دانلود رايگان کتاب تحلیل ارتعاش پی به روش مقاومت مصالح (دکتر ساسان محاسب) ويژه ٨٠٨

دانلود رايگان کتاب تحلیل ارتعاش پی به روش مقاومت مصالح (دکتر ساسان محاسب) ويژه ٨٠٨


طی خبر رسانی های پی در پی در وب سایت Civil808 ؛ در تاریخ 24 شهریورماه 1393 ؛ کارگاه یکروزه " تحلیل ارتعاش پی : روش مقاومت مصالح" توسط پژوهشگاه دانشگاه تهران و موسسه آموزشی - مهندسی 808 در ساختمان پژوهشگاه دانشگاه تهران برگزار میگردد. در پیرو این خبر ؛ مقاله تحلیلی این هفته را به معرفی کتاب جناب اقای دکتر ساسان محاسب که دقیقاً به بحث کارگاه فوق (تحلیل ارتعاش پی به روش مقاومت مصالح) میپردازد ؛ اختصاص دادیم.

در چند دهه اخیر مدلسازی و تحلیل سازه ها تحت بارگذاری زلزله بخوبی مورد مطالعه قرار گرفته است.نرم افزارای توانمندی در ایران برای تحلیل دینامیکی سازه ها وجود دارد.اما در بیشتر موارد ؛ مدلسازی خاک به خوبی مورد بررسی قرار نمی گیرد یا از آن صرف نظر میشود! در کشور لرزه خیزی به مانند ایران با آسیب پذیری نسبی بالا در برابر خطر زلزله ؛ در نطر گرفتن اثرات خاک از قبیل اثرات ساختگاه و یا اندرکنش خاک و سازه ؛ از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

کتاب حاضر مدلسازی خاک بر مبنای مدلهای مخروطی را برای حتالت بارگذاری زلزله مورد بررسی قرار می دهد.مدلهای مخروطی بر اساس روش مقاومت مصالح که روشی آشنا برای مهندسان سازه به شمار می آید ؛ توسعه یافته است.این کتاب مشتمل بر نتایج بیش از سی سال تحقیقات در موسسه تکنولوژی فدرال سوئیس در زوریخ و لوزان در زمینه اندرکنش خاک و سازه از جمله تز دکتری جناب اقای دکتر ساسان محاسب می باشد.

مدل های ارائه شده در این کتاب در بیش از یکصد پروژه کاربردی توسط جناب دکتر محاسب در سوئیس و یاران مورد استفاده قرار گرفته است. برای نمونه جناب دکتر ساسان محاسب به عنوان مدیر پروژه بهسازی لرزه ای هتل بزرگ آزادی تهران ؛ مدلهای ارائه شئه در این کتاب را در تحلیل لرزه ای این هتل 28 طبقه بکار برده است.

این کتاب به عنوان مرجع درسی به دفعات در دوره های دانشگاه های تبریز و آزاد قزوین در ایران توسز ایشان تدریس شده است. همچنین مفاهیم این کتاب تاکنون در سمینارهای متعددی در دانشگاه ها و انجمن های فنی و علمی کشور از جمله دانشگاه های صنعتی شریف ؛ امیرکبیر ؛ تبریز ؛ آزاد قزوین ؛ پژوهشگاه بین المللی مهندسی زلزله و . . . از سوی ایشان ارائه گشته است.

در همین راستا نیز کارگاه یکروزه فوق در پژوهشگاه دانشگاه تهران در 24 شهریورماه 93 برگزار میگردد. کاربران ؛ دانشجویان و پژوهشگران و کلیه علاقه مندان میتوانند با دانلود رایگان 100 صفحه از این کتاب که بصورت اختصاصی وب سایت 808 توسط جناب آقای دکتر محاسب برای ما ارسال شده و منتشر گشته است ؛ با مباحث آن آشنا شده و در صورت تمایل و اکمیل اطلاعات و دانش خود در این کارگاه شرکت نمایند.

دانلود رایگان 100 صفحه اول کتاب "تحلیل ارتعاش پی به روش مقاومت مصالح"

 

جهت خرید پستی این کتاب اینجا را کلیک نمایید

 

درباره نویسنده
عکس‌های Civil808-Admin

مدیریت محتوای سایت

امیدواریم توانسته باشیم در سیستم کنونی آموزش مهندسی کشورمان با کمک همکارانمان در گروه آموزشی 808 تغییری ایجاد کنیم.در این راه میتوانید با حمایت و همکاریتان ما را دلگرم سازید.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • Comments

    سلام لینک خرید این کتاب اقای دکتر محاسب کار نمیکنه؟نمیشه اینترنتی برای خرید این کتاب اقدام کرد؟

    عکس‌های ابراهیم
    ابراهیم

    سلام لینک سفارش آنلاین هم اینک مشکل پیدا کرده است برای اینکه سریعتر سفارشتان ثبت و ارسال شود لطفا با شماره تماس دفتر 808 تماس بگیرید: 021-88272694
    کتاب مربوطه هم اینک موجود است که بلافاصله پس از ثبت سفارش شما به آدرستان ارسال خواهد شد

    عکس‌های Civil808-Admin
    Civil808-Admin