ایجاد پایگاه داده از داده های سطح – عنصر، بوسیله بازرسی پل توسط FHWA-اختصاصی 808

9 تير 1394 - 11:53
 ایجاد پایگاه داده از داده های سطح – عنصر، بوسیله بازرسی پل توسط FHWA-اختصاصی 808

اداره فدرال بزرگراه (FHWA)، یک پایگاه داده از داده های سطح – عنصر، بوسیله بازرسی پل را گرد آوری می کند که یک تصویر بسیار مفصل تر از وضعیت پلها در سیستم بزرگراه ملی بدست می دهد، و به مسئولان در کفایت بودجه تعمیر آنها کمک می کند.
اداره مرکزی بزرگراهها به تازگی شروع به جمع آوری داده های سطح- عنصر، از طریق بازرسی پل، شامل جزئیات وضعیت تیرها، شاه تیرها، شمع ها، و هر فوت مربع از عرشه پل کرده است. اداره فدرال بزرگراه (FHWA) به تازگی شروع به جمع آوری داده های اولیه پل ها ازطریق بازرسی در سیستم ملی بزرگراه (NHS) کرده است. این داده های جدید به اداره فدرال بزرگراه (FHWA) برای توسعه یک تصور بسیار دقیق تر شرایط پل در سراسر کشور، در هر فوت مربع از عرشه پل و هر اتصال، کمک خواهد کرد.

شیک باروز می گوید:" در جمع آوری جدید داده ها واقعاً نیاز نیست بعد از هر بازرسی، مقدار زیادی رو به جلو حرکت کرد ، چرا که باید در هر بخشی از پل درپی رسیدن به خصوصیات کلی داده های اولیه فهرست پل ملی (NBI) که از قبل جمع آوری شده باشیم،"
اما ردیابی دقیق اجزای پل که دچار مشکلاتی هستند می تواند به صاحبان و سازمان ها به منظور هدف قرار دادن مناطق خاصی برای تعمیرات کمک کند، که بهتر از برنامه ای در مقیاس بزرگ و تعمیرات با هزینه بالا و یا جایگزینی برنامه است. با گردآوری این داده ها، اداره فدرال بزرگراه(FHWA) ، یک تصویر بسیار کامل تر از شرایط پل دارد.
باروز می گوید: "عرشه پل یک مثال خوب است، به جای گفتن (1000 فوت مربع) عرشه پل در شرایط نسبتاً خوب، ما می توانیم بگوییم 100 فوت مربع در شرایط بد، 800 فوت مربع در شرایط نسبتاً خوب و 100 فوت مربع دیگر، در شرایط خوبی قرار دارد."
داده های سطح- عنصر، می تواند شامل نقص های خاص، شرح دقیق مقدار پوسته پوسته شدن، ترک خوردگی، و دیگرخرابی های کلیدی موجود در عناصر پل باشد.
CDOT در واقع به تلاش عمیق تری جهت جمع آوری داده اولیه، برای کمک به تصمیم گیری آگاهانه در مورد ساخت و ساز آینده انجام می دهد.
باروز اشاره می کند، نرم افزاری که در دسترس است، داده های اولیه را بررسی می کند و در پروژه هایی که سالهای آینده ادامه دارد، صرفه جویی اقتصادی می کند. پژوهش ، اداره فدرال بزرگراه (FHWA) نشان می دهد که جمع آوری و گزارش اطلاعات اجزا در یک صفحه گسترده XML جداگانه به احتمال زیاد زمان مورد نیاز برای فرایند بازرسی پل و گزارش را افزایش می دهد، اما بیش از 10 درصد نیست. اداره فدرال بزرگراه در حال حاضر یک مطالعه امکان سنجی، برای گسترش جمع آوری داده های اولیه پل هایی که در سیستم بزرگراه ملی (NHS) نیست را به نتیجه رسانده و گزارش بعد از این سال به کنگره تحویل داده خواهد شد.

ترجمه شده توسط تیم خبری 808 

منبع :+

  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه