تمدید مهلت چهارمین کنگره بین المللی عمران ،معماری وتوسعه شهری-دانشگاه شهید بهشتی

6 مهر 1395 - 12:55
تمدید مهلت چهارمین کنگره بین المللی عمران ،معماری وتوسعه شهری-دانشگاه شهید بهشتی

چهارمین کنگره بین المللی عمران، معماری و توسعه شهری با مجوز ISC وزارت علوم به عنوان یکی از معتبرترین و منظم ترین گردهمایی سالانه علمی، پژوهشی و اجرایی حوزه عمران، معماری، شهرسازی و محیط زیست خاورمیانه در کشور ایران در تاریخ ۷ الی ۹ دی ماه امسال در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌گردد.
 
بنا بر اعلام دبیرخانه کنگره؛ با توجه به استقبال گسترده اساتید، پژوهشگران، کارشناسان و دانشجویان سراسر کشور از چهارمین کنگره و درخواست های مکرر نسبت به تمدید مهلت ارسال مقالات بدینوسیله به اطلاع می رساند با توجه به تصمیم شورایعالی کنگره مهلت ارسال مقالات کامل تا ۱ آبان ماه تمدید گردید.
 
شایان ذکر است کلیه پژوهشگرانی که تاکنون موفق به ارسال مقالات خود نگردیده اند می توانند مقالات کامل (چکیده به همراه اصل مقاله) خود را حداکثر تا تاریخ فوق الذکر از طریق سامانه کاربران سایت ارسال نمایند. با توجه به اعلام دبیرخانه کنگره ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات و ارایه دستاوردهای نوین پژوهشی و اجرایی بین اندیشمندان، محققان، صنعتگران، دانشجویان و دست‌اندرکاران در زمینه عمران، معماری، توسعه شهری و محیط زیست کشور و جهان مهمترین هدف برگزاری این کنگره با حضور اساتید برجسته بین المللی به خصوص از کشور ایتالیا می باشد.
 
این کنگره جزء کنگره های معتبر عرصه عمران، معماری و شهرسازی می باشد که در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) با کد رهگیری مجوز ۷۰۴۰۳-۹۵۱۶۰ نمایه شده است. شایان ذکر است طبق قوانین جدید وزارت علوم  تنها مقالات ارائه شده در کنفرانس ها و کنگره های دارای مجوز ISC دارای امتیاز پژوهشی و نمره پایان نامه می باشند.
 
محورهای اصلی کنگره عبارت اند از:
– مهندسی معماری و توسعه پایدار
– برنامه ریزی، مدیریت و طراحی شهری
– مهندسی محیط زیست و محیط زیست شهری
– مهندسی شهرسازی و توسعه شهری پایدار
– منظر شهری پایدار و توسعه
– مرمت بافت ها و آثار تاریخی
– فرهنگ، جامعه شناسی و روانشناسی شهری
– مهندسی عمران و توسعه پایدار
– مهندسی سازه، زلزله و بهسازی لرزه ای
– مهندسی ترافیک، حمل و نقل و زیرساخت های شهری
– مدیریت ریسک و بحران و راه کار های ایجاد مدیریت جامع بحران
 
علاقه مندان جهت ارسال مقالات، شرکت در کنگره و حضور در نمایشگاه تخصصی و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشارکت در این رویداد مهم بین المللی می توانند به پورتال کنگره به آدرس www.4icsau.ir مراجعه نموده و یا با دبیرخانه کنگره به شماره ۰۲۱۸۸۵۸۴۰۷۷ تماس حاصل فرمایند.
 
لینک مرتبط: مروری بر چهارمین کنگره بین المللی عمران، معماری و توسعه شهری دانشگاه شهیدبهشتی
لینک مرتبط: چهارمین کنگره بین المللی عمران، معماری و توسعه شهری – دانشگاه شهید بهشتی

 

لینک اصلی خبر

  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه