طرح اختلاطی - کاربردی بتن

طرح اختلاطی - کاربردی بتن

بتن عمده‏ ترین مصالح مورد استفاده در مهندسی عمران می‏باشد که به دلیل مزایای فنی و همچنین عملکرد بهتر از نقطه ‏نظر مسائل زیست محیطی و انرژی، مصرف آن رو به افزایش است. ساخت قطعات و سازه‏ های بتنی به صورت اقتصادی و در عین حال منطبق با الزامات فنی و دوام مورد نظر، مرهون طرح اختلاط مناسب مخلوط بتن می‏باشد.

با توجه به عدم وجود روش طرح اختلاط کارگاهی معتبر و کارآمد در کشور و حجم بالای عملیات بتنی در حال اجرا و برنامه ‏ریزی شده برای آینده، نیاز به دستورالعملی در رابطه با طرح مخلوطی انعطاف‏ پذیر برای بتن در کارگاه‏های فاقد امکانات آزمایشگاهی به شدت احساس می‏شود. با توجه به اینکه روش ملی طرح اختلاط بتن در حال حاضر مناسب‏ترین روش ارائه‏ طرح اختلاط در کشور می‏باشد، «طرح اختلاط کارگاهی-کاربردی بتن»  بر پایه‏ آن تدوین شده، و جهت کاربرد در کارگاه‏های متعارف و نیز مدیریت طرح‏های اختلاط اولیه بتن، تقدیم مهندسین و مسئولین ساخت بتن می‏گردد.

مقاله تحلیلی امروز توسط جناب اقای مهندس "سعید محمدی اصل" تهیه و تنظیم شده است. مقاله فوق در 32 صفحه و در فرمت پی دی اف تقدیم دوستداران می گردد. علاقه مندان میتوانند در صورت تمایل با تامین اعتبار لازم ؛ مقاله مورد نظر را دانلود و مطالعه نمایند. امید است مجموعه ارائه شده مثمر ثمر واقع گردد. انعکاس نظرات مسئولین و مهندسین ارجمند جهت رفع نواقص و تکمیل ویرایش‏های بعدی، موجب قدردانی و امتنان خواهد بود.

برای دانلود و مطالعه مقاله امروز تنها کافیست با پرداخت  16700 هزار تومان از اعتبار خود ؛ بر روی لینک زیر "پرداخت و مشاهده محتوا" کلیک نمائید.

راهنمای خرید مقالات تحلیلی:  

  •  براي دريافت اين فايل بايست ابتدا عضو سايت باشيد و همچنین اعتبار کافي در اکانت خود داشته باشيد.
  •  اگر عضو سایت نیستید براي عضويت در سايت مي توانيد ابتدا از اين قسمت اقدام کنيد و سپس از منوی پروفایل > حسابداری گزینه شارژ حساب را بزنید و به مبلغ دلخواه اکانت خود را شارژ کنید و سپس به این صفحه رجوع کنید.
  •  اگر عضو سايت هستيد  و اعتبار کافی نیز در حساب خود دارید ابتدا برای ورود به سایت با نام کاربری از این قسمت اقدام کنید اگر شارژ کافی در حساب خود دارید از دوباره به همین صفحه رجوع کنید و بر روی لینک "پرداخت و مشاهده محتوا" کلیک نمایید.
  • اگر عضو سایت هستید اما شارژ کافي در حساب خود نداريد پس از ورود از این قسمت از منوی پروفایل > حسابداری گزینه شارژ حساب را بزنید و به مبلغ دلخواه اکانت خود را شارژ کنید.

برای مشاهده کامل این محتوا می بایست مبلغ مورد نیاز را از اعتبار خود پرداخت کنید

نوع فایل دریافتی :
اعتبار مورد نیاز : 16,700 تومان
با 10 درصد تخفیف برای کاربران VIP: 16,700 تومان
پرداخت 16,700 تومان و مشاهده محتوا
درباره نویسنده
عکس‌های sma519

سعید محمدی اصل

کارشناس ارشد ژئوتکنیک
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .