آموزش آنلاین در ایام قرنطینه

آموزش آنلاین در ایام قرنطینه با 50% تخفیف تا 22 فروردین

عمران و معماری آنلاین در تخصص ماست

دوره های آنلاین عمران و معماری:

مشاهده لیست دوره های در حال ثبت نام

هدف از آموزش در سیستم شبکه اجتماعی مهندسین 808:

ما در 808 آموزش آنلاین را مشابه میز ابزاری میبینیم که افراد روی میز و مطلبی که توسط آنها به هم منتقل میشود را دارای اهمیت بیشتری میبینیم تا خود امکانات نرم افزاری این سیستم. برای همین قبلا سیستم آموزش آنلاین 808 را که استفاده توامان با ابزار هایی همچون Dropbox و Gotowebinar و Zoom و موارد دیگر میباشد را به طور کامل به بازدید کنندگان محترم سایت در این یادداشت معرفی کردیم.

آنچه برای 808 مهم تر از خود آموزش آنلاین است هم افزایی است که میتوان از این طریق با کلیه مهندسان اعم از حقیقی و حقوقی جهت ارزشمندتر کردن خروجی های این آموزش شکل داد، چراکه اعتقاد 808 این است زمانی ما میتوانیم حداکثر خروجی را از آموزش داشته باشیم که علاوه بر ارائه آموزش های با کیفیت از طریق بستر آنلاین بتوانیم پلتفرمی برای شبکه سازی و در نهایت شکل دهی خروجی  مناسب از قبیل کاریابی یا خدمات شرکتی برای استفاده کنندگان فراهم کنیم

چنانچه تمایل دارید در جهت دریافت کمک برای انتقال آموزش های شما به شیوه آنلاین و تعریف  و عرضه مشترک آن در سایت 808 با هم همکاری داشته باشیم میتوانید از این طریق با ما تماس بگیرید. اطلاعات بیشتر

شیوه برگزاری دوره های آنلاین در 808:

با تجربه برگزاری بیش از 3000 عنوان دوره تخصصی عمران و معماری به صورت آنلاین به این نتیجه رسیده ایم زمانی دوره آنلاین بیشترین اثربخشی خود را خواهد داشت که کاملا بین دانشجو و استاد حالت دو سویه و تعاملی در حین برگزاری دوره داشته باشد و از طرفی شرکت کنندگان در کلاس بتوانند از امکان پرسش و پاسخ نامحدود با مدرس در زمان های خارج از تایم کلاس نیز برخوردار باشند که هم اینک این امکان به واسطه استفاده حداکثری از تلگرام در این شبکه اجتماعی فراهم شده است تا افراد ثبت نام کننده در دوره بتوانند در هر زمانی سوالات خود را از طریق گروه اختصاصی خود دوره در تلگرام با مدرس دوره رفع اشکال بفرمایند و با سایر شرکت کنندگان در کلاس در ارتباط باشند.

از طرفی از ویژگی های بارز آموزش آنلاین عدم محدودیت زمان در کنار عدم محدودیت مکان در برگزاری دوره است بدین معنی که شرکت کنندگان میتوانند علاوه بر اینکه در ساعت کلاس زنده از محتویات ارائه شده توسط مدرس دوره برخوردار باشند در هر زمان از فیلم ضبط شده همان کلاس نیز بتوانند جهت دانلود و مشاهده چند باره استفاده بفرمایند.

بنابراین در هنگام ثبت نام علاوه بر لینک ورود به جلسات آنلاین و لینک گروه پرسش و پاسخ تلگرامی ، لینک فولدر دراپباکس (مشاهده راهنمای استفاده از دراپباکس در 808) دوره نیز در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت که در طول دوره و حتی پس از دوره هر اطلاعاتی که مدرس دوره اعم از فیلم ضبط شده کلاس و باقی موارد لازم به اشتراک با شرکت کنندگان ببیند میتواند در این فولدر با همه افراد ثبت نامی در کلاس به اشتراک بگذارد.

 گواهینامه های دوره:

ما در 808 اعتقادی به ارائه گواهینامه کاغذی نداریم چراکه معتقدیم ارزش گواهینامه زمانی خودش را نشان میدهد که توسط سایر متخصصین ارزیابی و تایید شود و نه توسط صرفا خود برگزار کننده ، به این خاطر از زمان شروع به کار فعالیت دپارتمام آموزش مجازی در  808 صرفا به ارائه گواهینامه های مبتنی بر بلاکچین کفایت کرده ایم. (مشاهده فیلم معرفی)

گواهینامه هایی که نه تنها اعتبارش رو با ثبت در سایت 808 دریافت میکنید بلکه با کمک سیستم مبتنی بر بلاکچین میتوانید با اشتراک آن تو لینکدینتان و ارسال لینک به دوستان و سایر همکارانتان بخواهید که با تائید آن اعتبارش رو چند برابر کنید و از این طریق برای کاریابی در داخل و خارج از کشور استفاده کنید.

 

مطالب مرتبط:

چگونه یک وبینار داشته باشیم؟ (راهنمای گام به گام ساده برای ارائه آنلاین هر نوع جلسه و کلاس آموزشی شما)

 بورسیه تحصیلی 808 ویژه ایام کرونا : آموزش های آنلاین تماما رایگان ویژه دانشجویان

بورسیه تحصیلی 808 ویژه ایام کرونا  آموزش های آنلاین تماما رایگان ویژه دانشجویان

 

درباره نویسنده
عکس‌های Civil808-Admin

مدیریت محتوای سایت

امیدواریم توانسته باشیم در سیستم کنونی آموزش مهندسی کشورمان با کمک همکارانمان در گروه آموزشی 808 تغییری ایجاد کنیم.در این راه میتوانید با حمایت و همکاریتان ما را دلگرم سازید.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .