مقاله تحلیلی:‌ صرفه‌ جویی در زمان و هزینه در صنعت ساختمان

مقاله تحلیلی:‌ صرفه‌ جویی در زمان و هزینه در صنعت ساختمان

 صنعت ساختمان پر از فعالیت است و با سرعت زیادی در دهه‌های اخیر رشد کرده است. متخصصان مدیریت ساخت اغلب با مشکلاتی در اطمینان از تکمیل به‌موقع، کارآمد بودن و مقرون‌به‌صرفه بودن پروژه‌ها مواجه بوده‌اند. ظهور نرم‌افزارهای ساختمانی تأثیر بزرگی بر بسیاری از کسب‌وکارها و سازمان‌های کوچک در صنعت ساختمان داشته است؛ زیرا استفاده از این نرم‌افزارها راهکار خوبی برای صرفه‌جویی در زمان، انرژی و هزینه محسوب می‌شود.

از نرم‌افزارهای مدیریت ساخت نوآورانه در تمام دنیا استفاده می‌شود این نرم‌افزارها کمک زیادی به شرکت‌ها در برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی و برنامه‌ریزی پروژه‌ها کرده‌اند. نرم‌افزارهای پیشرفته پروژه ارزش بالایی دارند زیرا می‌توانند به تصمیم‌گیری بهتر، تقویت ارتباطات تیم و کاهش کارهای دستی در شرکت‌های ساختمانی منجر شود.

یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های نرم‌افزاری مدیریت ساخت Real Builder از Dataman است که یک پلتفرم ایده ال برای پیمانکاران، شرکت‌های ساخت‌وساز و توسعه‌دهندگان زیرساخت‌ها محسوب می‌شود. این سیستم دارای ویژگی‌های مفید و جدیدی است که انعطاف‌پذیری، سرعت و چابکی را افزایش می‌دهد. این سیستم ERP ویژگی‌های مفیدی مانند مدیریت پورتفولیو، صورت‌وضعیت، صورت‌حساب، فرآیند پرداخت و تحلیل‌ داده‌ها در جهت تسهیل مدیریت ساخت‌وساز دارد.

شکی نیست که نرم‌افزارهای ساخت بخشی از فناوری‌های آینده دنیای کسب‌وکار محسوب خواهند شد و انقلابی در بهره‌وری اکوسیستم املاک ایجاد خواهد کرد. شما می‌توانید صرفه‌جویی زیادی در پول و زمان با سرمایه گزاری در نرم‌افزار مدیریت ساخت باکیفیت داشته باشید. در اینجا به چند دلیل اصلی که شرکت شما نیاز به استفاده از نرم‌افزار ساخت دارد اشاره می‌کنیم.

اشتراک اطلاعات به‌صورت لحظه‌ای

نرم‌افزارهای مدیریت ساخت جدید به‌خوبی قادر به ذخیره‌سازی و مدیریت مقدار زیادی از داده‌های ضروری در سرورهای ابری هستند. این کار به مدیران و اعضای گروه اطمینان می‌دهد که به داده‌ها و اطلاعات حیاتی که می‌تواند به آن‌ها در گرفتن تصمیمات مدیریتی بهتر کمک کند، هر لحظه دسترسی دارند.

در دسترس بودن پایگاه‌های داده به پروژه‌ها امکان پیشرفت طبق خطوط قرمز برنامه‌ریزی‌شده و بهبود اشتراک داده‌های لحظه‌ای که همکاری تیمی را تسهیل می‌کند، می‌دهد. پس مطمئن شوید که تصمیم درستی می‌گیرید و نرم‌افزار ساخت انتخاب می‌کنید که دسترسی هم‌زمان به اطلاعات را برای تمام اعضای شرکت به‌منظور شفافیت بهتر در عملیات، تسریع می‌کند.

کنترل اسناد

یکی از چالش‌برانگیزترین کارها در شرکت‌های ساختمانی کنترل و مدیریت اسناد متعدد و مستندسازی کارهای روزمره است. بسته‌های نرم‌افزاری مدیریت ساخت به شما امکان مدیریت ایمن اسناد رسمی را داده و سیستم‌های بایگانی سنتی را حذف می‌کنند.

ازاین‌رو از میزان کار به‌شدت کم می‌شود. نرم‌افزار مدیریت ساخت راه هوشمندانه‌ای برای مدیریت اسناد متعدد است – پس دیگر تأخیر نکنید و یک نرم‌افزار ساخت خوب برای شرکت خود انتخاب کنید.

مقرون‌به‌صرفه

مدیریت مخارج و کنترل هزینه‌ها به‌منظور سوددهی پروژه‌های ساختمانی ضروری است. استفاده از نرم‌افزار ساخت راه خوبی برای کنترل هزینه‌های پروژه و صرفه‌جویی اقتصادی است. دیگر لازم نیست کارکنان زمان خود را برای تشریفات اداری دستی هدر داده و می‌توانند زمان خود را به اهداف اصلی کسب‌وکار اختصاص دهند.

هدف نرم‌افزار مدیریت ساخت این است که تمام کارهای پروژه را سودآور کرده و خطر افزایش هزینه‌ پروژه به دلیل مشکلات احتمالی را کاهش دهد. پس روی نرم‌افزار ساخت خوب سرمایه گزاری کنید تا هزینه‌ها و تأخیرهای پروژه را کاهش داده و سودآوری خود را به بالاترین سطح ممکن افزایش دهید.

افزایش سطح کیفی

در کسب‌وکار فوق رقابتی امروز حفظ استاندارد کیفی قابل‌قبول ضروری است. نرم‌افزار ساخت به مدیران کمک می‌کند که هزینه‌های طراحی، معماری، نگهداری و ساخت را در نظر بگیرند تا بالاترین سطح کیفی را به کاربر نهایی تحویل بدهند.

هر مدیر ساخت می‌تواند از نرم‌افزار مدیریت ساخت به‌عنوان ابزار اصلی برای صرفه‌جویی در زمان، هزینه‌ها و تهیه بهترین مصالح بازار استفاده کند تا خدمات باکیفیت ارائه کند. عملیات ساختمانی را ساختارمند کنید و کیفیت را افزایش دهید، همه‌ چیزی که برای تغییر روند کارتان است لازم است یک نرم‌افزار ساخت است!

توسعه کسب‌وکار

هر سازمانی نیاز دارد که رشد کرده و گسترش پیدا کند و شرکت‌های ساختمانی هم از این موضوع مستثنی نیستند. نرم‌افزار ساخت قدرت تغییر مدل کسب‌وکار متوسط به موفقیت‌آمیز را دارد. این بسته‌های نرم‌افزاری قابل سفارشی‌سازی بوده و در نتیجه ماژول‌های زیادی را می‌توان طبق نیازهای خاص سازمان به آن اضافه کرد.

فرآیندهای سازمان‌یافته و یکپارچه به نتایج بهتر منجر شده و تمام پروژه‌های ساختمانی را می‌توان با نرم‌افزار ساخت به‌سرعت تکمیل کرد. نرم‌افزار ساخت یکپارچه نیروی کار متعهدتر و منظم‌تری ایجاد کرده و باعث بهبود قابل‌ملاحظه در خروجی می‌شود – پس فکر کردن را تمام کرده و از بهترین نرم‌افزار ساختمانی برای کمک به تغییر در فرصت‌های شغلی شرکت خود استفاده کنید!

کلام آخر

مشخص است که سیستم‌های نرم‌افزاری مدیریت ساخت ابزارهای مفیدی هستند که به شرکت شما در خودکار کردن عملیات برای کسب نتایج بهتر کمک می‌کنند. مطمئن شوید که از این ‌روند عقب نمی‌مانید – این کلید موفقیت است و نتایج نهایی شما را به بهترین سطوح خواهد رساند!

 منبع

 نوشته شده توسط تیم مترجمین موسسه 808

 اگر دوست دارید به تیم مترجمین 808 بپیوندید، با ما تماس بگیرید.

دریافت فایل PDF مقاله برای اعضای VIP رایگان است. سایر کاربران با پرداخت ۵۰۰ تومان می توانند اقدام به دریافت این فایل کنند.

PDF

برای مشاهده کامل این محتوا می بایست مبلغ مورد نیاز را از اعتبار خود پرداخت کنید

برای کاربران ویژه رایگان است

نوع فایل دریافتی :
PDF
اعتبار مورد نیاز : 500 تومان
دریافت فایل PDF و حمایت از ترجمه کنندگان500 تومان
پرداخت 500 تومان و مشاهده محتوا
درباره نویسنده
عکس‌های alikhalili60

علی اکبر خلیلی

كارشناس ارشد مهندسی و مدیریت ساخت
سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
شروع به کار در دوران دانشجویی
سلام من الان ترم ۳ عمرانم و می خوانم همزمان وارد بازار کار هم بشم که تجربه داشته باشم اما جایی رو پیدا نکردم بتونم برای کار به اونجا برم . خواستم ازتون درخواست کنم که اگر راهی سراغ دارین یا حتی جایی رو سراغ دارین معرفی کنید ممنون میشم.
عکس کاربر
0پاسخ
نرم افزار AgTek
از دوستان کسی اطلاع داره از این نرم افزار و این که از کجا میتونم پیداش کنم؟
عکس کاربر
3پاسخ
کارآموزی کجا بریم بهتره ؟؟
سلام به مهندسین متخصص .من دانشجوی رشته عمران کارشناسی هستم و حدود ۷۰ واحد پاس کردم.اتو کد و اکسل بلدم ونرم افزار sapرو خیلی کم تازه دارم یاد میگیرم به نظر شما برای کار آموزی کجا برم بهتره به کدوم ارگان دولتی برم بهتره یا برم دفتر های مهندسی کدوم بهتره ممنون میشم از راهنماییتون و تشکر بابت سایت خودتون.
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .