توصیه هایی برای انتخاب پیمانکار

توصیه هایی برای انتخاب پیمانکار

 اگر شما می خواهید برای استخدام یک پیمانکار هزینه کنید ، پس به احتمال زیاد یک پروژه ی ساختمانی بزرگ در دست دارید . بنابراین خیلی مهم است که همه چیز طبق برنامه پیش برود . در غیر این صورت ممکن است هزینه های زیادی به شما تحمیل شود که می توانست از آن ها اجتناب شود . پیمانکاران زیادی وجود دارند که می خواهند کار شما را بگیرند . در بسیاری از موارد با استخدام پیمانکار بی تجربه یا متقلب ، افراد دچار اشتباه می شوند . در این مواقع معمولا نتیجه فاجعه آمیز است . پیمانکار را اشتباه انتخاب نکنید . در اینجا چند توصیه برای کمک به شما در انتخاب پیمانکار با کیفیت در پروژه آورده شده است .

1-    مطمئن شوید که پیمانکار شما دفتر دارد

ممکن است این توصیه خنده دار به نظر برسد ، ولی مهم است . بسیاری از کلاهبرداران ممکن است که خود را پیمانکار معرفی کرده و کاری را بگیرند . آن ها از مصالح ارزان استفاده می کنند و کار را ضعیف انجام می دهند . زمانی که مالک متوجه می شود که مشکلی وجود دارد ، دیگر دسترسی به پیمانکار ندارد . به همین دلیل شما باید به دفتر پیمانکار رفته و خودتان آن را ببینید . اگر پیمانکار دفتر داشته باشد می توان مطمئن شد که بعد از انجام کار در دسترس خواهد بود . بنابراین به راحتی بعد از انجام کار برای حل کردن مشکلات کار به پیمانکار دسترسی خواهید داشت .

2-    همیشه به رزومه ی پیمانکار نگاه کنید

بهترین را ه برای تعیین کیفیت کار پیمانکار نگاه کردن به کارهایی است که قبلا انجام داده است . شما باید بعضی از کارهای قبلی هر کدام از پیمانکاران را ببینید . با صاحبان خانه ها صحبت کرده و در مورد کارایی پیمانکار سوال کنید . مطمئن شوید که صاحبخانه از کار انجام شده ی پیمانکار راضی است . می توانید با مراجعه به این آدرس پیمانکاران نزدیک محل سکونت خود را پیدا کنید : http://renovationexperts.com .

3-    تخمین های مختلفی داشته باشید

حتی در صورتی که رزومه ی چیمانکار را چک کرده باشید و از کیفیت کارش راضی شده باشید ، هنوز هم مساله ی قیمت کار پیمانکار وجود دارد . قیمت کار می تواند برای یک کار تا چند صد دلار متفاوت باشد . به همین دلیل بهتر است که با هر تعداد پیمانکار که می توانید تماس بگیرید تا به خانه ی شما بیایند و قیمت را تخمین بزنند . به آن ها بگویید که شما با چند پیمانکار دیگر هم صحبت می کنید و کار را به کسی می دهید که کمترین قیمت را ارایه بدهد . 

ترجمه شده توسط تیم خبری 808 

منبع:+

 

درباره نویسنده
عکس‌های alikhalili60

علی اکبر خلیلی

كارشناس ارشد مهندسی و مدیریت ساخت
سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
در اجرای پریمکت اگر پیمانکار از حد مجاز کمتر قیر بپاشد چکار می شود انجام داد؟

در خصوص اجرای پریمکت اگر پیمانکار از حد مجاز کمتر قیر بپاشد چکار می شود انجام داد ؟جریمه یا اصلاح کار

ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .