مقاله تحلیلی: با نصب و به کارگیری مناسب، مصالح عایق عملکرد خوبی خواهند داشت

مقاله تحلیلی: با نصب و به کارگیری مناسب، مصالح عایق عملکرد خوبی خواهند داشت

این موضوع برخلاف باور رایج میان سازندگان و نصب کنندگان است که معتقدند کیفیت عایق با توجه به مصالح و متریال آن تغییر می‌کند. با توجه به مطالعه جدید Building Science Corp، همه انواع عایق‌های ساختمان اگر به طور مناسبی نصب و به هم چسبیده شوند عملکرد خوبی خواهند داشت. در خلاصه گزارش اندازه گیری دمایی که توسط انجمن سازندگان عایق آمریکای شمالی انجام شده بود، عملکرد عایق‌های پشم شیشه، سلولز، اسپری کف با حفره بسته، پوشش فوم و اسپری کف با حفره باز مورد مقایسه قرار گرفتند. محققین می گویند:«مقدار R (قدرت مقاومت عایق در برابر گرما) همان است». «وقتی دیوارها با یک مقدار R یکسان و عایق هوایی مناسب ساخته شوند، همه انواع عایق‌ها اساساً یکسان عمل می‌کنند.»

  • در طول انهدام دیوار ساخته شده با اسپری کف با سلول باز، محققین تائید کردند که نواحی وجود داشت که کف به ورق‌های OSB نچسبیده بود که این موضوع باعث ایجاد حفره‌های بزرگی شده بود که بر عملکرد تأثیر می‌گذاشتند.
  • تلفات انرژی که باعث رخ دادن پل حرارتی (به یک رخنه در عایق‌کاری گفته می‌شود که نسبت به سطوح اطراف خود دارای ضریب انتقال حرارت بیشتر می‌باشد) بین همه انواع عایق‌ها می‌شود و این اثر همه انواع عایق‌ها را تحت فشار قرار می‌دهد.
  • برای ایجاد عملکرد بهینه، عایق بندی هوایی برای همه انواع عایق‌ها نیاز است.

 

 

 

دریافت فایل کامل مقاله:

report_with_proper_installation.pdf

 

 

منبع :+

ترجمه شده توسط تیم خبری 808  

اگر دوست دارید به تیم خبری 808 بپیوندید، با ما تماس بگیرید.

پیوستاندازه
PDF icon node_12009-report_with_proper_installation.pdf381.32 KB
فایل
درباره نویسنده
عکس‌های الهه رحیمی

الهه رحیمی

مهندس سازه
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .