رادیو 808: ویژه برنامه یکسالگی وبسایت Civil808 و سه سالگی گروه آموزشی 808

  • ویژه یکسالگی وب سایت 808
  • رادیو شماره 35- نظر پروفسور سعید سعیدی در ارتباط با رادیو 808
  • رادیو شماره 32- نظر پروفسور احسانی در ارتباط با رادیو 808
  • رادیو شماره 42 - نظر دکتر ساسان محاسب در ارتباط با رادیو 808
  • رادیو شماره 51 - نظر جناب پروفسور نعیم در مورد فعالیت های گروه آموزشی 808 :
  • رادیو شماره 55 - نظر جناب دكتر رضا مكنون عضو هيئت علمي دانشکده عمران دانشگاه صنعتي اميرکبير
رادیو 808: ویژه برنامه یکسالگی وبسایت Civil808  و سه سالگی گروه آموزشی 808

یکسالییست از انتشار اولین شماره رادیو 808 میگذرد،هنوز یادمان مانده اوایل هنگام انتشار اخبار مربوط به رادیو  مهندسان با شنیدن خبر رادیو تخصصی عمران بلافاصله از ما سوال از موج رادیو در FM یا سایر باند های رادیویی داشتند.

یادمان مانده روز هایی که برای پخش زنده همایش های عمرانی با انجمن ها و دبیرخانه های کنفرانس ها مذاکرات داشتیم و آنها ما را جدی نگرفتند  به جرم آنکه صرفا در اینترنت کار میکنیم!

راستی یادتان مانده هشت شماره ابتدایی رادیو 808 شیوه ای صرفا خبری بدون درج مصاحبه داشت؟

راستی یادتان ماندهاولین مصاحبه تخصصی ما را که با پروفسور رمضانیانپور داشتیم؟

ویژه برنامه روز مهندس سال گذشته را چطور؟ آیا خاطرتان هست شیوه اجرای این ویژه برنامه متفاوت ترین شیوه اجرا در بین کلیه رادیو پادکست هایمان را داشت؟

 و در انتها  یادمان هست که رادیو 808 با حمایت شما به بیش از 40 شماره رسید و اکنون یکسالگی خود را با حضور خود شما شنوندگان دائمیش جشن میگیرد.به همین مناسبت شماره 45 از رادیو 808 اختصاص دارد به ویژه برنامه یکسالگی وبسایت Civil808 و رادیو 808 که در آن به توضیح بیشتر در ارتباط با چگونگی شکلگیری اولیه ایده های سایت میپردازیم و میتوانید سوالات خود را به ایمیل ما ارسال کنید.

پخش خلاصه ای از نظرات اساتید مصاحبه شونده با رادیو 808

در چهل و چند مصاحبه اینترنتی انجام گرفته در رادیو 808 در چند مورد نظر مصاحبه شوندگان را که همگی از اساتید شناخته شده مهندسی عمران در داخل و خارج از کشور میباشند در ارتباط با فعالیت های وبسایت Civil808 به خصوص رادیو 808 پرسیده ایم که در این قسمت چند مورد از آن در دسترس میباشد:

مطالب مرتبط:

درباره نویسنده

مجتبی اصغری سرخی

مجتبی اصغری هستم ، پژوهشگر،محقق و نویسنده حوزه صنعت ساختمان ، دیوانه ای که فکر میکند میتواند دنیا را تغییر دهد ، علاقه عجیبی به وب و IT دارم. از درون دانشگاه متوجه به علاقه همزمان تکنولوژی و مهندسی عمران در خودم شدم و سعی کردم در حرفه آینده خودم این دو علاقه مندی رو با دو توانایی دیگرم در آموزش و کارآفرینی ادغام کنم و ماحصل اون شد 808 (از مهر ماه 86) و امروز امیدوارم تونسته باشم در صنعت ساختمان کشورمون با کمک همکارانم در شبکه اجتماعی 808 تغییری ایجاد کرده باشم.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه