مقاله تحلیلی: نکاتی‌ کلیدی در خصوص استخدام پیمانکار

مقاله تحلیلی: نکاتی‌ کلیدی در خصوص استخدام پیمانکار

اگر در فکر صرف هزینه برای استخدام یک پیمانکار هستید، به‌احتمال زیاد پروژه ساخت بزرگی را در دست دارید؛ بنابراین بسیار مهم است که همه چیز مطابق برنامه پیش برود. در غیر این صورت ممکن است مجبور به پرداخت هزینه‌هایی‌ اضافی شوید، درصورتی‌که می‌توانستید از آن جلوگیری کنید. پیمانکاران زیادی وجود دارند که می‌خواهند پروژه شما را اجرا کنند. بسیاری از افراد با استخدام پیمانکاران بی‌تجربه و یا فریب‌کار دچار اشتباه شده‌اند. در چنین مواردی نتایج اغلب فاجعه‌آمیز بوده است. پیمانکاران نامناسب را انتخاب نکنید. در ادامه چند نکته کلیدی که به شما در انتخاب یک پیمانکار شایسته و واجد شرایط کمک می‌نماید، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

1- اطمینان حاصل کنید که پیمانکار مذکور دارای دفتر کار باشد.

ممکن است این نکته به نظر مضحک برسد، اما در واقع از اهمیت بالایی‌ برخوردار است. بسیاری از کلاه‌برداران نقش‌نما در سراسر کشور پخش شده و به‌عنوان پیمانکار فعالیت می‌نمایند. این افراد از مصالح ارزان قیمت استفاده کرده و پروژه را باکیفیتی نامطلوب اجرا می‌نمایند.  تا زمانی‌ هم که صاحب‌خانه متوجه مشکلی‌ بشود، پیمانکار مدت‌هااست شهر را ترک کرده است. این در حالی‌ است که اگر پیمانکار مذکور دفتر کار داشته باشد، می‌توانید مطمئن باشید که پس از پایان اجرای پروژه به‌سرعت شهر را ترک نخواهد کرد. بدین ترتیب، در صورت بروز مشکل در پروژه‌ای که توسط این پیمانکار اجرا شده، می‌توانید به‌راحتی‌ به وی دسترسی‌ داشته باشید.

 

 

دریافت فایل کامل مقاله : 

contractor.pdf

 

 

منبع :+

ترجمه شده توسط تیم خبری 808 

اگر دوست دارید به تیم خبری 808 بپیوندید، با ما تماس بگیرید

پیوستاندازه
PDF icon node_9165-2.pdf351.93 KB
فایل
درباره نویسنده
عکس‌های یلدا رحمتی

یلدا رحمتی

تحصیلات کارشناسی را در رشته عمران در دانشگاه صنعتی امیر کبیر گذرانده و مدرک کارشناسی ارشد را در گرایش مهندسی و برنامه ریزی حمل و نقل از دانشگاه صنعتی شریف اخذ نموده ام. برای ادامه تحصیل در خارج از کشور اقدام کرده ام.
سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
در اجرای پریمکت اگر پیمانکار از حد مجاز کمتر قیر بپاشد چکار می شود انجام داد؟

در خصوص اجرای پریمکت اگر پیمانکار از حد مجاز کمتر قیر بپاشد چکار می شود انجام داد ؟جریمه یا اصلاح کار

ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .