مقاله تحلیلی: ۱۰ شرکت بزرگ تولید کننده بتن در ایالات‌ متحده

مقاله تحلیلی:  ۱۰ شرکت بزرگ تولید کننده بتن در ایالات‌ متحده

شرکت‌های تولید بتن مقدار قابل‌توجهی از بتن مصرفی را در ایالات‌متحده تولید می‌کنند که به بیش از ۵۰۰ میلیون تن در سال می‌رسد. بتن یک مصالح اقتصادی و قابل‌اعتماد است که در ساخت‌وساز شهری، بخش‌های صنعتی، حمل‌ونقل، دفاع، خدمات و مسکونی از آن استفاده می‌شود.

شرکت‌های زیادی هستند که به این حجم بزرگ تولید بتن در ایالات‌متحده کمک می‌کنند که در ادامه به توضیح آن‌ها می‌پردازیم.

۱. Oldcastle

این شرکت یکی از شرکت‌های بزرگ دنیا و سومین شرکت بزرگ در ایالات‌متحده است که بتن آماده تولید می‌کند. CRH در همه ایالت‌های امریکا و همچنین کانادا و دیگر کشورها فعالیت می‌کند. دفتر اصلی CRH در آتلانتا قرار دارد و گزارش شده است که درآمد شرکت بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵ به‌اندازه ۰.۲ میلیارد دلار افزایش داشته است.

۲. Cemex

این شرکت مکزیکی یکی از شناخته‌شده‌ترین تولیدکنندگان بتن در ایالات‌متحده است. در سال ۲۰۱۵ فروش شرکت ۷ درصد افزایش داشته است. دفتر Cemex در هوستون قرار دارد.

۳. Heidelberg Cement

این شرکت یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید بتن در ایالات‌متحده است. این شرکت رکورد بیشترین تولید بتن در سال ۲۰۱۵ را به دلیل افزایش منافع و هزینه‌های پایین در بخش انرژی به خود اختصاص داده است.

این شرکت سومین شرکت بزرگ تولیدکننده بتن آماده در جهان است. درآمد شرکت بین سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ افزایش قابل‌توجهی به‌اندازه ۰.۷۷ میلیارد دلاری داشته است. دفتر اصلی شرکت در آلن¬تاون در ایالات‌متحده قرار دارد.

۴. LafargeHolcim

این شرکت در سال ۲۰۱۵ با ادغام شرکت‌های Lafarge و Holcim تشکیل شد. این موضوع باعث افزایش قابل‌توجه تولید بتن شرکت در ایالات‌متحده و کانادا شد. دفتر اصلی این شرکت در ایالات‌متحده در والتهامِ ماساچوست قرار دارد.

۵. Martin Maretta

بزرگ‌ترین تولیدکننده بتن در تگزاس است و حضور قدرتمندی هم در کلرادو دارد. درآمد شرکت بین سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ افزایشِ ۰.۵۷ میلیارد دلاری داشته است. دفتر اصلی ایالات‌متحده در رالی قرار دارد.

۶. Vulcan Material

یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های بتن آماده در ایالات‌متحده است. درآمد آن از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵ به حدود ۰.۵ میلیارد دلار رسیده است. دفتر اصلی آن در ایالات‌متحده در بیرمنگام قرار دارد.

۷. Coals

این شرکت در بیست‌وهفت ایالت آمریکا و هشت استان کانادا، بتن آماده تولید می‌کند. درآمد آن بین سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ از ۲.۷۲ میلیارد دلار به ۲.۹۴ میلیارد دلار رسیده است. دفتر اصلی شرکت در روزلند ایالات‌متحده قرار دارد.

۸. MDU Resources Group

این شرکت سود زیادی در سال ۲۰۱۵ کسب کرد. دفتر اصلی شرکت در بیسمارک ایالات‌متحده قرار دارد.

۹. BuzziUnicem

این شرکت از نیاز فزاینده بتن تازه در ایالات‌متحده و مکزیک، به‌خصوص در بخش‌های ساختمانی اقامتی و تجاری، سود برده است. درآمد این شرکت در سال ۲۰۱۴ افزایش ۰.۳۹ میلیارد دلاری داشته است. دفتر اصلی شرکت در شهر بِتِلهِمِ ایالت پنسیلوانیا قرار دارد.

۱۰. Votorantim Cimentos

این شرکت فعالیت خود را از سال ۲۰۰۱ آغاز کرده است. دفتر اصلی آن هم در بریج ویو قرار دارد.

 منبع

 نوشته شده توسط تیم مترجمین موسسه 808

اگر دوست دارید به تیم مترجمین 808 بپیوندید، با ما تماس بگیرید.

دریافت فایل PDF مقاله برای اعضای VIP رایگان است. سایر کاربران با پرداخت ۵۰۰ تومان می توانند اقدام به دریافت این فایل کنند.

PDF
برچسب ها: 

برای مشاهده کامل این محتوا می بایست مبلغ مورد نیاز را از اعتبار خود پرداخت کنید

برای کاربران ویژه رایگان است

نوع فایل دریافتی :
PDF
اعتبار مورد نیاز : 500 تومان
دریافت فایل PDF و حمایت از ترجمه کنندگان500 تومان
پرداخت 500 تومان و مشاهده محتوا
درباره نویسنده
عکس‌های alikhalili60

علی اکبر خلیلی

كارشناس ارشد مهندسی و مدیریت ساخت
سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
ضریب پواسون بتن
سلام نمونه های بلوک بتنی تحت خمش و فشار دارم که نیاز دارم ضریب پواسونشونو بدست بیارم. میشه لطفا راهنمایی کنید ممنون
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .