رپورتاژ آگهی

رپوتاژ آگهی

 

در جهت حمايت از كسب و كار های اينترنتی حوزه عمران و معماری چنانچه تمايل به معرفی اپ يا وبسايت های خود برای بازديدكنندگان وبسايت ٨٠٨ و اپ ٨٠٨ پلاس در قالب رپورتاژ آگهی داريد ميتوانيد از طريق ايميل با ما در تماس باشيد.

 وبسایت 808 با رنک اول پربازدید ترین در بین وبسایت های عمرانی و معماری کشور  با بیش از 10 هزار بازدید روزانه از سایت و بیش از 1000 نصب فعال کاربر روی اپلیکیشن اندروید 808 پلاس آماده پذیرش درج رایگان اخبار مربوط به رویداد های علمی آموزشی شما در تقویم آموزشی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا  را کلیک کنید. برای همکاران و کاربران VIP امکان درج لینک در پروفایل به صورت فالو فراهم شده است که از مزیت های آن می توان به کسب ارزش در الکسا و تاثیر در سئوی سایت اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط و مزایای تبدیل اکانت به VIP اینجا  را کلیک کنید.

 اخبار منتشر شده علاوه بر وبسایت و اپلیکیشن 808 یکبار در صفحه اصلی اینستاگرامی موسسه به نشانی @Civil808 و همچنین یکبار در کانال تلگرامی اصلی موسسه به نشانی @TV808 با بنر مخصوص همکاری با تگ شدن صفحه اصلی محصول شما  و به رایگان درج میگردد.

اگر عضو سایت هستید برای پیگیری بهتر پیغام خود از طریق لینک روبرو ارسال کنید.

پیام به مدیریت

برای پشتیبانی تلگرامی با ID روبرو تماس برقرار کنید.

پیام به مدیریت

مطالب مرتبط:

 اخباری که تاکنون در این بخش از سایت به رایگان منتشر شده است را از انتهای این صفحه میتوانید مشاهده بفرمایید


رپورتاژ آگهی: خانه شریفی ها با اتاق های گردان، گروه ویرا

فرشاد شریفی، مالک خانه شریفیها و از مدیران گروه ویرا:

تا قبل از خانه شریفی ها تمامی پروژه هایی که انجام داده بودم در سبک کلاسیک بودند۰.

رپورتاژ آگهی:‌ آموزش کاشی کاری با موما

نصب کاشی و به طور کلی کاشی کاری از جمله هنرهایی است که قدمت دیرینه دارد و هنر کاشی کاری ایرانی به حدود ۱۵۰۰ سال پیش از میلاد باز می‌گردد. از این هنر برای زیبا کردن ساختمان استفاده می‌شود. کاشی کاری در دو نوع مدرن و ساده انجام می‌شود که برای بهتر دیده شدن این هنر باید نصاب کاشی ظرافت و تمیزی کار را سرلوحه‌ی کارش قرار دهد. 

رپورتاژ آگهی: سه تونل طولانی در جهان

تونل ها مانند پل ها یک شگفتی مهندسی مدرن در پیمانکاری هستند، هر چند که انسان ها هزاران سال است از آنها استفاده می کنند. در گذشته، ما تونل هایی از سنگ های عظیم با چکش می تراشیدیم و در طول قرن ها روش های ما بهبود یافت. در حال حاضر، ما تونل ها را با دستگاه های حفر تونل می سازیم، که به ما اجازه می دهد عمیق تر از قبل حفاری کنیم.

 

رپورتاژ آگهی: رسمینو، اولین ارائه دهنده خدمات طراحی و ترسیم نقشه های اجرایی سازه‌ها به وسیله رایانش ابری

تهیه نقشه های اجرایی سازه مرحله نهایی طراحی یک ساختمان است. یک نقشه اجرایی از جزئیات سازه ای و غیر سازه با یک چیدمان کلی لازم برای مرحله اجرا در کارگاه تشکیل شده است.

 

رپورتاژ آگهی: هزینه ۰ تا ۱۰۰ ساختمان سازی

مقدمه

امروزه ساخت‌وساز به یکی از بازارهای پررونق تبدیل شده است؛ به طوری‌که افراد زیادی سرمایه خود را در این کار می‌گذارند. یکی از مسائل مهمی که ذهن مالک یا سازنده را مشغول می‌کند بحث قیمت و هزینه اتمام کار است.

رپورتاژ آگهی: انواع عایق الاستومری فراعایق و تفاوت های عایق الاستومری

عایق فوم الاستومری یا عایق الاستومریک غالبا در تهویه ، تجهیزات و امکانات سرمایشی کاربرد دارد. این نوع عایق بندی شامل سلول های کاملا بسته و ساختار شیمیایی عالی برای عایق کاری میباشد. عایق الاستومری مقاومت بالایی در برابر نفوذ بخار آب دارد ، از همین رو عایق پر تراکم و ویژه ای برای تاسیسات و تجهیزات است. قبل از استفاده و خرید عایق الاستومری باید ضخامت عایق مورد نظر خود را بدانید. این عایق بهترین گزینه برای جلوگیری از اتلاف انرژی است .  

 

رپورتاژ آگهی: آموزش جوشکاری با مدرک فنی و حرفه ای معتبر ایران و بین المللی در آموزشگاه سروش جاوید

دپارتمان آموزش جوشکاری سروش جاوید شامل دوره های: دوره آموزش جوشکاری برقSMAW، دوره آموزش جوشکاری co2 «جوشکاری MIG, MAG»، دوره آموزش جوشکاری آرگون(TIG)، دوره آموزش جوشکاری فلزات رنگی(آرگون)، دوره آموزش جامع جوشکاری، دوره آموزشی بازرسی جوش و دوره تدوین WPS-PQR است. که توسط اساتید بسیار ماهر و مسلط به صورت کاملا کارگاهی در دوره های مختلف عادی، فشرده،آخرهفته، دوره های ویژه مهاجرت برگزار می گردد.

رپورتاژ آگهی: نکاتی که باید قبل از خرید دوربین مداربسته بدانید

همان‌طور که می‌دانید با بالا رفتن قیمت‌ها و نرخ ارز شاهد بالا رفتن جرم و جنایت و انواع سرقت‌ها بیشتر از گذشته هستیم و این امر خود باعث شده تا وجود سیستم‌های حفاظتی مانند دوربین مداربسته بیشتر از گذشته دارای اهمیت باشد. درگذشته معمولاً در اماکن دارای رفت آمد زیاد این سیستم‌های حفاظتی نصب و راه‌اندازی می‌شدند  اما امروزه به دلایلی که در بالا اشاره شد وجود آن‌ها در منازل و ساختمان‌ها بسیار دارای اهمیت است. ما در این مقاله شما را به انتخاب بهتر دوربین مداربسته برای منزل و آپارتمان خود راهنمایی خواهیم کرد.

رپورتاژ آگهی: چگونه کرونا بر آینده مهندسان تأثیر می‌گذارد؟

چگونه کرونا بر آینده مهندسان تأثیر می‌گذارد؟ بحران همه‌گیر جهانی به ما آموخته است که طراحی داخلی ماده است. فضاهای اداری، مناطق مهمان‌نوازی، طرح‌های مسکونی طراحی ویلادر مورد هر صنعت در مورد چگونگی طراحی مجدد داخلی و تعریف مجدد برای محافظت از سلامت و رفاه ما، در سراسر صنعت مورد بحث قرار می‌گیرد. بااین‌حال قرار گرفتن در قرنطینه و انزوا از جهان، این فرصت را به ما داد تا وقت بیشتری را در خانه بگذرانیم و آگاهی بیشتری از نحوه تأثیر فضاهای داخلی ما بر راحتی، خلق‌وخو و انگیزه ما برای تحریک کار داشته باشیم.

رپورتاژ آگهی: ماتیا، تولید کننده قالب سقف وافل

خدمات شرکت ماتیا، تولید کننده انواع قالب و اتصالات

  • فروش انواع قالب دو طرفه وافل در ابعاد مختلف با یک سال گارانتی تعویض محصول، از ارتفاع ۱۸ الی ۴۰ سانتی متر (قابل استفاده برای دهانه های ۶ الی ۱۶ متری)
  • طراحی سازه، فروش قالب واف

رپورتاژ آگهی:‌ درب ضد سرقت چیست؟

درب ضد سرقت نوعی درب است که به واسطه مشخصات فنی خود، مانعی مستحکم در برابر نفوذ افراد بیگانه به فضای داخل است. این درب‌ها در اجزای تشکیل دهنده خود دارای یک یا دو ورقه فلزی و یک ساختار فلزی هستند که مقاومتشان را به شدت بالا می‌برد. ابزار و یراق این درب‌ها نیز از کیفیت بالایی برخوردار است. نصب قفل‌های ضد سرقت باکیفیت که زبانه‌شان از چهار طرف وارد چهارچوب درب می‌شود از دیگر ویژگی‌های این درب است. زنجیر پشت درب ضد سرقت و قفل شب بند هم به بالا رفتن امنیت درب ضد سرقت کمک می کند. از طرفی لولاها که راه دیگری برای نفوذ سارقین هستند، حداقل از فضای بیرون قابل رؤیت و در دسترس نیستند. با توجه به این که انواع روش‌های نفود سارقین در درب های سرقت بسته شده، امنیت بالا از ویژگی‌های این درب‌هاست.

رپورتاژ آگهی:‌ پنج قانون برای نوشتن قرارداد معماری در دفترهای معماری کوچک

شاید نوشتن یک قرارداد معماری یکی از مهمترین و حیاتی ترین مراحل در کل فرایند جذب یک کارفرمای جدید باشد. ممکن است شما فرایند بازاریابی معماری خوبی داشته باشید ، و کارفرمای مناسب خود را جذب کنید. ممکن است تمامی این مراحل را به خوبی انجام داده باشید و اکنون نیاز به نگارش یک قرارداد معماری قانونی دارید. نکته اول و مهم این است که ما برای انجام خدمات معماری نیاز به قرارداد کتبی داریم.

رپورتاژ آگهی:‌ اطلاعیه بورسیه تحقیقاتی

به اطلاع می رساند مجموعه عمران علم افزار (خانه OpenSees) به منظور پیشبرد یک پروژه مشترک تحقیقاتی با یکی از اساتید به نام کشور کره جنوبی نیازمند به همکاری است. 

 

رپورتاژ آگهی: اپلیکیشن محاسبه دستمزد کارشناس رسمی دادگستری تعرفه ۱۳۹۸

این برنامه توسط گروه برنامه نویسی و طراحی وب سایت کاراکامپلکس به جهت تسهیل در امور محاسبات برخی از کاربردی ترین عناوین کارشناسی رسمی دادگستری تولید شده است. مخاطبین این نرم افزار کارشناسان رسمی دادگستری، قضات محترم، وکلاء و کارآموزان کارشناسی می باشند.

رپورتاژ آگهی: در دوره کرونا از صنعت ساختمان چه خبر؟

ما هم به مانند اکثر مردم به ناگهان در شرایطی قرار گرفتیم که تصمیم گیری را برای ما بسیار دشوار کرد و پس  از مدتی گیج زدن و  مبهوت شدن  به این نتیجه  رسیدیم که  این ویروس لعنتی  که البته  نکات مثبت زیادی را به ما و بیشتر  دیکتاتورها و سیاستمدارانی که فکر می‌کردند در کره زمین خدایی میکنند آموخت ولی در نهایت و باز هم قشر ضعیف و متوسط جامعه را بعنوان اولین طعمه خود در نظر گرفت!!

رپورتاژ آگهی: مبارزه مهندسان با کرونا

با توجه به شواهد و آمارها، ممکن است ویروس کرونا ماه ها مهمان ناخوانده کشور ما باشد. پزشکان، پرستاران، ویروس شناسان و سایر اعضای کادر درمانی در این روزها به شدت مشغول خدمت رسانی در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند. اما سوال اینجاست که جامعه مهندسی برای کمک به این بحران ملی و جهانی چه کاری می تواند انجام دهد؟

رپورتاژ آگهی: دوران پساکرونا در مهندسی

بسپاریم به عنوان اولین پلتفرم برون سپاری مهندسی در کشور این امکان را برای مهندسان و شرکت ها بوجود آورده تا بصورت آنلاین با یکدیگر در ارتباط بوده و به ارائه خدمات بپردازند.

رپورتاژ آگهی: معرفی خدمتی نوین در کسب کار مهندسی (پلتفرم بسپاریم)

پلتفرم بسپاریم در حوزه برون سپاری مهندسی، محیطی جدید برای انجام پروژه های مهندسی عمران ، معماری، مکانیک و برق است.

رپورتاژ آگهی:‌ صادرات خدمات فنی و مهندسی

در راستای تقویت و توسعه توانمندی های شرکت ها، اتحادیه ها و تشکل ها، دفتر توسعه صادرات خدمات و محصولات دانش بنیان با همکاری سازمان توسعه تجارت برای نخستین بار در سطح بین الملل در نظر دارد نسبت به گردآوری توانمندی های صادراتی شرکت ها و تولیدکنندگان داخلی در حوزه های خدمات فنی و مهندسی و محصولات وابسته در قالب کتاب نفیس مطابق با استاندارد های بین المللی به چهار زبان فارسی، انگلیسی، عربی و روسی اقدام نماید.

رپورتاژ آگهی:‌ نرم افزار حسابداری مناسب ساخت و ساز

کسب و کار و مشارکت در فعالیت های اقتصادی مسئله‌ای است که انسان ها هر روز با آن سر و کار دارند و با آن زندگی می کنند. مطمئنا هر انسانی نیازها و خواسته هایی دارد که برای رسیدن به آن خواسته و آرزو و همچنین برطرف کردن نیازهای خود برای خود برنامه ریزی و هدفگذاری می کند و بخش اعظمی از این نیازها و خواسته ها به کسب و کارها و فعالیت های اقتصادی هر فرد رابطه ای کاملا مستقیم دارد، این بدان معناست که اگر بتواند از کاری که انجام می دهد سود خوبی بدست آورد می تواند زودتر به درخواست ها و نیازهایش رسیدگی کند.

 

صفحه‌ها

اشتراک در RSS - رپورتاژ آگهی