معرفی نمایندگی808 در استان البرز «دوره آمادگی آزمون ورود به حرفه(محاسبات)،بهار93-کرج

معرفی نمایندگی808 در استان البرز «دوره آمادگی آزمون ورود به حرفه(محاسبات)،بهار93-کرج

به اطلاع کاربران 808 رسانده میشود گروه مقاوم سازی طلوعی به نشانی کرج ، میدان مادر ، برج اورانوس طبقه ششم با مدیریت جناب مهندس داوری پور  و مهندس طلوعی از ابتدای سال 93 رسما به عنوان نمایندگی انحصاری 808 در استان البرز خدمت کاربران وبسایت Civil808 معرفی میگردد.

همانطور که قبلا در بخش شرایط اعطای نمایندگی سایت اطلاع داده بودیم یکی از امتیازات نمایندگی ها امکان برگزاری دوره های آموزشی مشترک ، همایش های استانی ، عرضه محصولات آموزشی مهندسی 808 در مراکز نمایندگی استانی میباشد.

پیشتر دوره طراحی حالت حدی سازه های فولادی با همکاری گروه مقاوم سازی طلوعی و کانون مهندسین کرج در اسفند 92 با موفقیت برگزار گردید که برای ترم بهار 93 اولین همکاری رسمی  فیمابین 808 و نمایندگی کرج با برگزاری دوره آمادگی آزمون ورود به حرفه محاسبات پایه 3 کلید خورد ، این دوره که با همکاری کانون مهندسین کرج و با حضور اساتید 808 برگزار میگردد در محل آموزشگاه گروه مقاوم سازی طلوعی واقع در کرج میدان مادر ، برج اورانوس طبقه ششم و از تاریخ پنجشنبه 28 فروردین و به مدت 4 هفته و مجموعا 72 ساعت برگزار میگردد.

علاقه مندان جهت ثبت نام در این دوره می توانند با شماره تماس 09359425291 و 02633524119 تماس حاصل نمایند.

علاقه مندان برگزاری دوره های مشترک با 808 در سایر استان ها و شهرستان های کشور کافیست با ما از طریق مشخصات صفحه تماس با ما در تماس باشند.

آشنایی با گروه مقاوم سازی طلوعی:

شرکت آرمان مهر سازه پس از 13 سال فعالیت  در زمینه مهندسی عمران، با اضافه شدن سرفصل ها و مباحث جدید در آیین نامه 2800  و سایر مباحث مقررات ملی نظیر تحلیل غیر خطی، اندکنش خاک و سازه، طراحی بر اساس حالات حدی و .. و لزوم آشنایی مهندسین با این مباحث، گروه مقاوم سازی طلوعی را تاسیس نمود و این گروه با همکاری کانون مهندسین کرج و با هدف آشنایی مهندسین با کلیه سرفصل های اضافه شده در استاندارهای جدید شروع به فعالیت نمود.
اهداف گروه شامل موارد زیر می باشد:
1)     انتشار جزوات و کنتب جهت آموزش مباحث جدید (در شرایط فعلی تمرکز این قسمت بر آموزش تحلیل غیر خطی و طراحی بر اساس عملکرد می باشد)
2)     برگزاری دوره های آموزشی جهت آشنایی مهندسین با سرفصل های اضافه شده در آیین نامه ها
3)     ارائه طرح بهسازی لرزه ای برای سازه هایی که نیاز به مقاوم سازی دارند
لذا مهندسینی که علاقه مند به همکاری با این گروه در هر یک از زمینه های بالا می باشند می توانند از طریق ایمیل زیر رزومه خود را برای ما ارسال نمایند. (eng_davary@yahoo.com)
از جمله فعالیت هایی صورت گرفته تا کنون می توان به موارد زیر اشاره نمود.
  •    جزوه آموزش تحلیل غیر خطی برای اعضای کانون مهندسین کرج
  •    دفترچه محاسبات تیرچه پیش تنیده (همکاری با شرکت بتن پیش تنیده ایران)
  •    برگزاری دوره طراحی حالات حدی سازه های فولادی بر مبنای مبحث دهم ویرایش سال 92
  •    برگزاری دوره ورود به حرفه نظام مهندسی در سال 93 (ویژه محاسبات)

 مطالب مرتبط:

» معرفی نمایندگی انحصاری 808 در استان خراسان جنوبی ، به همراه معرفی مجله دالان

» یادداشت 38 : شرایط اعطای نمایندگی و معرفی نمایندگی های فعال 808

درباره نویسنده
عکس‌های مدیریت کل سایت

مدیریت کل سایت

امیدواریم بتوانیم در سیستم کنونی آموزش مهندسی کشورمان با کمک همکارانمان در گروه آموزشی 808 تغییری ایجاد کنیم.در این راه میتوانید با حمایت و همکاری اتان ما را دلگرم سازید.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه