نظرات اساتید عمرانی داخل و خارج از کشور در مورد خدمات 808 (دکتر مکنون ، دکتر نعیم)

در ادامه انتشار نظرات اساتید عمرانی داخل و خارج از کشور نسبت به مجموعه فعالیت های آموزش مجازی 808 در این قسمت دو مورد از نظرات مربوط به جناب دکتر نعیم و دکتر مکنون آورده شده است

 

  نظر جناب پروفسور نعیم برنده جایزه یک عمر مهندسی در کشور آمریکا 2007 :

"وبسایتتون را قبلا چند نوبت دیده بودم و یکی دو تا از مصاحبه هاتون را هم نگاه کرده بودم ، بسیار خوب و آموزنده است. من فکر میکنم اینکه مهندسین جوان ما ببینند مهندسان پیشکسوت ما چه کار کردند خوب هست و از اون طرف هم اینکه مهندسان پیر ما بدونند مهندسین جوان ما چه کار دارند میکنند که من مطمئنم اونها هم دارند خیلی کارای خوبی میکنند.از هر دو طرفش خوبه."

دانلود فایل صوتی نظر جناب پروفسور نعیم در ارتباط با رادیو 808

نسخه کامل رادیو808 شماره 51

 

 

 

نظر جناب دكتر رضا مكنون عضو هيئت علمي دانشکده عمران دانشگاه صنعتي اميرکبير

از زمانی که از وجود سایت شما باخبر شدم به سایت شما سرزدم و بسیار برای من جالب بود. خصوصا اینکه نوارهای صوتی بود که حجم زیادی نمی‏برد و چیزی است که در جاهای دیگر دنیا متداول است و انجام می‏دهند، منتهی  شما با هدف خاصی یک منابع دانشجویی را جمع‏آوری می‏کنید و بلاعوض است و در اختیار همه می‏گذارید. می‏تواند کاملتر هم باشد که شما آرام‏آرام وارد زمینه‏های آموزشی هم شوید. یعنی مراجع رسمی کشور کجاهاست که ممکن است شما برنامه‏هاتان را سازماندهی کنید. گروه علمی بیارید و برنامه‏هایی پیشنهاد کنید و شما ابزاری شوید برای اشاعه دانش ولی تنظیم‏کننده و ارائه‏دهنده می‏تواند اساتید و پیشکسوت‏های دیگر باشد. این برای مردم ما هم ارزان است. این را می‏توانند خیلی راحت در رادیو ماشین هم گوش کنند و این فایده را هم دارد که دیگر اشاعه دانش در گوش همه است. این شعاریست که ما باید دانش را ببریم در خانه مردم نه اینکه این‏ها صف بایستند، ثبت‏نام کنند، طول بکشد و بخواهیم دوساعت به آن‏ها درس دهیم..
 

برای  شنیدن نظرات سایر اساتید مصاحبه شونده توسط رادیو808 در ارتباط با خدمات 808 می توانید به این صفحه مراجعه بفرمایید.

 

مطالب مرتبط:

- گزارش ویژه همایش انجمن بتن ایران، روز اول- چهارمین کنفرانس روز بتن -شنبه 15 مهر ماه 91

دانلود فایل های صوتی همایش

همچنین به

درباره نویسنده
عکس‌های مدیریت کل سایت

مدیریت کل سایت

امیدواریم بتوانیم در سیستم کنونی آموزش مهندسی کشورمان با کمک همکارانمان در گروه آموزشی 808 تغییری ایجاد کنیم.در این راه میتوانید با حمایت و همکاری اتان ما را دلگرم سازید.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه