فیلم معرفی جشنواره هفته درخت کاری: ۱۸ و ۱۹ اسفند ماه ۹۸

03:05

فیلم معرفی جشنواره هفته درخت کاری: ۱۸ و ۱۹ اسفند ماه ۹۸

به جشنواره گرامیداشت درختان خوش آمدید،

ایرانیان باستان، درخت و درختکاری را بسیار گرامی می داشتند. آنچه این روزها با عنوان نهضت جلوگیری از گرمایش زمین نزد فرهیختگان مغرب زمین مورد توجه قرار گرفته است، توسط پیشینیان ما بخوبی درک شده بود و به همین لحاظ به سبزی، باغ ها و زایش درون آن اهمیت ویژه می دادند. اطلاعات بیشتر در این خصوص را می توانید از این لینک بخوانید.

به همین مناسبت شبکه اجتماعی 808 پیرو طرح ابداعی گروه نرم افزاری سازه 90 همراه با دوستانمان در شرکت رایان سازه در جشنواره فروش اسفند ماه به گرامیداشت درخت و درختکاری می پردازیم. در این جشنواره شما علاوه بر دریافت تخفیف های قابل توجه روی همه محصولات، با هر خرید خود به سبز شدن زمین کمک می کنید. در واقع متناسب با خریدی که شما انجام می دهید، بخشی از مبلغ پرداختی را به کاشت درخت اختصاص خواهیم داد و پس از انجام اطلاع رسانی خواهیم کرد. در همین رابطه در صورت انتخاب گزینه خرید دانلودی ، محصولات به موقع و بدون مصرف مقوا و کاغذ بیشتر برای بسته بندی و ارسال از طریق ایمیلی دوست داشتنی حاوی همه اطلاعات لازم در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

علاوه بر این، با توجه به این که قیمت های محصولات وبسایت 808 در ابتدای سال 1399 به صورت قابل توجهی افزایش می یابد، با خرید در جشنواره اسفند ماه می توانید از قیمت های بسیار پائین محصولات استفاده کنید.

در ۱۸ و ۱۹ اسفندماه، در وبسایت های rayansazeh.comSAZE90.COM و Civil808.com ما و شما زمین را سبزتر خواهیم کرد.

شما را به مشاهده این ویدئو از جناب مهندس جمشیدیان ، مدیر عامل گروه نرم افزاری سازه 90 دعوت می کنیم

صفحه اصلی جشنواره هفته درختکاری

مطلب مرتبط:

پکیج استثنایی 808

در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

شامل این فیلم