رادیو 808: شماره 71- برج میلاد چگونه ساخته شد؟ (مصاحبه با مجری برج میلاد)

  • برج میلاد چکونه ساخته شد؟
  • آشنایی با شرکت های مشاور برج
  • نقاط کمبود پروژه برج میلاد چیست؟
  • ضرورت های اجرای برج میلاد
رادیو 808: شماره 71- برج میلاد چگونه ساخته شد؟ (مصاحبه با مجری برج میلاد)
رادیو 808: شماره 71- برج میلاد چگونه ساخته شد؟ (مصاحبه با مجری برج میلاد)

ساخت پروژه های بزرگ  همواره به همراه خود تجربه های بزرگی به همراه می آورند ، تجربه هایی که هر چقدر از آنها حرف بشنویم باز هم کم است ، پروژه برج میلاد به عنوان یکی از بزرگترین پرژه های عمرانی تاریخ مهندسی معاصر ایران از جمله همین پروژه هاست که به همراه این پروژه کلی تجربه وارد صنعت ساخت و ساز کشور شد ، شنیدن این اطلاعات آنقدر ضروریست که  ما ها به عنوان مهندسین جوان و آینده ساز این کشور به این تجربه های کسب شده نیاز شدیدی داریم تا بتوانیم برای کار های آینده امون بهتر و بهتر شویم . این شماره با جناب مهندس عباس زرکوب مدیر عامل اسبق شرکت یادمان سازه مجری وقت برج میلاد مصاحبه ای داشتم تا در ادامه انتقال تجربیات بدست آمده از پروژه برج میلاد به شما شنوندگان رادیو 808 اطلاعاتی اینبار از جنس نحوه اجرا و مدیریت این پروژه منتقل کنم. با ما در این شماره از رادیو 808 همراه باشید:

 مشاهده فیلم برج میلاد چگونه ساخته شد؟ (آشنایی با کلیه شرکت هایی داخلی و خارجی که در طرح و اجرای برج میلاد سهیم بوده اند) در بخش بازدید مجازی سایت

-----------------------------------------------------

آشنایی با رزومه میهمان این شماره از رادیو 808:

 

 

دانلود فایل ویدیویی مصاحبه

 دانلود فایل صوتی مصاحبه

مطالب  مرتبط با برج میلاد در همین سایت:

قسمتی از فیلم این مصاحبه را در ادامه میتوانید مشاهده بفرمایید:

درباره نویسنده

مجتبی اصغری سرخی

مجتبی اصغری هستم ، پژوهشگر،محقق و نویسنده حوزه صنعت ساختمان ، دیوانه ای که فکر میکند میتواند دنیا را تغییر دهد ، علاقه عجیبی به وب و IT دارم. از درون دانشگاه متوجه به علاقه همزمان تکنولوژی و مهندسی عمران در خودم شدم و سعی کردم در حرفه آینده خودم این دو علاقه مندی رو با دو توانایی دیگرم در آموزش و کارآفرینی ادغام کنم و ماحصل اون شد 808 (از مهر ماه 86) و امروز امیدوارم تونسته باشم در صنعت ساختمان کشورمون با کمک همکارانم در شبکه اجتماعی 808 تغییری ایجاد کرده باشم.
سوالات مرتبط
عکس کاربر
6پاسخ
درخواست كمك تز پايان نامه در موضوع طراحی براساس عملکرد ساختمانهای بلند
باعرض خسته نباشید خدمت اساتید محترم موضوع پایان نامه من در مورد طراحی براساس عملکرد ساختمانهای بلند میباشد Performance- Based Seismic Design احتیاج به تز کامل در مورد این موضوع دارم یا اینکه راهنمایی کنید.
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • Comments

    با سلام لینک دانلود فایل صوتی رادیو 71 خرابه لطفا کنترل کنید؟

    عکس‌های behzad.g
    behzad.g