رادیو 808: شماره 38- مصاحبه با مهندس حمید رضا احراری، کاربرد مهندسی ارزش

  • چند مثال عملی کاربرد مهندسی ارزش در پروژه های عمرانی
رادیو 808: شماره 38- مصاحبه با مهندس حمید رضا احراری، کاربرد مهندسی ارزش

در شماره 37 از رادیو 808 را به موضوع آشنایی با مهندسی ارزش اختصاص داده بودیم که از زبان میهمان برنامه جناب دکتر داود رضا عرب توضیحاتی در ارتباط با تاریخچه شکلگیری این علم و اصولا تعریف و کاربرد آن توضیحاتی ارائه دادیم، شاید هنوز هم  در ذهن شما سوالاتی پیرامون مهندسی ارزش و لزوم به کار گیری آن باقی مانده باشد.

تو این شماره برای اینکه به تمامی سوالات ذهنتان پاسخ داده شود سعی کردیم با ارائه مثال های مهندسی و توضیح بیشتر اندکی کاربردی تر در زمینه مهندسی عمران صحبت کنیم و برای این موضوع به سراغ یکی از مهندسینی رفتیم که در شرکت مشاوره خود سالهاست از مهندسی ارزش به بهترین شکل جهت پاسخگویی به نیاز کارفرمایانش استفاده میکند.

 

مشاهده آلبوم تصاویر این مصاحبه در پروفایل اختصاصی 808 در دراپ باکس

میهمان این برنامه رادیو 808 جناب مهندس حمید رضا احراری مدیرعامل شرکت مهندسی دانش پژوهان هنگام میباشند . این شرکت بیشترین خدمات آن در زمینه تاسیسات آب و فاصلاب ، مدیریت طرح ، مطالعات توجیهی و خدمات مهندسی ارزش پروژه ها میباشد. از جمله سوابق کاری درخشان جناب مهندس احراری اجرا و مشاوره چندین پروژه ملی مهندسی ارزش میباشد. علاوه بر آن ایشان شخصا در زمینه تدوین دستورالعمل ها و مقررات مصوب شهرداری ها و سازمان برنامه بودجه نیز تجربه های بسیاری دارند که از آن جمله تدوین بیش از 100 دستور العمل مرتبط با مهندسی عمران میباشد.

در این مصاحبه از ایشان در ارتباط با به طور کلی تجربه های کاری اشان به خصوص در زمینه مهندسی ارزش سوالاتی پرسیده ایم که شنیدن آن می تواند برای مهندسان جوان کشورمان بسیار جالب توجه باشد. شما را به شنیدن این شماره از رادیو 808 دعوت میکنیم :

دانلود فایل صوتی مصاحبه

دانلود آلبوم تصاویر مصاحبه

 

مطالب مرتبط :

درباره نویسنده

مجتبی اصغری سرخی

مجتبی اصغری هستم ، پژوهشگر،محقق و نویسنده حوزه صنعت ساختمان ، دیوانه ای که فکر میکند میتواند دنیا را تغییر دهد ، علاقه عجیبی به وب و IT دارم. از درون دانشگاه متوجه به علاقه همزمان تکنولوژی و مهندسی عمران در خودم شدم و سعی کردم در حرفه آینده خودم این دو علاقه مندی رو با دو توانایی دیگرم در آموزش و کارآفرینی ادغام کنم و ماحصل اون شد 808 (از مهر ماه 86) و امروز امیدوارم تونسته باشم در صنعت ساختمان کشورمون با کمک همکارانم در شبکه اجتماعی 808 تغییری ایجاد کرده باشم.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .