فیلم وبینار رایگان نشست تخصصی انجمن بتن ایران (مروری بر طرح و اجرای مخزن آب کیش)

فیلم وبینار رایگان نشست تخصصی انجمن بتن ایران (مروری بر طرح و اجرای مخزن آب کیش)

در روز چهارشنبه ۱۹ آذرماه ۹۳؛ شاهد یک سمینار از سلسله نشست های تخصصی انجمن بتن ایران بودیم. وبینار 808 نیز بطور زنده این سمینار را تحت پوشش قرار داد و بسیاری از علاقه‌مندان بصورت زنده سمینار را دنبال کردند. برای آن دسته از عزیزانی که موفق به مشاهده این وبینار نشده‌اند؛ پاورپوینت ها و فیلم ضبط شده وبینار در این بخش جهت دانلود رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت.

در این سمینار که با همکاری انجمن بتن ایران و شركت توسعه منابع آب و نيروی ايران و انجمن علمي بتن ايران و شركت ژيان برگزار شده بود ؛ طراحی و اجرای مخزن ۱۲۰۰ متر مکعبی آب جزیره کیش مورد بحث و بررسی قرار گرفت. شایان ذکر است که پروژه یاد شده طرح برتر بتتنی سال ۹۳ لقب گرفته است. در این جلسه جناب آقایان «مهندس رضا پيرودين» از شركت ژيان و دكتر «محمدرضا محمدی» از مهندسين مشاور ری آب به سخنرانی پرداختند.

در ادامه شما کلیه مهندسین؛ دانشجویان و تمامی علاقه مندان را دعوت می کنیم تا از لینک های زیر پاورپوینت ها و فیلم ضبط شده وبینار فوق را بطور رایگان دانلود کرده و از مطالب آن استفاده کنند. امید است که فعالیت‌های موسسه 808 در راستای اشاعه علم مهندسی عمران در کشور مورد قبول دوستان واقع شده باشد.

دانلود رایگان پاورپوینت معرفی و ویژگی های مخزن آب کیش و پاورپوینت مروری بر نحوه طراحی و اجرای مخزن آب کیش

دانلود رایگان فیلم ضبط شده وبینار فوق

درباره نویسنده
عکس‌های Civil808-Admin

مدیریت محتوای سایت

امیدواریم توانسته باشیم در سیستم کنونی آموزش مهندسی کشورمان با کمک همکارانمان در گروه آموزشی 808 تغییری ایجاد کنیم.در این راه میتوانید با حمایت و همکاریتان ما را دلگرم سازید.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .