رادیو 808: شماره 36- مصاحبه با دکتر داود رضا عرب، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران- قسمت اول

  • آشنایی با مهندسی ارزش قسمت اول
  • کاربرد مهندسی ارزش در مهندسی عمران
رادیو 808: شماره 36- مصاحبه با دکتر داود رضا عرب، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران- قسمت اول

رزومه جناب دکتر داود رضا عرب

تو این شماره از رادیو 808 به سراغ یکی از اساتید گرایش مدیریت منابع آب کشور رفتیم که از جمله اساتید فعال در زمینه فعالیت های پژوهش کاربردی در کشور نیز به شمار می آیند. میهمان این شماره از رادیو 808 جناب دکتر داود رضا عرب عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی عمران دانشگاه تهران میباشند.

از جمله سوابق برجسته جناب دکتر عرب ، پایه گذاری مجله عمران شریف ، پایه گذاری سازمان علمی پژوهشی دانشجویان عمران سراسر کشور ، مدیر موسسه پژوهشی مهندسی راهبرد دانش پویا ،  ، عضو و مدرس انجمن مهندسی ارزش ایران  و عضویت در هیئت مدیره چند انجمن علمی آموزشی دیگر کشور میباشد که البته اطلاعات تکمیلی از سوابق ایشان را در ابتدای همین مصاحبه به تفصیل از زبان خود ایشان خواهیم شنید  و یا می توانید با دانلود رزومه ایشان مطالعه فرمایید.

دکتر داود رضا عرب با کوله باری از تجربه ناشی از تمرین کارهای گروهی از جمله اساتید محبوب رشته مهندسی عمران به شماره میروند که فعالان انجمن های علمی عمران در دانشگاه ها نیز  با حمایت های ایشان آشنایی نزدیک دارند. در 5 سال اخیر شاهد برگزاری منظم کارگاه های مهندسی ارزش در کشور بودیم که در دانشگاه ها و مراکز عمرانی کشور  شاهد برگزاری آن بودیم. دوره ای که بسیار مورد نیاز قشر دانشگاهی و مهندسی کشور است و تا اندازه زیادی نیاز به مطلع نمودن مهندسانمان به این مقوله مهم یعنی مهندسی ارزش در کشور یافت می شود.

در آموزشگاه مجازی 808 به اطلاع میرسونیم که از هفته آینده دوره های مهندسی ارزش با تدریس جناب دکتر عرب به صورت کارگاهی برگزار خواهیم کرد که جزئیات مربوط به ثبت نام و اسم نویسی در این دوره ها تا چند روز آینده در سایت منتشر خواهد شد. با هم این شماره از رادیو 808 را میشنویم:

دانلود فایل صوتی مصاحبه

تصاویر این مصاحبه

 توجه: این مصاحبه به جهت حجم سوالات پرسیده شده از جناب دکتر عرب در دو قسمت(شماره های 36 و 37) در وبسایت قرار خواهد گرفت بنابراین منتظر شنیدن قسمت دوم این مصاحبه با موضوع اختصاصا مهندسی ارزش به دو صورت پادکست و ویدئوکست در شماره 37 رادیو 808 باشید.

 


 مطالب مرتبط:

درباره نویسنده

مجتبی اصغری سرخی

مجتبی اصغری هستم ، پژوهشگر،محقق و نویسنده حوزه صنعت ساختمان ، دیوانه ای که فکر میکند میتواند دنیا را تغییر دهد ، علاقه عجیبی به وب و IT دارم. از درون دانشگاه متوجه به علاقه همزمان تکنولوژی و مهندسی عمران در خودم شدم و سعی کردم در حرفه آینده خودم این دو علاقه مندی رو با دو توانایی دیگرم در آموزش و کارآفرینی ادغام کنم و ماحصل اون شد 808 (از مهر ماه 86) و امروز امیدوارم تونسته باشم در صنعت ساختمان کشورمون با کمک همکارانم در شبکه اجتماعی 808 تغییری ایجاد کرده باشم.
سوالات مرتبط
عکس کاربر
2پاسخ
نشتی اب زیر زمین
سلام زیر زمین خونمون یه چاه یک و نیم متری داره که وقتی میشوریم اب اونجا جمع میشه بعد تخلیه اش میکنیم الان چند روزه دیواره ی چاه سوراخ شده و اب میاد ممکنه سفره ی زیر زمینی باشه یا ترکیدگی لوله باشه؟
عکس کاربر
0پاسخ
درس تحلیل و مدیریت سیستم های منابع آب
در مورد درس تحلیل سیستم ها و مدیریت منابع آب راهنمایی خواستم سوال دارم
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .