مقاله تحلیلی:پارک شهری-صنعتی جدید Petco

مقاله تحلیلی:پارک شهری-صنعتی  جدید Petco

تالاری به بزرگی یک زمین فوتبال را در نظر بگیرید که محیط یک پارک را شبیه­سازی می­کند، محیطی کارآمد و راحت که کارکنان می­توانند در کنار حیوانات دست­آموزشان در آن زندگی کنند. این چیزی است که نمایندگی شرکت Smith Consulting Architects در سن‌دیه‌گو، در قرارداد با کمپانی Petco برای طراحی ساختمان جدید مرکز ملی خدمات­رسانی این شرکت، واقع در شهر جدید Rancho Bernardo در ایالت کالیفرنیا، انجام داد. به­واسطه ساخت این مرکز، 8 نمایندگی این کمپانی که پیش از این به‌صورت پراکنده در سطح ایالت فعالیت می­کردند، با یکدیگر ادغام خواهند شد. این ساختمان مرکزی جدید این اجازه را به Petco می­دهد که سیستم دفاتر و کلیه لوازم و تجهیزات خود را استانداردسازی کرده تا همگی به­طور یکنواخت و زیر یک سقف به فعالیت خود ادامه دهند. همه این عملیات در حالی انجام شده است که هنوز امکان خصوصی­سازی خدمات متناسب با نیاز کارکنان برای هر بخش فراهم است.

این ساختمان عظیم با ابعاد 400 در 500 فوت در پارک صنعتی Rancho Bernardo، پیش از این متعلق به شرکت Unysis Corporation بود و به­عنوان کارخانه ساخت ریزتراشه فعالیت می­کرد. این ساختمان در حالت تمام سرویس مساحتی بالغ بر 300,000 فوت مربع را شامل ­می‌شود و دارای فضایی باز در دو طبقه است؛ به­گونه ای که 63,000 فوت مربع از آن در سطحی پایین­تر از تراز فعلی ساخته شده است. کلید اصلی تبدیل این فضای صنعتی به یک فضای اداری جدید را می­توان تأمین نور طبیعی فراوان از طریق نصب پنجره­های سقفی در سراسر ساختمان و جایگزینی دیوارهای بتنی بیرونی با دیوارهای پرده­ای شیشه­ای دانست. به این ترتیب با تأمین سرمایه از جانب گروه اجرایی Petco متشکل از یک نماینده از هر شعبه، شرکت Smith Consulting Architects مسئولیت طراحی سایت، بازطراحی پوسته و طراحی داخلی را بر عهده گرفت.

 

 

دریافت فایل کامل مقاله:

petco_2.pdf

 

 

منبع :+

ترجمه شده توسط تیم خبری 808 

اگر دوست دارید به تیم خبری 808 بپیوندید، با ما تماس بگیرید.

پیوستاندازه
PDF icon node_9574-petco_2.pdf429.35 KB
فایل
درباره نویسنده
عکس‌های Sedigheh Vakilly

صدیقه وکیلی

کارشناسی ارشد برنامه ریزی حمل و نقل دانشگاه صنعتی امیرکبیر، فارغ التحصیل کارشناسی عمران دانشگاه صنعتی اصفهان، مترجم زبان انگلیسی (عمومی، تخصصی، فنی مهندسی، عمران،...)، دارای مدرک Academic IELTS
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه