کارگاه یکروزه «تحلیل ارتعاش پی به روش مقاومت مصالح» دکتر ساسان محاسب

کارگاه یکروزه «تحلیل ارتعاش پی به روش مقاومت مصالح» دکتر ساسان محاسب

پژوهشگاه دانشگاه تهران (مرکز بین المللی پژوهشی فناوریهای نوین در مقاوم سازی سازه)

با  همکاری مؤسسه سازه 808 برگزار می‌کند :

کارگاه یک روزه با عنوان:

تحلیل ارتعاش پی؛ روش مقاومت مصالح

مدرس : دکتر ساسان محاسب   (رزومه: مصاحبه رادیو 808 با جناب دکتر محاسب-شماره 42)

(عضو هیئت علمی افتخاری دانشگاه تهران ـ استاد مدعو دانشگاه MIT آمریکا)

زمان: 24 شهریورماه 1393  (9 صبح تا 5 بعد از ظهر)

مکان : خیابان 16 آذر، نبش خیابان نصرت، پلاک 58، ساختمان پژوهشگاه دانشگاه تهران

[[{"fid":"528","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":"","field_file_image_title_text[und][0][value]":"","media_title[und][0][value]":"","media_description[und][0][value]":"","media_description[und][0][format]":"full_html","field_tags[und]":"","field_license[und]":"none"},"type":"media","attributes":{"height":501,"width":362,"style":"float: left;","class":"media-element file-default"}}]]

مسائل ارتعاش پی و اندرکنش دینامیکی خاك ـ سازه مورد توجه گسترده کاربردی و نظری است. تا پیش از این، خاک با مدل‌های ابتدایی فنر / میراگر یا مدل‌های عددی پیچیده با استفاده از اجزای محدود، اجزای مرزی یا سایر روش‌های پیشرفته نمایش داده شده است. اما در این دوره یک رویکرد جایگزین بر مبنای روش مقاومت مصالح بیان می­شود که موفقیت آن در تحلیل سازه به اثبات رسیده است. این روش، میله ها و تیرهای مخروطی (مخروط­ها) را مورد استفاده قرار داده و امکان تحلیل اغلب ساختگاه‌ها را فراهم آورده و نتایجی با دقت مهندسی و با وضوح مفهومی و درک فیزیکی ارائه می­دهد.


در این کلاس تعریفی کامل و جامع از این رویکرد و کاربرد آن برای پی­های سطحی و مدفون ارائه خواهد شد. کاربرد کامپیوتری این روش به تفصیل شرح داده شده و با فهرست‌های ساده و مختصر MATLAB نمایش داده خواهد شد. ارائه مثال­های واقعی، کاربرد این روش در مسائل مهندسی کاربردی را روشن می­کند.
 

 

 

  • شرکت در این دوره برای مهندسان اجرایی ، اشخاص حرفه­ ای و دانشگاهی ، دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی در زمینه ژئوتکنیک و سازه پیشنهاد می­گردد.

امتیازات شرکت حضوری در این کارگاه آموزشی:

به شرکت کنندگان این دوره گواهینامه رسمی با مهر دانشگاه تهران اعطا میگردد

  • ارائه تئوری روش، تدریس برنامه  CONAN، ارائه مثال‌های کاربردی و اهدای یک نسخه کتاب تحلیل ارتعاش پی ، تألیف جان پي. ولف (ترجمه: دكتر ساسان محاسب) از برنامه‌های این دوره می­باشد.

شهریه ثبت نام حضوری کارگاه فوق : 120,000 تومان
توجه : شهریه فوق شامل هزینه ناهار نیز میباشد
به جهت محدودیت در پذیرش عزیزان ؛ اولویت با دوستانی است که زودتر اقدام به ثبت نام کنند. لذا پس از تکمیل ظرفیت ؛ لینک ثبت نام بسته میشود

برای ثبت نام آنلاین می توانید از قسمت پایینی همین صفحه اقدام نمایید

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66719458-021 تماس حاصل فرمایید

 

امتیازات شرکت آنلاین در این سمینار:

به شرکت کنندگان این دوره گواهینامه رسمی با مهر دانشگاه تهران اعطا میگردد

 

این کارگاه آموزشی به صورت وبینار نیز همزمان با برگزاری حضوری در سایت ارائه خواهد شد . شرکت کنندگان آنلاین خواهند توانست کد CONAN و فایل راهنمای Soil-Structure Interaction for Building Structures  (NEHRP)

را به رایگان از ما دریافت کنند

شهریه ثبت نام آنلاین کارگاه فوق : 60,000 تومان

برای ثبت نام آنلاین می توانید از قسمت پایینی همین صفحه اقدام نمایید

جهت پرداخت حساب افرادی که در خارج از کشور هستند میتوانند از طریق حساب پی پال paypal مبلغ 20 دلار به آدرس mojtaba808@yahoo.com پرداخت نمایید

لینک خرید پستی  و توضیحات  کتاب های آقای دکتر ساسان محاسب

 

راهنمای ثبت نام در دوره ها: 

  •  براي ثبت نام در دوره های 808 ابتدا بايست عضو سايت باشيد و همچنین اعتبار کافي در اکانت خود داشته باشيد.
  •  اگر عضو سایت نیستید براي عضويت در سايت مي توانيد ابتدا از اين قسمت اقدام کنيد و سپس از منوی پروفایل > حسابداری گزینه شارژ حساب را بزنید و به مبلغ دلخواه اکانت خود را شارژ کنید و سپس به این صفحه رجوع کنید.
  •  اگر عضو سايت هستيد  و اعتبار کافی نیز در حساب خود دارید ابتدا برای ورود به سایت با نام کاربری از این قسمت اقدام کنید اگر شارژ کافی در حساب خود دارید از دوباره به همین صفحه رجوع کنید و از گزینه های ثبت نام در دوره ها استفاده بفرمایید.
  •  اگر عضو سایت هستید اما شارژ کافي در حساب خود نداريد پس از ورود از این قسمت از منوی پروفایل > حسابداری گزینه شارژ حساب را بزنید و به مبلغ دلخواه اکانت خود را شارژ کنید.

 

کارگاه یکروزه «تحلیل ارتعاش پی؛ روش مقاومت مصالح»

کد دورهنام دورهاستاد دورهمدت دورهزمان برگزاریشهریه (تومان)توضیحات
حضوری-Dr.Mohaseb-1تحلیل ارتعاش پی به روش مقاومت مصالحیک روزه - 9 صبح تا 5 عصر (جمعاً 8 ساعت)24 شهریور ماه 93120,000
آنلاین-Dr.Mohaseb-1تحلیل ارتعاش پی به روش مقاومت مصالحیک روزه - 9 صبح تا 5 عصر (جمعاً 8 ساعت)24 شهریور ماه 9360,000
سوالات مرتبط
عکس کاربر
1پاسخ
فرمول محاسبه A's در طراحی خمشی تیرهای مستطیلی
سلام وقت بخیر در طراحی خمشی تیرهای مستطیلی شکل (آرماتورکششی+ فشاری) برای محاسبه A's از چه فرمولی میتوان محاسبش کرد؟چندین جزوه رو دیدم که اومدن از 2 فرمول زیر استفاده کردند...ینی هرکدام یکی از این فرمولهارو استفاده کردند..اما چرا این دو فرمول متفتاوته و مقادیری که میده یکسان نیست ! من الان موندم کدام رابطه صحیح هست تصاویر به پیوست ارسال شده است
عکس کاربر
1پاسخ
مقاومت فشاری و کرنش گسیختگی
با درود و احترام آیا با داشتن مقدار کرنش گسیختگی و مقاومت فشاری میشه نمودار تنش و کرنش رسم کرد؟ و آیا تقسیم مقاومت فشاری بر کرنش گسیختگی به ما صلبیت میده؟ با سپاس فراوان
ورود به بخش پرسش و پاسخ

Comments

با سلام تشکر ویژه از گروه 808 که به شکل بسیار عالی این جلسه را برگزار نمودند...
عکس‌های hfarahani48
hfarahani48
تشکر از شما عزیز در برگزاری اینگونه دوره ها و تشکر ویژه از اساتید که قبول زحمت می کنند... اعتمادی نیا
عکس‌های amir1
amir1
سلام جناب مهندس فراهانی عزیز. متاسفانه اگر شرایط اجازه میداد برای این دوره همانند سایر دیگر دوره هامون ویژه کاربران فعال و قدیمی 808 همچون شما کد تخفیف ایجاد میکردیم اما این برنامه چون یک برنامه مشترک است برای ما محدودیت تخفیف ایجاد کرده است. مطمئنا حضور کاربرانی چون شما مایه دلگرمی 808 در فعالیت های پیش رو است..
عکس‌های مدیریت کل سایت
مدیریت کل سایت
با سلام امیدواریم فرصتی دست دهد و اگر مشکل خاص شخصی پیش نیاید.در این سمینار یک روزه که توسط استاد برجسته ارائه خواهد شد حضور یابیم منتهی در انتظار کد تخفیف و تامین اعتبار هستیم... یا علی(ع) مددی
عکس‌های hfarahani48
hfarahani48