مقاله تحلیلی: انهدام و جایگزینی پل Del Rio

مقاله تحلیلی: انهدام و جایگزینی پل Del Rio

شرکت مهندسی Butler ارائه کننده خدمات مهندسی در رابطه با پل در پروژه‌های ساخت و سنگین می‌باشد. پروژه‌هایی که قوه ابتکار ما را به چالش می‌کشد سبب می‌شوند تا تمایل ما به سمت تولیدات منحصر به فرد پیش برود. ما برای این‌که بتوانیم تمام احتمالات را در نظر بگیریم لازم بود تا تفکری فراتر از موضوع داشته باشیم.

پل Del Rio دسترسی به سنت آنتونی، شهری کوچک در آیداهو (Idaho) را فراهم می‌کند که در آن یک کارخانه چوب بری و یک مرکز ارائه کننده خدمات کشاورزی برای مزارع بزرگ است. این پل به لحاظ عملکردی از کار افتاده شد. دهانه‌ها، پایه‌های پل، عرشه پل و لبه‌های کناری دچار پوسیدگی و زوال شده بودند. نگرانی‌های دیگری که وجود داشت، وجود مسائل زیست محیطی برای کوهپیمایی و گروه‌های ورزشی و همچنین آلودگی شدید سرب به دلیل کهنگی خرپای فولادی موجود است.

پس از این‌که اداره حمل و نقل آیداهو (ITD) برنامه جایگزینی را تکمیل کرد، این برنامه را در طول ماه‌های فوریه تا مارس به مزایده گذاشت. DL Beck پیمانکار عمومی که سازه‌های بزرگی را می‌سازد، برای این پروژه گروهی از همکاران خود را که شامل شرکت مهندسی Butler، شرکت ساخت و ساز Teton Prestress و شرکت ارائه کننده جرثقیل Wagstaff Crane بودند گرد هم آورد. پس از بررسی دقیق، این پروژه با رقم کلی 2.3 میلیون دلار به مزایده گذاشته شد. در نهایت این پروژه که شامل ساخت پل و بزرگ‌راه بود، به شرکت پیمانکاری DL Beck واگذار شد.در طول فاز مزایده، تیم پیمانکار از سایت بازدید کرد و در مورد مشکلات مشاهده شده و روش‌های ساخت پل به گفت‌وگو پرداختند. ملاحظات بسیاری در رابطه با این پل در نظر گرفته شد، به‌خصوص این حقیقت که رودخانه نسبتاً جریان تندی داشت. ساخت و ساز این پل از اواخر ماه آوریل آغاز شد و تا اوایل ماه نوامبر ادامه داشت.

 

دریافت فایل کامل مقاله

انهدام و جایگزینی پل Del Rio

 

منبع :+

ترجمه شده توسط تیم خبری 808 

اگر دوست دارید به تیم خبری 808 بپیوندید، با ما تماس بگیرید

پیوستاندازه
PDF icon انهدام و جایگزینی پل Del Rio433.12 KB
فایل
درباره نویسنده
عکس‌های baharehbl328

بهاره بهرامی

فارغ التحصیل مهندسی مدیریت پروژه. علاقه مند به زبان انگلیسی و ترجمه به خصوص به متون تخصصی عمران و معماری. سرپرست تیم مترجمین 808 و پشتیبان محتوای سایت.
سوالات مرتبط
عکس کاربر
2پاسخ
كتاب مناسب برای انجام پروژه های تونل و پل چیست؟
دوستان من میخوام وارد پروژه بشم که هم تونل هم پل به نظرتون چه کتابی تهیه کنم که بهم كمك کنه تا قبل از ورود با کار در پروژه آشنا بشم؟
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه