یادداشت 64: برگزاری کارگاه های آموزش اجرایی همزمان با سومین همایش طراحی عملکردی سازه ها

یادداشت 64: برگزاری کارگاه های آموزش اجرایی همزمان با سومین همایش طراحی عملکردی سازه ها

 پس از دو دوره برگزاری همایش طراحی عملکردی اینبار در سومین سال برگزاری این همایش سالانه هستیم ، همایشی که به جهت موضوعی از جمله تخصصی ترین همایش های عمرانی کشور میباشد .

تخصصی بودن موضوع و حضور افراد حرفه ای در این نوع همایش ها به همراه تجربه دو ساله سازه808 از برگزاری این همایش سبب شده است تا هدف تیم برگزار کننده از برپایی سومین همایش در مرحله اول دریافت خروجی کیفی خوب از این برنامه باشد به طوریکه از صفر تا صد مباحث طراحی عملکردی در طول مدت 5 ماهه همایش  و توسط حرفه ای ترین اساتید مرتبط در کشور آموزش داده شود . در همین راستا امسال تصمیم گرفتیم این دوره را به جای برگزاری ورکشاپ هایصرفا تئوریک یک یا چند روزه  به مباحث تئوری اجرایی و نرم افزاری با هم اختصاص دهیم طوریکه مهندسان کشورمان  بتوانند در پایان کل این دوره ها با جمعبندی و تکمیل  آموخته های علمی خود در این دوره در نهایت با ارائه مقاله به ارائه آخرین دستاورد های موضوع طراحی عملکردی سازه در کشورمان در قالبت اولین کنفرانس بین المللی طراحی عملکردی سازه ها بپردازند.

خوشبختانه برای عملی کردن هدف رسیدن به آموزش های اجرایی و کاربردی با استقبال شرکت های مختلفی روبرو شدیم به نحویکه مقرر شده است در روز های 4 الی 7 مهر ماه ، هر روز 2 ساعت پایانی مربوط به هریک از 4 روز ورکشاپ آموزشی اختصاص به موضوع آموزش مسائل اجرایی مرتبط و بازدید اجرایی از پروژه های در حال کار شود.

برنامه دقیق این سخنرانی ها عبارت است از:

4 مهر ماه:  مقدمه ای بر طراحی عملکردی و تحلیل خطر لرزه ای

6 مهر ماه: کنترل های فعال و غیر فعال

7 مهر ماه: مقاوم سازی پروژه های اجرائی

سومین همایش طراحی عملکردی  ابتدا با چهار روز کارگاه آموزشی همراه با با آموزش های عموما تئوری و کاربردی  در تاریخ های 4 تا 7 مهر ماه   برگزار میگردد که اعم موضوعات این کارگاه ها اختصاص به مباحث بیسیک و پایه ای دارد که دانشجویان برای ورود به مباحث نرم افزاری نیاز به دانستن آنها دارند.

سپس دوره های جامع آموزش نرم افزاری تدارک دیده شده است که مخاطبانی که کلاس های تئوری پیش نیاز را گذرانده باشند میتوانند از تاریخ 9 مهر تا اواسط آذر ماه از این کلاس های آموزش نرم افزاری استفاده کنند. و در نهایت افرادی که به طور آکادمیک در این موضوع کار کردند میتوانند آخرین مقالات خودشان را تا حداکثر تاریخ 1 آبان در صفحه اختصاصی کنفرانس برای ما ارسال کنند.

مخاطبان همایش های طراحی عملکردی عموما از هر دو قشر مهندسان اجرایی و طراحان محاسب و دانشجویان مقاطع مختلف کارشناسی ، ارشد و دکتری سازه میباشد.

اگر همچنان نیاز به دانستن اطلاع از خود عنوان طراحی عملکردی و چرایی برپایی این همایش ها دارید پیشنهاد میکنم شنیدن این شماره از رادیو 808 را از دست ندهید.

 کلیه اطلاعات مرتبط در این خصوص از طریق فایل های زیر قابل مشاهده است: 

 3Hamayesh-Broushor.pdf           ----              دانلود وبدیو معرفی این دوره

جهت کسب اطلاعات بیشتر و  ثبت نام می توانید به بخش اختصاصی همایش در سایت ۸۰۸ مراجعه بفرمایید:

ثبت نام در همایش و اطلاعات بیشتر

 

درباره نویسنده
عکس‌های mojtaba808

مجتبی اصغری سرخی

مجتبی اصغری هستم ، پژوهشگر،محقق و نویسنده حوزه صنعت ساختمان ، دیوانه ای که فکر میکند میتواند دنیا را تغییر دهد ، علاقه عجیبی به وب و IT دارم. از درون دانشگاه متوجه به علاقه همزمان تکنولوژی و مهندسی عمران در خودم شدم و سعی کردم در حرفه آینده خودم این دو علاقه مندی رو با دو توانایی دیگرم در آموزش و کارآفرینی ادغام کنم و ماحصل اون شد 808 (از مهر ماه 86) و امروز امیدوارم تونسته باشم در صنعت ساختمان کشورمون با کمک همکارانم در شبکه اجتماعی 808 تغییری ایجاد کرده باشم.
سوالات مرتبط
عکس کاربر
140پاسخ
خمش تیر بلند در عرض
سلام . میخواستم فرمول و علت خم نشدن تیر بلند از عرض رو بپرسم. مثال: چرا خطکش نازک معمولی از عرض نازکش سریع با فشار بسیار کمی خم میشه ولی در عرض بیشترش اصلا خم نمیشه
عکس کاربر
0پاسخ
مشاوره در زمینه ساختن ماکت و سازه مذهبی
سلام.می خوایم برای ایام فاطمیه یه موکب تقریباً بزرگ درست کنیم و در کنارش یه سری از مکان ها و حادثه ها رو با کمترین هزینه و طبیعی بودن به تصویر بکشیم.کسی می تونه مشاوره بده در این زمینه ؟
عکس کاربر
0پاسخ
راهنمایی درخصوص کسب درامد
سلام.من دانشجوی ترم 7 عمران هستم.و شدیدا نیازدارم که درآمدشخصی داشته باشم اتوکد واکسل و ورد و طراحی فاز1 پلان معماری هم تا حدودی آشنا هستم.چه توصیه ای دارید که بتونم کارپیداکنم چه مهارتهایی یادبگیرم که درکمترین زمان بشه حداقل درامدی داشته باشم مثلا درکمتر از 3 ماه اینکه درسم داره تمام میشه وصفرهستم و شدیدا نیاز ب درامددارم منو ترسونده واسترس بدی بهم واردکرده گیجم ونمیدونم چکارکنم ازکجا شروع کنم حتی شده ماهی1تومنم دربیارم خوبه برای شروع
ورود به بخش پرسش و پاسخ