مقاله تحلیلی: ساخت‌ و ساز سومین صنعت پراسترس

مقاله تحلیلی: ساخت‌ و ساز سومین صنعت پراسترس

بر اساس تحقیقات شرکت بیمه AXA، ساخت‌وساز در بریتانیا، به‌عنوان سومین صنعت پراسترس در سال ۲۰۱۸ شناخته شد.

 این تحقیقات نشان می‌دهد که ۸۲% از کارگران در این صنعت طی یک هفته معمولی حداقل دوره‌ای را تحت استرس قرار دارند.

حسابداران و خدمتکاران خانگی با ۸۷ درصد بیشترین استرس را متحمل می‌شوند.

بخش آموزش کمترین استرس را دارد به‌طوری‌که در آن ۲۹% از افراد هرگز یا به‌ندرت استرس را تجربه می‌کنند. این رقم در بخش تولید که دومین صنعت کم استرس در بریتانیا محسوب می‌شود، ۲۷% است.

ساخت‌ و ساز سومین صنعت پراسترس

این مطالعه که استرس را در داخل و خارج از محیط کاری بررسی کرده، مشکلاتی را در بخش‌هایی که همه افراد مجبور به بیدار ماندن در ساعات شب هستند، نشان می‌دهد. تقسیم زمان بین خانه و کار یک مسئله مهم است به‌طوری‌که افراد در خصوص تماس خارج از ساعات کاری با آن‌ها (۶۵%) و تعادل زندگی کاری‌شان (۶۴%) احساس نگرانی می‌کنند. بااین‌وجود تنها کمتر از نیمی (۴۷%) از افراد نگران حقوق کنونی خود هستند و بیش از یک‌سوم (۳۶%) در مورد حس اضافی بودن خود، نگران هستند.

۲۲% از کارگران نگران این هستند که هوش مصنوعی و ربات‌ها جایگزین آن‌ها شوند.

گوش دادن به آهنگ معمول‌ترین راه نیروهای کار در بریتانیا برای آزاد کردن استرس بوده است و ۳۷% از کارگران بریتانیایی برای رها شدن از استرس آهنگ مورد علاقه خود را گوش می‌کنند. ۳۲% از آن‌ها هم تلویزیون تماشا کرده و بیش از یک‌چهارم آن‌ها (۲۶%) هم کتاب می‌خوانند.

درحالی‌که بعضی از کارگران از تفریحات سالمی مانند ورزش (۲۸%) و باغبانی (۱۲%) استفاده می‌کنند، سایر افراد برای خلاص شدن از استرس به خوردن می‌پردازند، (۲۱%)، الکل می‌نوشند (۱۹%) و سیگار می‌کشند (۸%).

شاید نگران‌کننده‌ترین اثر استرس تأثیر آن بر سلامت نیروی کار باشد. طبق مطالعه انجام‌شده ۴۱% از افراد به خاطر استرس احساس عصبانیت می‌کنند درحالی‌که ۳۶% احساس ناراحتی کرده و ۲۹% هم به علت استرس بی‌قرار می‌شوند.

به‌علاوه ۲۷% گفته‌اند که به دلیل استرس خواب کافی ندارند و کمتر از یک‌چهارم (۲۴%) عنوان کرده‌اند که استرس باعث بی‌میلی آن‌ها نسبت به فعالیت‌های روزانه می‌شود. ۲۷% افراد ادعا کرده‌اند که مشکلات استرس باعث سبک غذایی ناسالم شده است.

این تحقیقات نشان می‌دهد که کارگران بریتانیا درگیر مدیریت سطح استرس خودشان هستند. حتی در بخش‌هایی با حداقل استرس – مانند آموزش‌وپرورش و تولید – اکثر افراد حداقل مقداری از زمان خود در طول هفته دچار استرس هستند.

 منبع

 نوشته شده توسط تیم مترجمین موسسه 808

اگر دوست دارید به تیم مترجمین 808 بپیوندید، با ما تماس بگیرید.

دریافت فایل PDF مقاله برای اعضای VIP رایگان است. سایر کاربران با پرداخت ۵۰۰ تومان می توانند اقدام به دریافت این فایل کنند.

PDF

برای مشاهده کامل این محتوا می بایست مبلغ مورد نیاز را از اعتبار خود پرداخت کنید

برای کاربران ویژه رایگان است

نوع فایل دریافتی :
PDF
اعتبار مورد نیاز : 500 تومان
دریافت فایل PDF و حمایت از ترجمه کنندگان500 تومان
پرداخت 500 تومان و مشاهده محتوا
درباره نویسنده
عکس‌های alikhalili60

علی اکبر خلیلی

كارشناس ارشد مهندسی و مدیریت ساخت
سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
فصای خورشیدی: محاسبه سطح و ضخامت دیوار پشت گلخانه یک ساختمان

سلام وقت بخیر 

من یک تمرین دارم برای مشخص کردن و محاسبه سطح و ضخامت دیوار پشت گلخانه یک ساختمان برای درس عناصر جزئیات حالا اگر خواستید پلان هم رو میفرستم براتون، و مشخص کردن مصالح ساخت اون گلخانه کنار ساختمان که دست خودمونه چه مصالحی بذاریم (مصالح بدون عایق) ،ممنون میشن کمک کنید 

به پیوست ارسال شده است

عکس کاربر
1پاسخ
در یک سازه، بیست طبقه منفی وجود دارد و خاک از کیفیت مناسبی برخوردار نیست، شما چه روشی را برای اجرای سازه پیشنهاد می کنید؟
در یک سازه، بیست طبقه منفی وجود دارد و خاک از کیفیت مناسبی برخوردار نیست، شما چه روشی را برای اجرای سازه پیشنهاد می کنید؟
عکس کاربر
1پاسخ
سوال در خصوص نحوه ساخت و ساز گروهی و مشارکتی
سلام و عرض ادب از مهندسین و همکاران عزیز و باتجربه ای که در صنعت ساختمان فعال هستند پرسشی دارم.به نظرتون ساخت آپارتمان بصورت گروهی و با مشارکت 5،6 نفر و زمینی که از فرد دیگری باشد چقدر درگیری و اختلاف محتمل است آیا ارزش این ریسک رو داره ؟ که شاید روزنه ای باشه برای ورود تعدادی مهندس جوان به بازار سازندگان ساختمان.لطفا دوستانی که تجربه دارند در مورد مقدمات کار و اخذ مجوزها یا اینکه اصلا امکان چنین کاری وجود دارد لطفا راهنمایی کنند ممنون و سپاسگزارم.
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .