یادداشت 57 : شروع به کار بخش خبری 808 با ترجمه اخبار عمرانی روز دنیا

در کشور متخصصان زیادی وجود دارند که یا وقت زیادی برای وبگردی در سایت های خبری تخصصی عمران در دنیا را ندارند یا بین ایندسته از افراد هستند که از قدرت ترجمه مناسب برخوردار نیستند و مطالعه اینگونه اخبار برای آنها سخت میباشد. با توجه به ماموریت اصلی 808 که همان تولید و انتقال دانش تخصصی روز عمران در داخل وخارج از کشور به مهندسین عزیز کشورمان میباشد در همین راستا با تدارک تیم مجرب خبری در دو مرحله اقدام به انتخاب آخرین و  موثق ترین اخبار تخصصی در کشور  و سپس ترجمه و انتشار این دسته از اخبار نموده است.

کلیه اخبار منتشر شده در وبسایت 808 در این بخش از سایت قابل مشاهده میباشد . به طور کلی بخش خبری سایت 808 شامل موارد زیر میباشد:

  • معرفی و تحلیل برترین کتب عمرانی داخلی به همراه دانلود یک فصل از کتاب به رایگان ویژه سایت 808
  • اخبار صنفی روز عمرانی داخل کشور با برداشت از خبرگزاری های رسمی داخلی
  • اخبار کنفرانس ها و همایش های داخلی و خارجی عمران و معماری در کشور
  • اخبار تالیفی تیم 808 در معرفی وبسایت های بزرگ خارجی در رشته عمران و معماری
  •  و اخبار علمی ترجمه شده توسط تیم خبری 808

 

اما در این بین آنچه حائز اهمیت است این میباشد که:

انتشار همزمان اینگونه اخبار از سایت 808 در کلیه نشریات فیزیکی ، وبسایت ها و وبلاگ های عمرانی کشور تنها با ذکر منبع ترجمه خبر بلامانع میباشد در غیر اینصورت غیر اخلاقی میباشد.

انتخاب اخبار با نظارت مدیریت 808 بر مبنای نیاز اصلی مخاطبان 808 که همان اخبار تخصصی عمران و معماری روز دنیا میباشد. بنابراین طبیعیست آندسته از اخبار علمی که مرتبط با نیاز داخلی ما میباشد گلچین  و برای ترجمه انتخاب میشوند.

ترجمه کلیه اخبار با هزینه 808 و توسط تیم ترجمه اختصاصی با نظارت مدیریت  808 میباشد.

 

نحوه دنبال کردن و مطالعه اخبار 808:

وبسایت 808 با در اختیار داشتن در مجموع بیش از 20 هزار مخاطب در کلیه شبکه های اجتماعی از قبیل  فیسبوک ، توئیتر ، گوگل پلاس ، لینکدین  و اینستاگرام   و اپلیکیشن اختصاصی اندروید سایت،  بهره گیری از آخرین تکنولوژی های اانتقال فید RSS خروجی اخبار سایت به طور خودکار به پروفایل کاربری خود در این شبکه ها ، این امکان را به کلیه دنبال کننده های خود در این شبکه ها میدهد که بلافاصله بعد از انتشار اخبار در سایت از انتشار چنین اخباری مطلع شوند. 

آنهایی که اهل مطالعه اخبار از طریق فید خوان با سایت ها و اپ هایی مثل فیدلی ، پاکت و ... هستند میتوانند از اینجا لینک فیدخوان سایت را دریافت کنند 

 

نمونه ای از این مقالات تحلیلی ترجمه شده:

درباره نویسنده
عکس‌های Civil808-Admin

مدیریت محتوای سایت

امیدواریم توانسته باشیم در سیستم کنونی آموزش مهندسی کشورمان با کمک همکارانمان در گروه آموزشی 808 تغییری ایجاد کنیم.در این راه میتوانید با حمایت و همکاریتان ما را دلگرم سازید.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه