رادیو 808: شماره 54 - نگاه به بتن به عنوان موجود زنده (سخنرانی انجمن بتن ایران)

  • نگاه به بتن و سازه بتنی به عنوان موجود زنده
  • بررسی مشکلات بتن ریزی در کارگاه های سازه های بتنی و چگونگی حل آن
  • بررسی اقتصادی استفاده از مواد افزودنی روان کننده و فوق روان کننده در ساختمان سازی
رادیو 808: شماره 54 - نگاه به بتن به عنوان موجود زنده (سخنرانی انجمن بتن ایران)

 

در این شماره از رادیو 808 یکی از سخنرانی های اخیر برگزار شده توسط انجمن بتن ایران را که در اسفند ماه  برگزار گردید را برای استفاده مخاطبان 808 آماده کردیم.

میهمان این شماره از رادیو 808 جناب دکتر حسین دورمحمدی ، دکتری سازه از دانشگاه صنعتی شریف، مشاور مدیرعامل و مدیر واحد علمی شرکت کیمیا نشان تاک (گروه شیمیایی ساختمان) میباشند که در این شماره اشاره ای دارند به موضوعات:

  • نگاه به بتن و سازه بتنی به عنوان موجود زنده
  • بررسی مشکلات بتن ریزی در کارگاه های سازه های بتنی و چگونگی حل آن
  • بررسی اقتصادی استفاده از مواد افزودنی روان کننده و فوق روان کننده در ساختمان سازی

بروشور سخنرانی

 

این سخنرانی را هم میتوانید در یک فایل صوتی تقریبا 2 ساعته بشنوید و هم اینکه هریک از  سه موضوع مطرح شده در این سخنرانی را در یک فایل صوتی مجزا با حجم کمتر دانلود کنید و بشنوید.

ضمن تشکر از  تیم اجرایی انجمن بتن ایران خصوصا جناب مهندس بریجانی که بابت هماهنگی ضبط و پخش این برنامه صوتی توسط رادیو 808 زحمت کشیده اند شما را دعوت به شنیدن این قسمت از رادیو 808 میکنیم:

بخش اول از این شماره   را با موضوع: " نگاه به بتن و سازه بتنی به عنوان موجود زنده" ، بخش دوم را با موضوع "بررسی مشکلات بتن ریزی در کارگاه های سازه های بتنی و چگونگی حل آن" و بخش سوم را با موضوع "بررسی اقتصادی استفاده از مواد افزودنی روان کننده و فوق روان کننده در ساختمان سازی"  با هم می شنویم.

دانلود فایل صوتی- بخش اول

 دانلود فایل صوتی- بخش دوم

دانلود فایل صوتی- بخش سوم


مطالب مرتبط:

درباره نویسنده

مجتبی اصغری سرخی

مجتبی اصغری هستم ، پژوهشگر،محقق و نویسنده حوزه صنعت ساختمان ، دیوانه ای که فکر میکند میتواند دنیا را تغییر دهد ، علاقه عجیبی به وب و IT دارم. از درون دانشگاه متوجه به علاقه همزمان تکنولوژی و مهندسی عمران در خودم شدم و سعی کردم در حرفه آینده خودم این دو علاقه مندی رو با دو توانایی دیگرم در آموزش و کارآفرینی ادغام کنم و ماحصل اون شد 808 (از مهر ماه 86) و امروز امیدوارم تونسته باشم در صنعت ساختمان کشورمون با کمک همکارانم در شبکه اجتماعی 808 تغییری ایجاد کرده باشم.
سوالات مرتبط
عکس کاربر
1پاسخ
ساخت ملات سیمانی برای نما
سلام . وقت به خیر . ببخشید برای کاری که در دست دارم به مشکل خوردم و نتونستم مرجعی برای دریافت جواب پیدا کنم. مجبور به این مزاحمت شدم. آیا فرمولی برای تعیین مقدار وزن مصالح لازم در تهیه انواع ملات ها داریم ؟ من باید قسمت بالای دیوار داخلی یک حمام را سیمان سفید کنم. طول این قسمت ۵ متر و عرض آن ۱ متر هست و البته زیر کار گچ کهنه و بسیار ناصاف هست. برای تهیه ملات سیمان سفید و پودر سنگ. از هر کدام چه مقدار لازم هست ؟ میزان غلظت ملات و نحوه کار چطور ؟
عکس کاربر
0پاسخ
نرمی سیمان
سلام...رابطه ی نرمی سیمان با دوام(ASR)و نرخ کرباسون در زمان نگهداری چگونه است ؟!
عکس کاربر
1پاسخ
در زمان قالب برداری بخش 9-121-10 از مبحث نهم مقررات ملی منظور از پایه های اطمینان چیست؟
مثال عرض کنم ،برای اجرای سقف تیرچه بلوک بعضی شناژها و تای بیم ها بایستی قالب زیرین بسته شود و زیر قالب شمع گذاری می گردد....ایا این شمع همان پایه اطمینان است...جدولی که در مبحث نهم برای قالب برداری داده شده میگه قالب زیرین تیر 7 شبانه روز و پایه های اطمینان 10 شبانه روز....این تناقض نیست؟
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .