مقاله تحلیلی : 20ساختمان سازگار با محیط زیست روی کره زمین

مقاله تحلیلی : 20ساختمان سازگار با محیط زیست روی کره زمین

محیط اطراف ما همواره در حال تغییر است و شرایط آن رو به وخامت است و دلیل آن حجم انرژی مصرفی ما است. در حالی که ما همچنان به ساختمان های بیشتری با کاربری های متفاوت تجاری و مسکونی نیاز داریم تا جواب گوی جمعیت در حال افزایش باشیم. به همین جهت اهمیت لزوم ساختمان هایی که سازگار با محیط زیست هستند، در حال افزایش است. این بدان معنا است که ما باید شیوه ای جدید را در ساخت و ساز آغاز کنیم تا انرژی مصرفی یک ساختمان و یا حداقل بخشی از آن از طریق منابع تجدید پذیر تامین شود تا تولید گاز های کربنی (گازهای گلخانه ای) کاهش یابد. همچنین لازم است تا برای حجم پس ماند های / زباله های تولید شده در خانه ها و ادارات چاره ای اندیشیده شود. این پس ماند ها/ زباله ها شامل فاضلاب، زباله ها و گاز های گلخانه ای تولید شده هستند که می توانند موجب خسارت زدن به محیط زیست شوند.

 

 

 

دریافت مقاله : 

20_buildings.pdf

منبع : +

ترجمه شده توسط تیم خبری 808 

اگر دوست دارید به تیم خبری 808 بپیوندید، با ما تماس بگیرید

 

 

 

درباره نویسنده
عکس‌های baharehbl328

بهاره بهرامی

فارغ التحصیل مهندسی مدیریت پروژه. علاقه مند به زبان انگلیسی و ترجمه به خصوص به متون تخصصی عمران و معماری. سرپرست تیم مترجمین 808 و پشتیبان محتوای سایت.
سوالات مرتبط
عکس کاربر
1پاسخ
انتخاب رشته ارشد عمران
سلام وقت شما بخیر ارشد مهندسی حمل و نقل ریلی بهتره یا ارشد مهندسی عمران گرایش برنامه ریزی حمل و نقل ؟ هم از لحاظ بازارکار هم از لحاظ اپلای/ لطفاً نظرات خودتونو اعلام کنید ممنون
عکس کاربر
0پاسخ
ضریب رواناب چیست
ضریب رواناب چیست؟ چگونه بدست می اید؟ چگونه با ضریب رواناب خروجی حوضه بدست میاد؟
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .