فیلم وبینار ویژگی های جدید Revit 2019 ( معماری- سازه + تاسیسات)-قسمت دوم

فیلم وبینار ویژگی های جدید Revit 2019 ( معماری- سازه + تاسیسات)-قسمت دوم

تهیه کننده: قاسم آریانی

زمان وبینار: دو ساعت ،برگزار شده در تاریخ یکشنبه ۲ اردیبهشت

سطح وبینار: پیشرفته

سخنران: مهندس قاسم آریانی- مهندس شهریار مطلبی

 

 دانلود فیلم برای اعضای VIP سایت رایگان میباشد

 

با توجه به وبینار ویژگی های جدید Revit 2019 (قسمت اول) و حجم بالای تغییرات در بخش سازه مجبور شدیم تا در قسمت دوم وبینار ویژگی های جدید رویت 2019 که ادامه قسمت قبل می باشد، تمام نکات و ویژگی های جدید رویت 2019 را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

در وبینار ویژگی های جدید Revit 2019 (قسمت اول) مهندس مطلبی بخش های جدید رویت 2019 مربوط به معماری را بسیار کامل و شفاف توضیح دادند و مهندس آریانی نیز بخش هایی از رویت سازه را در زمان تعیین شده به صورت کامل و دقیق بیان کردند. اما به دلیل حجم بالای بخش سازه، ادامه آن در این وبینار کامل توضیح داده می شود همچنین در انتهای این وبینار ویژگی های جدید Revit MEP 2019 نیز کامل بیان می شود.

در ادامه توضیح یکی از ویژگی های رویت سازه 2019 را می توانید مشاهده کنید و توضیح کامل و دقیق آن را با شرکت در این وبینار خواهید آموخت.

Modify Elements with a Steel Fabrication Shape

در این بخش درباره اینکه ابزارهای ویرایشی رویت چگونه با Steel Fabrication ها کار می کند توضیح داده می شود.

Groups:

عناصری که یک steel fabrication بر روی آن اضافه شده است نمی تواند به Group تبدیل شود. در صورت انتخاب ابزار Group با پیغام اخطار روبرو خواهید شد.

نکته: Generic connection نمی توانند به یک پروه اضافه شوند اما عناصری آن را به یک گروه اضافه کنید. اگر شما چند عنصر را انتخاب کنید که generic connection نیز شامل آن باشد، گروه به غیر از generic connection ایجاد می شود و یک پیغام اخطار نمایش می دهد که این محدودیت را به شما اطلاع می دهد.

مشابه این نیز ابزار Array می باشد. یعنی اگر شما یک یا چند عنصر را همراه با generic connection اقدام به کپی کنید، عناصر انتخاب شده به صورت دقیق تکثیر می شوند اما generic connection تکثیر نیم شود و در گروپ ابزار Array اضافه نمی شود.

Assemblies: عناصر با یک steel fabrication نمی توانند شامل یک Assemblies شوند، در صورت استفاده از ابزار Assemblies بر روی این عناصر با پیغام اخطار روبرو خواهید شد.

Parts : عناصری که با Steel Fabrication ایجاد شده باشند را نمی توانید به Part تبدیل کنید. در صورت انتخاب ابزار Part بر روی این عناصر با پیغام اخطاری روبرو خواهید شد و محدودیت این ابزار را به شما اطلاع خواهد داد. Design Options : ابزار Design Option برای عناصر متشکل از Steel Fabrication قابل استفاده نمی باشد و در صورت انتخاب با اخطار روبرو خواهید شد.

Array : شما نمی توانید ابزار Array را بر روی عناصر Steel Fabrication استفاده کنید، چون این نوع عناصر را نمی توان به گروپ تبدیل کرد، بنابراین با پیغام اخطار روبرو خواهید شد.

Split : امکان استفاده از ابزار Split بر روی عناصری که Steel Fabrication بر روی انها استفاده شده باشد قابل اجرا نمی باشد.

Geometry Tools : برای عناصری که یک یا چند steel fabrication بر روی آنها استفاده شده باشد قابل اجرا نمی باشد. Copy (CO) : اگر بر روی عنصری از Boolts یا Anchors استفاده کرده باشید و آن عنصر را کپی کنید، Holes (حفره) آنها نیز همراه با عنصر کپی می شود. نکته : ابزار Copy (CO) یک فرآیند ناهمگام است. نکته : پیشنهاد می شود از ابزار Copy (CO) به جای Copy and Paste استفاده کنید. استفاده از Copy and Paste از پانل Clipboard ممکن است فرآیند طولانی تر از انتظار ما برای Steel Fabrication باشد. Copy and Paste using the Clipboard : اگر بر روی عنصری از Boolts یا Anchors استفاده کرده باشید و آن عنصر را کپی کنید، Holes (حفره) آنها نیز همراه با عنصر کپی می شود. نکته : استفاده از Copy and Paste از پانل Clipboard یک فرآیند همگام می باشد. Move : اگر از ابزار Move بر روی عناصری که Steel fabrication قرار دارد استفاده کنیم، تنها حفره هایی که با دستور Holes ایجاد شده اند همراه با عنصر جابجا می شوند و حفر های Bolts و Anchors را شامل نمی شود. نکته : ابزار Move یک فرآیند نا همگام است. Rotate : حفره های ایجاد شده توسط ابزار Holes بر روی عنصر را می چرخاند اما حفره های ایجاد شده توسط Bolts و Anchors را نمی تواند شامل شود. نکته : ابزار Rotate نیز یک فرآیند نا همگام است. Mirror : استفاده از این ابزار، Holes و حفرهای ایجاد شده توسط Bolts و Anchors را شامل می شود. نکته : ابزار Mirror نیز یک فرآیند نا همگام است. Align : حفره های ایجاد شده توسط ابزار Holes بر روی عنصر را همتراز می کند اما حفره های ایجاد شده توسط Bolts و Anchors را نمی تواند شامل شود. نکته : ابزار Align نیز یک فرآیند نا همگام است. Offset : استفاده از این ابزار، Holes و حفرهای ایجاد شده توسط Bolts و Anchors را شامل می شود. نکته : ابزار Offset نیز یک فرآیند همگام است. Create Similar : بر روی عناصری که steel fabrication نیز استفاده شده باشد کار می کند. اما تگر ستون سازه ای یا تیر ایجاد کنید steel fabrication را روی آنها وجود ندارند. Pin and Unpin : بر روی عناصری که steel fabrication نیز استفاده شده باشد کار می کند.

 

اطلاعات بیشتر :

مطالب مرتبط:

لینک دانلود کامل

برای مشاهده کامل این محتوا می بایست مبلغ مورد نیاز را از اعتبار خود پرداخت کنید

برای کاربران ویژه رایگان است

نوع فایل دریافتی :
لینک دانلود کامل
اعتبار مورد نیاز : 10,000 تومان
10,000 تومان
پرداخت 10,000 تومان و مشاهده محتوا
سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
درخواست معرفی کلاس های رویت استراکچر و تکلا استراکچر

با سلام و وقت بخیر خدمت دوستان

استاد بسیار حرفه ای و با تجربه که دلسوزانه رویت استراکچر و تکلا استراکچر از بیس و پایه تا سطح خیلی حرفه ایی برای بازار کار در تهران آموزش بده میشناسید معرفی کنید؟

با تشکر 

عکس کاربر
0پاسخ
ساختن حساب در سایت Green building studio
سلام با عرض خسته نباشید من در ساخت اکانت در سایت Green building studio به مشکل برخوردم به این صورت که بعد از آپلود دو عدد پروژه، حساب بنده منقضی شد و دیگه چیزی نمیتونم داخلش آپلود کنم و عملا بی فایده شده برام! لطفا اگر کسی راه حلی برای فعالسازی دوباره حساب داره، ممنون میشم راهنماییم کنه
عکس کاربر
6پاسخ
به نظر شما کدوم زمینه در بازار الان و آینده عمران موفقه؟ چیزی که یاد بگیری و بیکار نشی.
سلام خدمت مهندسین عزیز من با مشکل هدف گذاری برای آینده مهندسی رو به رو هستم کارشناسی عمران دارم و مهرماه هم آزمون نظارت و اجرا متاسفانه اصلا نمیدونم چکار باید بکنم در زمان دانشگاه فکر میکردم علاقه زیاددی به طراحی سازه دارم. ایتبس و رویت یاد گرفتم تا حدودی اما الان بازار کار بدجوری گیجم کرده و اصلا نمیدونم باید چکار کنم و به چه سمتی حرکت کنم به نظر شما کدوم زمینه در بازار الان و آینده عمران موفقه؟؟ چیزی که یاد بگیری و بیکار نشی. لطفا نگید علاقه و تخصص.. لطفا منطقی راهنمایی کنید من به خیلی از نرم افزارهای طراحی تسلط نسبی دارم که میتونم تکمیلشون کنم اما حقیقت این روزا خیلی از بیکاری میترسم ممنون از راهنمایی هاتون
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .