وبینار سی و سومین نشست تخصصی انجمن ایرانی مهندسین محاسب (یکشنبه 30 فروردین 94)

27 فروردين 1394 - 17:57

وبینار زنده سی و سومین نشست تخصصی انجمن ایرانی مهندسان محاسب

برطبق روال همیشگی سال پیش اینبار نیز در سال جدید 94  با یکی دیگر از وبینار های سری نشست های تخصصی انجمن مهندسان محاسب ساختمان ؛ در خدمت شما علاقه مندان و دانش پژوهان گرامی هستیم. وبینار یاد شده در روز یکشنبه مورخ 30 فروردین ماه 94 از ساعت 15:45 الی 20 بصورت زنده از وب سایت Civil808 پخش خواهد شد.

 

علاقه مندانی که قصد دارند وبینار فوق را بصورت زنده دنبال نمایند ؛ چنانچه دارای کاربری طلایی (VIP) هستند ؛ میتوانند بصورت رایگان این وبینار را مشاهده کرده و حتی پس از برگزاری وبینار فیلم سخنرانی را دانلود نمایند. کاربرانی که دارای کاربری طلایی نیستند ؛ جهت مشاهده زنده این سخنرانی و یا دانلود فیلم آن (پس از برگزاری وبینار) بایستی از اعتبار خود هزینه در نظر گرفته شده را پرداخت نمایند.

هزینه شرکت و ثبت نام در وبینار فوق و یا دانلود فیلم ضبط شده آن پس از برگزاری ورکشاپ ؛ تنها 5,000 تومان خواهد بود.

قابل توجه کاربران محترم : هزینه دریافت شده تنها برای هزینه های سرور و امکاناات پخش ورکشاپ آنلاین صرف خواهد شد. لذا موسسه 808 هیچ گونه سود و منفعتی از ورکشاپ ها و وبینارها نخواهد برد.

عزیزانی که کاربری VIP ندارند ؛ یا کاربری خود را به کاربری طلایی (VIP) تبدیل کنند و یا می توانند با پرداخت مبلغ فوق  با کلیک بر روی عبارت "پرداخت و مشاهده محتوا" ؛ لینک ثبت نام در وبینار و همچنین لینک دانلود فیلم ضبط شده پس از برگزاری وبینار را دریافت نمایند. همچنین کاربران طلایی با کلیک بر روی عبارت فوق میتوانند بدون پرداخت هیچ هزینه ای لینک ثبت نام در وبینار را دریافت کنند.

توجه : چنانچه وبیناربرگزار نشده باشد لینک ثبت نام در وبینار و چنانچه وبینار برگزار شده باشد ؛ لینک دانلود فیلم ضبط شده آن خدمت کاربران محترم ارائه خواهد شد.

راهنمای ثبت نام و یا دانلود فیلم وبینارهای زنده 808 :  

  •  براي ثبت نام در ورکشاپ و یا دريافت فايل فیلم ورکشاپ برگزار شده بايست ابتدا عضو سايت باشيد و همچنین اعتبار کافي در اکانت خود داشته باشيد.
  •  اگر عضو سایت نیستید براي عضويت در سايت مي توانيد ابتدا از اين قسمت اقدام کنيد (یا ثبت نام بصورت کاربری طلایی و یا بصورت عادی) و سپس از منوی پروفایل > حسابداری گزینه شارژ حساب را بزنید و به مبلغ دلخواه اکانت خود را شارژ کنید و سپس به این صفحه رجوع کنید.
  •  اگر عضو سايت هستيد  و اعتبار کافی نیز در حساب خود دارید ابتدا برای ورود به سایت با نام کاربری از این قسمت اقدام کنید اگر شارژ کافی در حساب خود دارید از دوباره به همین صفحه رجوع کنید و بر روی لینک "پرداخت و مشاهده محتوا" کلیک نمایید.
  •  اگر عضو سایت هستید اما شارژ کافي در حساب خود نداريد پس از ورود از این قسمت از منوی پروفایل > حسابداری گزینه شارژ حساب را بزنید و به مبلغ دلخواه اکانت خود را شارژ کنید.
  • توضیحات وبینار:

    قابل ذکر است با کلیک روی لینک فوق وارد صفحه ثبت نام  خواهید شد که نام ، نام خانوادگی و ایمیل خود را وارد خواهید کرد بلافاصله پس از ثبت نام ایمیلی حاوی لینک نهایی ورود به کلاس خدمت شما ارسال میگردد که با کلیک بر روی لینک درون آن ایمیل میتوانید مستقیم  وارد کلاس شوید. جهت سهولت در ورود به کلاس های آنلاین امشب فیلم راهنمایی آماده کردیم که از طریق این لینک میتوانید مشاهده بفرمایید

    فیلم راهنمای ورود به کلاس های آنلاین808

  • با وبینارهای زنده 808 ؛ هیچ یک از جلسات سخنرانی ؛ همایشها و کنفرانسهای مهندسی عمران در سطح کشور را از دست نخواهید داد

  • 808 ؛ مرجع وبینارهای مهندسی عمران در کشور

  •  

  • کاربر عزیز شما میتوانید جهت ثبت نام و ریجستر کردن نام خود در این وبینار ؛ از لینک زیر اقدام کنید

ثبت نام و ریجستر کردن نام خود در وبینار سی و سومین نشست انجمن مهندسان محاسب ساختمان

وبینار فوق هنوز برگزار نشده است. پس از برگزاری لینک دانلود فیلم ضبط شده وبینار در زیر در دسترس خواهد بود

پس از برگزاری ورکشاپ میتوانید جهت دانلود فیلم آن مجدداً به این صفحه مراجعه نمائید

  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه