جامعه مهندسان مشاور ایران با همکاری انجمن زلزله و انجمن ژئوتکنیک نشست‌هایی با موضوع "زلزله و ساخت و سازهاو ..." برگزار می نماید.

31 مرداد 1395 - 11:14
جامعه مهندسان مشاور ایران با همکاری انجمن زلزله و انجمن ژئوتکنیک نشست‌هایی با موضوع "زلزله و ساخت و سازهاو ..." برگزار می نماید.

 

جامعه مهندسان مشاور ایران با همکاری انجمن زلزله و انجمن ژئوتکنیک نشست‌های تخصصی با موضوع "زلزله و ساخت و سازها، شیوه مدیریت در پیاده سازی ابلاغیه‌ها ، روش های اجرایی و نظارت بر این فرآیند" بر گزار می نماید.

امعه مهندسان مشاور ایران با همکاری انجمن زلزله و انجمن ژئوتکنیک تا پایان سال 95  تعداد هفت نشست بصورتPanel Discussion در هفته دوم یا سوم سه شنبه های هرماه برگزار شود و هدف از نشست بحث و تبادل نظر در زمینه زلزله و ساخت و سازها،شیوه مدیریت در پیاده سازی ابلاغیه ها ، روش های اجرایی و نظارت براین فرآیند و همچنین برقراری ارتباط دوطرفه بین مهندسان و متخصصان است.

همکارانی که از هفت نشست مورد سخن در پنج نشست حضور فعال داشته باشند گواهی حضور صادر خواهد شد و در هر نشست مقرر است یک مسئول دولتی از وزارت راه و شهرسازی به عنوان مهمان ویژه حضور یابد و برای گواهی صادره امتیاز ویژه از معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی طی رایزنی هایی که به عمل خواهد آمد دریافت نمود.

به همین منظور اولین نشست برابر مشخصات زیر برگزار می شود و خواهشمند است در نشست مذکور حضور بهم رسانند.


مدعوین 

•             اعضاء جامعه مهندسان مشاور ایران

•             اعضاء سندیکای پیمانکاران

•             اعضاء انجمن زلزله و ژئو تکنیک

•             اعضاء انجمن صنفی معماران و شهرسازی

 

برای هرگونه هماهنگی و ثبت نام با  تلفن 60-22406259 (داخلی 108  ـ خانم رحیم زاده ) تماس حاصل نموده یا با ایمیل ادرس training@irsce.org  مکاتبه و یا با نمابر 22406258 فرم ثبت نام را ارسال نمائید.

اطلاعات بیشتر:

http://www.irsce.org/fa/2508-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF/

 

 

  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه