گپ و گفت در 808: دورهمی متفاوت آموزشی همراه با اساتید عمران و معماری کشور

گپ و گفت در 808: دورهمی متفاوت آموزشی همراه با اساتید عمران و معماری کشور

در 1 خرداد 1399 بخش گفتگوی زنده سایت 808 به عنوان راه حلی برای حذف فاصله ها در دوران فاصله گیری اجتماعی ناشی از کرونا راه اندازی گردید، امکانی که به کاربران سایت برخلاف سیستم پیغام خصوصی (که در درون پروفایل هر کاربر است و اگر کاربر آفلاین باشد امکان مشاهده و پاسخ پیام را به تاخیر می اندازد) و بخش پرسش و پاسخ عمومی (که عموما با تاخیر یک روزه به سوالات پاسخ داده میشد) فرصت استفاده بدون محدودیت و به صورت زنده در ارتباط با همدیگر را فراهم می آورد. این بخش برای استفاده همه کاربران با هم تدارک دیده شده است اما به طور عمده سه دسته کاربران زیر معمولا از این بخش بیشتر استفاده میکنند:

  • پیغام کاربران به مدرسین تهیه کننده دوره آموزشی یا فیلم و کتاب و نرم افزار جهت مشاوره
  • پیغام کاربران به خدمات دهندگان شرکتی و آگهی دهندگان استخدامی
  • پیغام کاربران به یکدیگر

ورود مستقیم به بخش گفتگو زنده

با همکاری برخی از اساتید مشاور سایت که در سال های اخیر با هم محتویات آموزشی از انواع مختلف دوره و فیلم و ایبوک تهیه کرده بودیم طی برنامه زمانبندی که در جدول زیر مشاهده میفرمایید امکانی را فراهم آورده ایم تا شما کاربران سایت بتوانید مستقیم و به صورت آنلاین و زنده با هریک از اساتید در زمینه های تخصصی زیر در ارتباط باشید. این سوالات میتواند در خصوص محصولاتی که مستقیم این افراد تهیه کرده اند باشد یا اینکه مربوط به مشاوره عمومی از سوالاتی باشد که در ذهن شما از موضوع تخصص این افراد وجود دارد. برای این منظور کافیست تا در روز و ساعات مشخص شده در وبسایت 808 آنلاین شوید و با اساتیدی که در همان زمان آنلاین هستند بتوانید سوالات خود را به رایگان بپرسید و راهنمایی بگیرید:

 

ارتباطات، عاملی کلیدی در موفقیت هر کسب و کار

در دوران فاصله گیری اجتماعی ناشی از کرونا برای حفظ ارتباطاتتمان بیاییم با همکارانمان در صنعت ساختمان مستقیم حرف بزنیم.

از ویژگی های این بخش:

  • در بخش ارتباطات کاربران با هم: چنانچه به دنبال متخصصی میگردید کافیست با جستجوی اسم یا تخصص فرد متخصص از این صفحه بعد از پیدا کردن آن از روی لیست چنانچه آرم آنلاین بودن فرد را مشاهده کردید مستقیما در بخش گفتگوی زنده با وی ارتباط را شکل دهید تا از این فرصت بدون نیاز به انتظار برای اینکه فرد مورد نظر درخواست ارتباط شما را برای ارسال پیغام خصوصی بپذیرد (راهنما)، برای تسریع ارتباط با شخص مورد نظر به صورت زنده با وی در ارتباط باشید.
  • در بخش شرکت ها: کاربران  و نمایندگان شرکت های عضو قادر خواهند بود بدون هیچ محدودیتی جهت انتقال سریعتر اطلاعات مربوط به هریک از خدمات شرکتی و نیازمندی های خود به هم از طریق گفتگوی زنده در ارتباط باشند.
  • آزادی در ارتباطات:  برخلاف سیاست قبلی ارسال پیغام خصوصی در بخش قوانین سایت که با اعمال محدودیت در ارسال اطلاعات تماس کاربران به هم بوده است در گفتگوی زنده کاربران قادر خواهند بود بدون هیچ محدودیتی اطلاعات تماس خود را به هم انتقال دهند.

مشاهده تصویری از بخش گفتگوی زنده: (توجه برای ورود لازم است حتما لاگین کنید)

صفحه راهنمای بخش گفتگوی زنده

 

 

مطالب مرتبط:

درباره نویسنده
عکس‌های Civil808-Admin

مدیریت محتوای سایت

امیدواریم توانسته باشیم در سیستم کنونی آموزش مهندسی کشورمان با کمک همکارانمان در گروه آموزشی 808 تغییری ایجاد کنیم.در این راه میتوانید با حمایت و همکاریتان ما را دلگرم سازید.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .