دانلود پنجمین دوره وورکشاپ تخصصی-دوره آمادگی ورود به حرفه نظام مهندسی

پنجمین جلسه از وورکشاپ تخصصی مهندسی عمران با موضوع آمادگی برای آزمون ورود به حرفه نظام مهندسی ساختمان :

لینک مستقیم ورود به کلاس روز سه شنبه 14 شهریور 1391 ساعت 22

دانلود فیلم

دانلود جزوه

 

آشنایی با دکتر امیر حسین خلوتی

به اطلاع دانشجویان آموزشگاه مجازی 808 رسانده می شود که گروه آموزشی 808 به دلیل قرار داشتن در زمان آماده سازی آزمون ورود به حرفه نظام مهندسی ساختمان برای آندسته از مهندسینی که قصد شرکت در این دوره یا دوره های آتی آزمون ورود به حرفه را دارند و در دو بخش نظارت و محاسبات در حال اماده سازی خود برای این آزمون هستند در تاریخ سه شنبه 14 شهریور ساعت 22-23 یک وورکشاپ تخصصی با عنوان آمادگی ورود به حرفه  برگزار خواهد نمود. این وورکشاپ با حضور جناب دکتر خلوتی مدرس و مولف کتب آمادگی آزمون ورود به حرفه و به صورت وورکشاپ دوطرفه برگزار می شود که ضمن مطرح شدن منابع آزمون و نمونه سوالات دوره های گذشته آزمون ورود به حرفه، جناب دکتر خلوتی پاسخگوی سوالات دانشجویان گرامی برای آمادگی هرچه بیشتر در زمان اندک باقیمانده تا آزمون میباشند.

جناب دکتر امیر حسین خلوتی از مدرسین صاحب نام در زمینه آزمون ورود به حرفه نظام مهندسی ساختمان کشور محسوب می شوند به طوریکه در این ارتباط دوره چهار جلدی کتب آمادگی کنکور ورود به حرفه نیز تالیف نموده اند و  همچنین عضو کمیته تدوین نشریات شماره 512 و 513 سازمان برنامه و بودجه در ارتباط با بهسازی لرزه ای شریان حیاتی نیز میباشند.

توجه:

  • این وورکشاپ با ظرفیت محدود برگزار می شود و برای اینکه امکان استفاده از کلاس برای شما فراهم شود لازم است از ساعت 21 روز سه شنبه 7 شهریور که لینک ورود به کلاس فعال می شود برای حضور در کلاس مجازی 808 حضور به عمل رسانید.
  • برای آنکه امکان مشاهده واضح تر تصویر استاد برایتان فراهم شود میبایست از حداقل سرعت اینترنت ADSL 128 کیلوبایت بر ثانیه برخوردار باشید، بدیهیست چنانچه سرعت اینترنت شما پایین تر از این میزان باشد در مشاهده و گوش دادن به صدای کلاس دچار مشکل خواهید شد.

رادیو 808 شماره 28-مصاحبه با دکتر امیر حسین خلوتی با موضوع شریان های حیاتی و زلزله

درباره نویسنده
عکس‌های مدیریت کل سایت

مدیریت کل سایت

امیدواریم بتوانیم در سیستم کنونی آموزش مهندسی کشورمان با کمک همکارانمان در گروه آموزشی 808 تغییری ایجاد کنیم.در این راه میتوانید با حمایت و همکاری اتان ما را دلگرم سازید.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه