لینک دانلود فیلم جلسات اول رایگان دوره های آنلاین ترم زمستان 94 (کارشناسی ارشد)

لینک دانلود فیلم  جلسات اول  رایگان دوره های آنلاین ترم زمستان 94 (کارشناسی ارشد)

به اطلاع علاقه مندان به شرکت در دوره های آنلاین آمادگی آزمون های کارشناسی ارشد و کارشناسی رسمی دادگستری  ترم زمستان 94 میرسانیم از طریق لینک های موجود در جدول زیر میتوانید به لینک دانلود فیلم جلسات اول هریک از دروس کارشناسی ارشد به رایگان دسترسی داشته باشید:

نام درسروز برگزارینام کلاس
کارشناسی ارشد       یکشنبه 2 اسفند ساعت 17:30-20:30مکانیک خاک
 یکشنبه 2 اسفند ساعت 21-24 مقاومت مصالح
 دوشنبه 3 اسفند ساعت 17:30-20:30 تحلیل سازه
 دوشنبه 3 اسفند ساعت 21-24سیالات 
 پنجشنبه 6 اسفند ساعت 9-12فولاد 
پنجشنبه 6 اسفند ساعت 14-17بتن
پنجشنبه 6 اسفند ساعت 18-20راهسازی
پنجشنبه 6 اسفند ساعت 21-23پی
جمعه 7 اسفند ساعت 9-12ریاضی
جمعه 7 اسفند ساعت 12:30-14هیدرولیک

توضیحات مهم برای استفاده از  کلاس های آنلاین 808 :

  • دوره های آموزش آنلاین 808 به این نحو است که ثبت نام شدگان دوره لینک ورود به کلاس را پس از کسر موجودی و ثبت نام بلافاصله از  طریق ایمیل دریافت خواهند کرد  که با کلیک روی آن به صفحه رجیستری منتقل میگردند.کافیست اطلاعات اسم و فامیل و ایمیل خودشان را در آن صفحه وارد کنند. سپس ایمیلی برایشان ارسال میگردد که در آن ایمیل توضیحات نحوه ورود به کلاس  و لینک اصلی ورود به کلاس ارسال میگردد. در آن ایمیل که با سابجکت Gotowebinar میباشد لینکی وجود دارد که در زمان شروع همان کلاس درج شده است که از طریق آن لینک میتوانید وارد صفحه مربوطه شده و از کلاس آنلاین استفاده بفرمایید. 
  • کلاس آنلاین به نحویست که استاد تمام دسکتاپ خود را با شما به اشتراک میگذارد به طوریکه هر فایل پاورپوینت یا نرم افزاری که روی دسکتاپ خود باز میکند بدون وقفه زمانی برای شما به نمایش در می آید و هرکجا هم فایلی نیاز باشد برای شرکت کنندگان در دوره ارسال گردد از طریق همان سیستم نرم افزاری خود با شما به اشتراک میگذارد و شما در حین تدریس دوره نه تنها صدای استاد را بدون وقفه خواهید داشت بلکه در صورت تمایل  و داشتن سرعت بالای اینترنت میتوانید وبکم مدرس را هم داشته باشید.
  • شرکت کنندگان در دوره هر زمان که سوالی داشتند میتوانند سوالات خود را بدون محدودیت به صورت پیامی ارسال نمایند و هر کجا نیاز بود سوال را شفاف تر بپرسند در صورت وصل بودن میکروفون سیستم خودشان میتوانند از مدرس تقاضای شرکت صوتی در کلاس را داشته باشند که با باز نمودن میکروفون کلاس توسط مدرس میتوانند سوال خود را به صورت صوتی با مدرس و سایر شرکت کنندگان کلاس در میان بگذارند.
  • برای استفاده بدون وقفه از صدای استاد در دوره لازم است حداقل سرعت اینترنت شما 256k باشد.
  • کلیه کلاس های آنلاین 808 همراه با ارائه فیلم   و جزوات دوره پس از برگزاری میباشد به نحویکه کلیه فایل های ارائه شده در کلاس از قبیل فیلم و جزوات همان شب برگزاری دوره در فولدر دراپ باکس آپلود شده و لینک دانلود آن برای شرکت کنندگان کلاس بلافاصله پس از اتمام کلاس  به صورت ایمیل ارسال میگردد.
  • از مزایای دیگر دوره استفاده شرکت کنندگان از سرویس سوال و جواب نامحدود با مدرس دوره در زمان های غیر کلاسی است برای آشنایی با  این سیستم که Piazza نام دارد می توانید به این صفحه مراجعه بفرمایید.

 تقویم دوره های آموزشی ترم زمستان 94

 

اسلایدشو کارشناسی ارشد

www.Civil808.com/College/Arshad

اسلایدشو کارشناسی دادگستری

www.Civil808.com/College/Dadgostari

درباره نویسنده
عکس‌های Civil808-Admin

مدیریت محتوای سایت

امیدواریم توانسته باشیم در سیستم کنونی آموزش مهندسی کشورمان با کمک همکارانمان در گروه آموزشی 808 تغییری ایجاد کنیم.در این راه میتوانید با حمایت و همکاریتان ما را دلگرم سازید.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه