مقاله تحلیلی : مزایای آموزش های مدیریت پروژه

مقاله تحلیلی : مزایای آموزش های مدیریت پروژه

پیشرفت شغلی یک رویای با ارزش و دنباله دار است، که می توان آن را به وسیله قرار گرفتن درجایگاه یک مدیر پروژه حرفه ای به واقعیت تبدیل کرد. این افراد، آموزش های مدیریت پروژه را گذرانده اند و می توانند منتظر پیشرفت رو به جلو در حرفه و افزایش حقوق طبق دو موسسه مدیریت پروژه و آکادمی آمریکایی مدیریت پروژه باشند. این حرفه در دنیای تجارت کنونی محبوبیت زیادی برای انتخاب دارد، چرا که در آمد چشم گیر این شغل برای یک مدیر پروژه معمولی در حدود 50000 تا 65000 دلار و برای یک مدیر ارشد پروژه در حدود 70000 تا 150000 دلار در سال است. با کسب گواهینامه معتبر مدیریت پروژه می توان موفقیت خود را در دنیای تجارت کنونی تضمین کرد.

 

دریافت مقاله : 

project_managment_learning.pdf


 

منبع :+

ترجمه شده توسط تیم خبری 808 

اگر دوست دارید به تیم خبری 808 بپیوندید، با ما تماس بگیرید

پیوستاندازه
PDF icon node_4662-project_managment_learning.pdf201.03 KB
درباره نویسنده
عکس‌های baharehbl328

بهاره بهرامی

فارغ التحصیل مهندسی مدیریت پروژه. علاقه مند به زبان انگلیسی و ترجمه به خصوص به متون تخصصی عمران و معماری. سرپرست تیم مترجمین 808 و پشتیبان محتوای سایت.
سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
شروع به کار در دوران دانشجویی
سلام من الان ترم ۳ عمرانم و می خوانم همزمان وارد بازار کار هم بشم که تجربه داشته باشم اما جایی رو پیدا نکردم بتونم برای کار به اونجا برم . خواستم ازتون درخواست کنم که اگر راهی سراغ دارین یا حتی جایی رو سراغ دارین معرفی کنید ممنون میشم.
عکس کاربر
0پاسخ
نرم افزار AgTek
از دوستان کسی اطلاع داره از این نرم افزار و این که از کجا میتونم پیداش کنم؟
عکس کاربر
3پاسخ
کارآموزی کجا بریم بهتره ؟؟
سلام به مهندسین متخصص .من دانشجوی رشته عمران کارشناسی هستم و حدود ۷۰ واحد پاس کردم.اتو کد و اکسل بلدم ونرم افزار sapرو خیلی کم تازه دارم یاد میگیرم به نظر شما برای کار آموزی کجا برم بهتره به کدوم ارگان دولتی برم بهتره یا برم دفتر های مهندسی کدوم بهتره ممنون میشم از راهنماییتون و تشکر بابت سایت خودتون.
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .