مقاله تحلیلی :طرح پارکینگ سبز دانشگاه ایالت کلرادو

مقاله تحلیلی :طرح پارکینگ سبز دانشگاه ایالت کلرادو

دانشگاه ایالت کلرادو (CSU) اخیراً پروژه پارکینگ سبز را در راستای حفظ عنوان سبز ترین دانشگاه در ایالت متحده آمریکا اجرا و تکمیل کرده است. این ساختمان توسط شورای پارکینگ های سبز به عنوان نمادی در راستای ساخت ساختمان های سبز برگزیده شده است.
دانشگاه ایالت کلرادو در سال 2015 از جانب سایت www.bestcolleges.com به عنوان سبز ترین دانشگاه آمریکا نام گرفت. CSU اولین دانشگاهی است که موفق به کسب مقام ستاره پلاتین از سوی انجمن توسعه پایدار در آموزش عالی و با شاخص محوطه های دانشگاهی پایدار شد. این شاخص اقدامات برتر دانشکده ها و دانشگاه ها را در 17 منطقه مورد تاکید قرار داده و با پی گیری، ارزیابی و سیستم رتبه بندی پایدار اندازه گیری می شود.

 

دریافت مقاله : 

colorado_uni.pdf

منبع:+

ترجمه شده توسط تیم خبری 808 

اگر دوست دارید به تیم خبری 808 بپیوندید، با ما تماس بگیرید

پیوستاندازه
PDF icon node_5944-colorado_uni.pdf385.18 KB
فایل
درباره نویسنده
عکس‌های baharehbl328

بهاره بهرامی

فارغ التحصیل مهندسی مدیریت پروژه. علاقه مند به زبان انگلیسی و ترجمه به خصوص به متون تخصصی عمران و معماری. سرپرست تیم مترجمین 808 و پشتیبان محتوای سایت.
سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
رسم و مدل سازی رمپ گرد در ایتبس
با سلام میشه لطفا بگید چجوری رمپ زیر رو که سازه فولادی با کاربری پارکینگ هست رو در ایتبس رسم و مدل سازی بکنم ؟ چند تا هم ستون کنار رمپ هست اونارو چیکار کنم ؟ این پروژه فولاد هست باید انجام بدم کلا این قسمت رمپ هارو موندم درضمن هیچ اطلاعات دیگری نداده ممنون میشم واقعا کمکم بکنید
عکس کاربر
4پاسخ
نحوه مدلسازی رمپ در ETABS
دوستان، عرض سلام و خسته نباشید. رمپ در ایتبز چگونه باید مدل شود؟ بنده دو طبقه پارکینک دارم که با رمپ به هم متصل می شوند. رمپ را بصورت یک سقف شیبدار از طبقه همکف تا زیر زمین -1 و از زیرزمین 1- تا -2 تعریف کرده ام، و رمپ ها را به صورت یک دیافراگرم صلب در نظر گرفته ام. آیا این رویه صحیح است. در صورت امکان ممنون میشم از دوستانی که تجربه مشابه دارند، در نحوه آنالیز و طراحی راهنمایی کنند.
عکس کاربر
0پاسخ
اصول اجرای ديوارچينی با ملات

من میخواهم یک باغچه روکار بسازم برای دیوارچینی و پوشاندن کف از چه ملاتی استفاده کنم بهتر است؟ 

ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .