مقاله تحلیلی : تولید کنندگان سیمان برای ماندن در رقابت بایستی دست به ابتکار بزنند!

مقاله تحلیلی : تولید کنندگان سیمان برای ماندن در رقابت بایستی دست به ابتکار بزنند!

گروه سیمان CIMERWA در صدد است که در هشتمین اجلاس سازمان تجارت سیمان آفریقا با یکی از وارد کنندگان سیمان منطقه به رقابت بپردازد.
CMT و وزارت شهرسازی، اشاره کرده اند که تولیدکنندگان سیمان بایستی روشها و تکنولوژی های جدید را جهت ابتکار در تولید سیمان به کار گیرند تا بتوانند محصولاتی محبوب و مقرون به صرفه را تولید کنند.
SEELAN GOBALSAMY از مرکز مدیریت تکنولوژی های سنگاپور (CMT)،اشاره می کند که تولید کنندگان سیمان بایستی بپذیرند که ابتکار را وارد تولیدات خود کنند زیرا که این صنعتی هزینه بر است و تنها با انرژی و پشتوانه قوی در آن باقی ماند.

 

دریافت مقاله : 

cement_makers_urged_to_embrace_innovative.pdf

منبع:+

ترجمه شده توسط تیم خبری 808 

اگر دوست دارید به تیم خبری 808 بپیوندید، با ما تماس بگیرید

 

 

 

فایل
برچسب ها: 
درباره نویسنده
عکس‌های soroosh

هاشم شهاب لواسانی

کارشناس دفتر فنی هستم و علاقمند به اقتصادی کردن پروژه ها هستم. در کنار کار اصلی خودم به ترجمه مقالات و متون تخصصی رشته عمران علاقه دارم.
سوالات مرتبط
عکس کاربر
1پاسخ
ساخت ملات سیمانی برای نما
سلام . وقت به خیر . ببخشید برای کاری که در دست دارم به مشکل خوردم و نتونستم مرجعی برای دریافت جواب پیدا کنم. مجبور به این مزاحمت شدم. آیا فرمولی برای تعیین مقدار وزن مصالح لازم در تهیه انواع ملات ها داریم ؟ من باید قسمت بالای دیوار داخلی یک حمام را سیمان سفید کنم. طول این قسمت ۵ متر و عرض آن ۱ متر هست و البته زیر کار گچ کهنه و بسیار ناصاف هست. برای تهیه ملات سیمان سفید و پودر سنگ. از هر کدام چه مقدار لازم هست ؟ میزان غلظت ملات و نحوه کار چطور ؟
عکس کاربر
0پاسخ
نرمی سیمان
سلام...رابطه ی نرمی سیمان با دوام(ASR)و نرخ کرباسون در زمان نگهداری چگونه است ؟!
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .