معرفی وب‌سایت ICCBiz.com ، مرکز بین المللی تجارت صنعت ساخت و ساز

معرفی وب‌سایت ICCBiz.com ، مرکز بین المللی تجارت صنعت ساخت و ساز

اگر از کاربران قدیمی وب‌سایت Civil808 هستید احتمالاً اولین پست پس از رونمایی وب‌سایت را خاطرتان است، خبری که به همایش رونمایی از وب‌سایت Civil808 اختصاص داشت و با حضور و سخنرانی پیشکسوتان وب عمرانی و در راستای معرفی وب‌سایت اختصاصی تجارت صنعت ساخت و ساز همراه بود. اینک تقریباً نزدیک به ۲ سال از آن رویداد می‌گذرد و خیلی خوشحالم که شاهد آنم وب‌سایت مرکز بین المللی تجارت در صنعت ساخت و ساز که در آن روز صحبت آن شده بود از اوایل پاییز ۹۲ و با نام ICCBiz.com شروع به کار کرد تا بتواند خلاء موجود در فضای وب عمرانی را پر کند. به همین مناسبت تصمیم گرفتم در بخش اخبار تحلیلی این هفته به معرفی مجموعه خدمات وب‌سایت ICCBiz.com بپردازم:

مقدمه

اگرچه خصوصاً طی سال‌های اخیر وب‌سایت های نسبتاً زیادی در ارتباط با رشته مهندسی عمران در دنیا رونمایی شد اما مشابه بودن ایده‌های تکراری در بین آنها با سایت‌های گذشته و بعضاً عدم برخورداری از تفکر اقتصادی که ضامن بقای بلند مدت خدمات سایت‌‌هاست باعث می‌گردید بعد مدتی فعالیت آن سایت‌ها کم و تا حدودی محو گردد! اما همواره از بزرگترین کمبودها و نیازهای فضای وب عمرانی موجود در بین صنعت‌گران، وجود مرکزی مختص به تجارت در صنعت ساخت و ساز بوده است که جای خالی مرکزی که بتوان در آن همه خدمات مهندسی را یکجا و متمرکز دید حس می‌شد. خوشبختانه همکاران خوشفکر ما در مجموعه ICC به مدیریت مهندس امیر منیری از چندین سال پیش (حدود ۱۰سال!) به فکر تاسیس چنین مرکز بین‌المللی افتادند (که تفکرات اولیه منجر به ایجاد وب‌سایت IranCivilCenter.com در سال 1382 شد) و امروز بعد سال‌ها زحمت بالاخره تلاششان به ثمر نشست و ضمن تبریک به ایشون و همکاران گرامیشان، به اطلاع کاربران می‌رسانم که وب‌سایت جدید گروه ICC این‌بار ویژه تجارت در صنعت ساخت و ساز و با نام ICCBiz.com در پاییز ۱۳۹۲ رونمایی شد.

معرفی خدمات

ICCBiz وب‌سایتیست بین‌الملی اختصاصاً مرتبط با تجارت در صنعت ساخت و ساز که در حال حاضر به دو زبان فارسی و انگلیسی مشغول خدمات دهی به جامعه مهندسی و دست اندرکاران صنعت ساختمان است. از جمله خدمات فاز اول سایت این است که همه فعالان صنعت ساخت و ساز چه افراد با پروفایل حقیقی و چه شرکت‌ها با پروفایل حقوقی (اعم از تولید‌کننده‌ها، مهندسین مشاور، پیمانکاران، بازرگانان و غیره) قادر خواهند بود با ساخت صفحه‌ای مختص شرکت خود ضمن معرفی کالا و یا خدمات به گفتگوی زنده با یکدیگر بپردازند تا از این طریق در دنیای مجازی وارد مقوله تجارت صنعت ساخت و ساز شوند.

در حقیقت با ایجاد صفحه شرکت‌ خود با کمترین هزینه بیشترین مخاطب بالقوه در سراسر دنیا را بدست می‌آورید. با ساخت صفحه شرکت، می‌توانید تمامی فعالیت‌ها، خدمات، محصولات و پروژه‌های شرکت خود را بدون هیچگونه محدودیت درج کرده و با انتخاب برچسب‌های مناسب، محصولات و خدمات شرکت خود را به کاربران سایت در سراسر جهان عرضه نمایید!

ورود به سایت

برای ورود به سایت کافیست اینجا را کلیک کنید تا با انتخاب خود وارد بخش انگلیسی یا فارسی سایت شوید و بتوانید از امکانات ساخت پروفایل حقیقی (کاملاً رایگان) و حقوقی (۳۰ روز رایگان) بهره‌مند شوید:

مطالب مرتبط:

درباره نویسنده
عکس‌های مدیریت کل سایت

مدیریت کل سایت

امیدواریم بتوانیم در سیستم کنونی آموزش مهندسی کشورمان با کمک همکارانمان در گروه آموزشی 808 تغییری ایجاد کنیم.در این راه میتوانید با حمایت و همکاری اتان ما را دلگرم سازید.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .