شرکت ساختمانی برنده مناقصه ای شد ، که می تواند با توجه به گزارش مجله روزانه تجارت، به ارزش 470 میلیون دلار در زمان مذاکره باشد. کلارک نیز سالن اجتماعات A را در سال 2004 با توجه به DJC ساخته است.
کار طراحی هنوز به اتمام نرسیده بود، اما طرح باید یک مسیرهوایی 960 فوت برای دسترسی به ترمینال داشته باشد، که در آن مشتریان باید بالاتر از هواپیماها راه بروند.

هفت گیت، به 11 گیت موجود اضافه خواهد شد ، و دو تسمه نقاله باری بر اساس DJC وجود خواهد داشت، که تصمیم در مورد این که چه کسی هزینه ترمینال را پرداخت خواهد کرد، یک موضوع اختلاف بوده است.
کل هزینه ارتقاء ترمینال می تواند بیش از 600 میلیون دلار شود. هزینه آن می تواند توسط آنچه که "عوارض تسهیلات مسافر " یا PFCs نامیده می شود، که اساساً یک واحد مالیاتی برای مسافران در حال جابه جایی از طریق فرودگاه است، پوشش داده شود . این یک روش معمول پرداخت برای سرمایه گذاری های بزرگ است.
با این حال، گروه هوایی آلاسکا (NYSE: ALK) به دلیل اینکه تعداد کمی از مشتریان آلاسکا از تسهیلات آن استفاده کردند، از پوشش هزینه های ارتقاء ترمینال بین المللی خودداری کردند. هواپیمایی آلاسکا در رتبه اول پروازهای داخلی قرار دارد، در حالی که رقیب اصلی آن درفرودگاه سی تک، هواپیمایی دلتا که در رتبه اول پروازهای بین المللی قرار دارد، می باشد.

 ترجمه شده توسط تیم خبری 808

منبع:+

  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...