یک جلیقه ایمنی قابل استفاده در صنعت ساخت و ساز که نمونه مشابهی ندارد

یک جلیقه ایمنی قابل استفاده در صنعت ساخت و ساز که نمونه مشابهی ندارد

در پی تلاش ها برای تامین ایمنی کارگران ساختمانی برای اولین بار، یک محقق در دانشگاه RMIT، در ملبورن استرالیا، در طی آخرین مرحله از توسعه یک جلیقه، جلیقه ای را طراحی کرده است که فاکتور های اصلی بیومتریک (نوع خاصی از روش های امنیتی است که برای کنترل دسترسی و برقراری امنیت از خواص قابل اندازه گیری بدن انسان یا هر موجود زنده دیگر استفاده می شود.)، مانند درجه حرارت بدن و ضربان قلب کارگزان را فوری و بدون وقفه نشان می دهد. همه این اطلاعات از طریق بلوتوث به یک دستگاه تلفن همراه هوشمند فرستاده می شود مه در صورت غیر عادی بودن سلامت کارگران فوری کاربر را از این موضوع آگاه می کند. دکتر Ruwani Edirisnghe معاون پژوهشی دانشکده مدیریت پروژه می گوید: بخش بزرگی از مشکل این است که بعضی از کارگران از ابتدای فعالیت خود علائم هشدار دهنده را جدی نمی گیرند. وی امیدوار است که این راه حل بتواند این وضعیت را تغییر دهد.

 

دریافت مقاله : 

jelighe.pdf

منبع:+

ترجمه شده توسط تیم خبری 808 

اگر دوست دارید به تیم خبری 808 بپیوندید، با ما تماس بگیرید

پیوستاندازه
PDF icon node_5977-jelighe.pdf293.6 KB
فایل
درباره نویسنده
عکس‌های baharehbl328

بهاره بهرامی

فارغ التحصیل مهندسی مدیریت پروژه. علاقه مند به زبان انگلیسی و ترجمه به خصوص به متون تخصصی عمران و معماری. سرپرست تیم مترجمین 808 و پشتیبان محتوای سایت.
سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
ترک کنار ستون
ببخشید من یه ساختمان بتنی سه طبقه دارم در کنار یکی از ستون هان حدودا به ارتفاع ۲ متر ترک کنار ستون ایجاد شده عرض ترک هم حدود دو میلیمتره و هر دو طرف دیوار مشخصه میخواستم بدونم دلیلش چیه و آیا خطری برای ساختمان داره ممنون میشم راهنمایی کنید
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .