اطلاعیه: ارسال ابهامات موجود در خصوص پیشنویس استاندارد2800 به 808 تا حداکثر 15دی

 قابل توجه مهندسان محاسب ساختمان بنا به سفارش انجمن ایرانی مهندسان محاسب (متولی بازنگری نهایی پیشنویس نهایی استاندارد 2800 قبل از چاپ) به مدیریت گروه آموزشی 808 (وبسایت Civil808)، این وبسایت کلیه مهندسان کاربر خود را جهت همکاری برای ارسال نظرات و ابهامات خود از بند های موجود در پیشنویس ویرایش چهارم استاندارد 2800 دعوت به همکاری میکند.

 

گروه آموزشی 808 ضمن تشکر از ابراز توجه ای که هیئت مدیره انجمن ایرانی مهندسان محاسب (رادیو808-شماره45-معرفی اعضای هیئت مدیره انجمن) به این وبسایت در این خصوص نشان دادند خدمت کاربران خود یادآور میشود که فرصت به وجود آمده در زمان باقیمانده قطعا یک فرصت طلایی برای مهندسان محاسب ساختمان است چراکه وجود بند های مبهم در ویرایش چهارم استاندارد 2800 نهایتا منجر به زحمت دوباره مهندسان در 5 سال آتی تا زمان ویرایش بعدی استاندارد میگردد و لذا بازبینی دقیق پیشنویس منتشر شده میتواند از خیلی از مشکلات و ابهامات طراحان و مهندسان محاسب در آینده بکاهد.

 

توجه:

قبلا در خبری مجزا نحوه دانلود پیشنویس ویرایش چهارم استاندارد 2800 معرفی شد که علاقه مندان میتوانند با مراجعه به این صفحه پیشنویس مربوطه را دانلود و مطالعه بفرمایند.

مهندسان میتوانند با مراجعه به این صفحه از وبسایت ایران سازه در بحث و تبادل نظر در این خصوص شرکت کنند و نظرات و ابهامات خود را مطرح کنند.

با توجه به نزدیکی به زمان اتمام بازبینی ویرایش چهارم استاندارد 2800 و چاپ آن ، لازم است تا کاربران حداکثر تا 15 دی ماه نظرات خود را در تاپیک معرفی شده مطرح کنند.

 

قابل توجه است نظرات ، ابهامات و پیشنهادات ارسالی با ذکر نام افراد مطرح کننده نظر به این تاپیک نهایتا در یک فایل PDF گرد آوری و از طرف گروه آموزشی 808 به هیئت مدیره انجمن ایرانی مهندسان محاسب به عنوان انجمن همکار با گروه آموزشی 808 ارسال میگردد تا نهایتا در بازبینی نهایی این پیشنویس توسط تدوین کنندگان محترم این استاندارد به کار گرفته شود.

ورود به تاپیک

 

 

مجتبی اصغری سرخی

مدیر گروه آموزشی 808

 


 

مطالب مرتبط:

 » پیشنویس نهایی ویرایش چهارم استاندارد 2800 منتشر شد (لینک دانلود)

 » رادیو 808-شماره 45-مصاحبه با هیئت مدیره انجمن ایرانی مهندسان محاسب ساختمان

درباره نویسنده
عکس‌های مدیریت کل سایت

مدیریت کل سایت

امیدواریم بتوانیم در سیستم کنونی آموزش مهندسی کشورمان با کمک همکارانمان در گروه آموزشی 808 تغییری ایجاد کنیم.در این راه میتوانید با حمایت و همکاری اتان ما را دلگرم سازید.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه