مقاله تحلیلی: 9 خانه کانتینری جالب که می‌ توانید از سایت آمازون بخرید

مقاله تحلیلی: 9 خانه کانتینری جالب که می‌ توانید از سایت آمازون  بخرید

این کانتینرها که می‌توان از آن‌ها برای گذران زندگی هم استفاده کرد قابل‌حمل هستند و می‌توان آن‌ها را به هر نقطه ممکنی منتقل کرد. در ادامه به 9 نمونه اولیه از این خانه‌های کانتینری اشاره می‌کنیم.

 در حال حاضر روزبه‌روز تمایل افراد به امتحان راه‌های جدیدی برای خانه‌دار شدن رو به افزایش است. یکی از این گزینه‌ها، زندگی در خانه‌های کانتینری قابل‌حمل است.

این سبک زدگی مشکلات و مزایای خاص خود را دارد. درصورتی‌که زندگی در این خانه‌ها برای شما جذابیت داشته باشد، می‌توان این‌گونه گفت که این کانتینرها گزینه خوبی برای شما هستند.

قبل از اینکه اقدام به این کار کنید، با افرادی که تجربه زندگی در این خانه‌ها را دارند، صحبت کنید.

لیست زیر به‌هیچ‌وجه کامل نیست و نظم خاصی ندارد.

1. این کانتینر قابل‌حمل یک خانه کوچک است.

قیمت: 36000 دلار (به اضافه 49. 3754 هزینه بسته بندی و ارسال)

اولین مورد در این لیست را می‌توان با در نظر گرفتن هر استانداردی یک خانه به معنای حقیقی خوب دانست. این کانتینرهای قابل‌حمل، خانه‌های کوچک پیش‌ساخته‌ای هستند که پنجره و ویژگی‌های دیگری هم دارند. این خانه کوچک پیش‌ساخته را می‌توانید باقیمت تمام‌شده و اندک 36000 دلار خریداری کنید. این خانه کاملاً مجهز توسط شرکت MODS International که در ویسکانسین قرار دارد، طراحی و ساخته‌شده است.

ممکن است تصور کنید که این فقط یک کانتینر است که در و چندین پنجره دارد اما حقیقت این است که این خانه‌دارای یک اتاق‌خواب، حمام، توالت، سینک، سالن و درهای دوجداره است.

برای امنیت بیشتر نیز وقتی در خانه نیستید، می‌توانید درهای امنیتی را ببندید و آن‌ها را با قفل‌های مخصوصی قفل کنید. از دیگر ویژگی‌های این خانه می‌توان به سیستم لوله‌کشی، الکتریسیته و آب اشاره کرد.

وزن این کانتینر 3402 کیلوگرم (7500 پوند) است. مساحت آن کمتر از 30 مترمربع است و به‌طور کامل عایق سازی شده و دارای تهویه هوا نیز هست.

شرکت سازنده این کانتینر را به‌عنوان یک واحد مسکونی اضطراری و موقت معرفی کرده است اما هیچ دلیلی وجود ندارد که نتوانید از آن مثل یک خانه معمولی استفاده کنید.

شرکت MODS International کانتینر مشابهی به‌عنوان یک واحد اداری نیز ارائه کرده است.

9 خانه کانتینری جالب که می‌توانید از سایت آمازون بخرید

2. این خانه کوچک با توجه به نیازهای شما سفارش سازی می‌شود.

قیمت: 6000 دلار

این خانه که Weizhengheng Easy Install Prefabricated Container House نام دارد، به راحتی مونتاژ می‌شود و مشابه دیگر خانه‌های کانتینری قابل‌حمل است و نمونه خوبی از بازیافت محسوب می‌شود. مشابه دیگر محصولات این شرکت، می‌توانید این خانه را مطابق با نیازهای خود سفارش دهید.

هرکدام از این خانه‌ها به‌طور کامل مجهز به برق و روشنایی هستند. خرید شما پایان ارتباط شما با شرکت سازنده نخواهد بود. این خانه کانتینری کوچک و قابل‌حمل طولی به‌اندازه 5.95 متر (19.5 فوت)، عرضی به‌اندازه 4.76 متر (15.6 فوت) و ارتفاعی به‌اندازه 2.52 متر (8.3 فوت) دارد. بااین‌حال شما می‌توانید این ابعاد را بنا بر نیاز خود سفارش دهید.

توصیه می‌شود که قبل و بعد از خرید با مشاوران صحبت کنید تا مطمئن شوید که محصول موردنظر مطابق با نیازهای شما است.

هدف شرکت سازنده این کانتینر در درجه اول تمرکز بر یکپارچه‌سازی راه‌حل‌های حوزه مسکن برای شرکت‌های ساختمانی، سازندگان و تاجران فعال در حوزه مصالح ساختمانی است. ازاین‌رو می‌توانید به تجربه و کیفیت خدمات این شرکت اعتماد کنید.

طبق گزارش‌ها این شرکت از مصالح ساختمانی سازگار با محیط‌زیست استفاده می‌کند تا طرح‌هایی پیشرو از سازه ارائه کند.

اغلب محصولات این شرکت مطابق با الزامات سخت‌گیرانه CE، CNAS، BV و ISO 9001 ساخته می‌شوند.

9 خانه کانتینری جالب که می‌توانید از سایت آمازون بخرید

3. این خانه کانتینری کوچک و قابل‌حمل مجهز به یخچال و اجاق‌گاز است.

این خانه مجهز به یک یخچال از جنس فولاد ضد زنگ، یک گاز با دو شعله و یک میز کار گرانیتی است. این خانه‌های کوچک که توسط شرکت New Generations Builders ساخته‌شده به زیبایی سایر خانه‌های کانتینری نیست اما آنچه واضح است این هست که این خانه منحصربه‌فرد است. علاوه بر امکانات ذکرشده این خانه مجهز به شیرهای ساخته‌شده از جنس فولاد ضد زنگ، سینک، حمام و یک تلویزیون 42 اینچی است.

طول این خانه 13.72 متر (45 فوت)، عرض آن 2.44 متر (8 فوت) و ارتفاع آن 2.9 متر (9.5 فوت) است. این خانه مجهز به یک دستگاه تصفیه هوای کوچک است.

ارسال این خانه تا شعاع 10 مایلی از تامپا (غرب ایالت فلوریدا) رایگان است. حمل‌ونقل این خانه در حوزه 48 ایالت آمریکا مجاز است.

9 خانه کانتینری جالب که می‌توانید از سایت آمازون بخرید

4. این خانه کانتینری کوچک مجهز به پنل های فتوولتاییک است.

قیمت: 23000 دلار

آیا تمایل دارید خانه‌ای کانتینری بخرید که خود تولیدکننده انرژی است؟

اگر این‌طور است این خانه کانتینری گزینه مناسبی برای شما است. می‌توانید مشخصات این خانه را به‌گونه‌ای تعیین کنید که کاربری‌های دیگری هم داشته باشد. ازاین‌رو گزینه‌های شما محدود نیست.

این خانه کانتینری علاوه بر پنل¬های PV مجهز به یک سیستم ژنراتور بادی کوچک بر روی سقف است. در هنگام تحویل و پس از آن می‌توانید کل سازه را ب واسطه یک کنترل از راه دور باز تر یا کلاً جمع کنید.

این کار از طریق یک سیستم هیدرولیکی خاص انجام می‌شود.

تجهیزات داخلی این کانتینر ازجمله حمام و توالت، آشپزخانه، اتاق‌خواب، میز ناهارخوری و تهویه هوای کم‌مصرف از استاندارد بالایی برخوردار هستند.

مصرف انرژی تجهیزات الکتریکی مثل روشنایی، یک تلویزیون و یخچال حدود 250 وات است. به گفته تولیدکننده می‌توان از این تجهیزات 32 ساعت بدون وقفه استفاده کرد.

محصول نهایی واقعاً طراحی زیبایی دارد. فایبرگلاس از عناصر اصلی ساخت این کانتینر است.

9 خانه کانتینری جالب که می‌توانید از سایت آمازون بخرید

5. این یکی از کوچک‌ترین خانه‌های پیش‌ساخته کوچک است.

قیمت: 99.3625 (هزینه بسته بندی و ارسال رایگان است)

این خانه کوچک که به‌طور خاص به‌عنوان پناهگاه از آن استفاده می‌شود در مقابل آتش مقاوم است اما سیستم لوله‌کشی ندارد.

این خانه مینیاتوری که توسط DuraMAX ساخته‌شده است، کاربرد طولانی‌مدت ندارد. این خانه مقاوم در برابر آتش از فولاد گالوانیزه ساخته‌شده و فونداسیونی از جنس فولاد دارد اما در حالت کلی به‌گونه‌ای طراحی و ساخته‌شده که بتوان از آن به‌عنوان یک پناهگاه اضطراری موقت استفاده کرد.

این کانتینر بر روی یک سطح فلزی برپا می‌شود. هدف از طراحی خاص این فونداسیون یا سطح، مونتاژ کانتینر روی یک سطح صاف است. مقاومت این خانه در برابر آتش به‌واسطه عایق پلی اورتان B2 تامین می‌شود که بهره وری عایق‌های حرارتی و صوتی را افزایش می‌دهد.

این خانه کانتینری قابل‌حمل با فرض بار برف 30 پوند بر هر فوت مربع طراحی‌شده و یکی از مقاوم ترین ساختمآن‌ها محسوب می‌شود. ایمنی آن از طریق یک قفل اهرم دار تامین می‌شود که می‌توان آن را در هر قسمتی از دیوارهای پنلی استفاده کرد.

از این خانه می‌توان به‌عنوان یک پناهگاه اضطراری یا یک محل سکونت موقت استفاده کرد. مساحت این خانه کوچک 12 مترمربع است. ازاین‌رو می‌توان آن را فراتر از یک دفتر کتر کوچک و یک اتاق‌خواب دانست.

9 خانه کانتینری جالب که می‌توانید از سایت آمازون بخرید

6. از این خانه کوچک می‌توان به‌عنوان محلی برای یک کسب‌وکار موقت استفاده کرد.

قیمت: 18900 دلار

این خانه کانتینری قابل‌حمل توسط  Weizhengheng ساخته‌شده است. از ویژگی‌های این کانتینر می‌توان به تغییر آن بنا بر نیاز اشاره کرد. می‌توانید از این کانتینر به‌عنوان کافی شاپ، خانه، بار یا یک دفتر استفاده کنید.

این خانه با ابعاد متفاوتی ارائه می‌شود اما این امکان وجود دارد که بنا بر نیاز خود آن را سفارش دهید. مونتاژ این خانه‌ها بسیار آسان است به‌طوری‌که چهار کارگر ماهر می‌توانند آن را ظرف یک ساعت آماده استفاده کنند.

سازندگان این کانتینر مدعی هستند که در ساخت آن از رنگ های سمی استفاده نشده و هم‌چنین ضایعات آن در مقایسه با ساختمان‌های سنتی کمتر است. ازاین‌رو می‌توان آن را سازگار با محیط‌زیست دانست.

از یک سیستم هیدرولیکی و یک دکمه برای باز کردن و تراز کردن این کانتینر به صورت اتوماتیک استفاده می‌شود.

9 خانه کانتینری جالب که می‌توانید از سایت آمازون بخرید

7. این خانه کانتینری به معنای واقعی بسیار کوچک است.

قیمت: 23000 دلار (هزینه انتقال: 49. 4379 دلار)

اگر خانه کانتینری قابل‌حمل ساخته‌شده توسط MODS International که قبلا به آن اشاره کردیم، به لحاظ هزینه‌ای بسیار فراتر از بودجه شماست، می‌توانید به سراغ مشابه کوچک‌تر آن بروید. این کانتینر با 6 متر (20 فوت) فشرده‌تر از آن چیزی است که انتظار دارید اما همه آنچه که پاسخگوی نیاز سما به‌عنوان یک فرد مجرد با یک زوج جوان با بودجه محدود را دارد.

مساحت کلی این خانه 49 مترمربع (160 فوت مربع) است اما مجهزتر از آن است که تصور کنید. این کانتینر یک آشپزخانه کوچک و یک حمام دارد. آب و برق این خانه نیز از طریق اتصالات جانبی تامین می‌شود. این کانتینر به شکل کاملاً مبله به همراه کف‌پوش‌های تزئینی، روشنایی و دستگاه‌های تهویه هوا ارائه می‌شود.

مشابه نمونه بزرگ‌تر این کانتینر هم در واقع برای استفاده دز موقعیت‌های اضطراری طراحی‌شده است. در نهایت می‌توان این خانه را یک گزینه ایده آل برای افرادی دانست که دوست دارند خانه‌ای دوستدار محیط‌زیست داشته باشند و همچنین هزینه کمی هم برای تهیه آن در مقایسه با گزینه‌های سنتی پرداخت کنند.

این خانه را می‌توان روی یک فونداسیون بتنی 30 سانتی‌متری (12 اینچی) یا یک دال بتنی صلب بر پا کرد.

9 خانه کانتینری جالب که می‌توانید از سایت آمازون بخرید

8. می‌توانید در یک کانتینر قابل‌حمل ساده زندگی کنید.

قیمت: 5500 دلار

در یک کانتینر وانیلی رنگ می‌توانید بدون صرف زمان و پول برای طراح داخلی، کارگر و معمار؛ زندگی کنید.

البته این خانه فاقد هر گونه سیستم گرمایشی، سرمایشی، الکتریسیته، لوله‌کشی، عایق یا حتی پنجره است. اگر قبلا تجربه زندگی در محیط باز را داشته‌اید این شرایط مشکلی ایجاد نمی‌کند.

این کانتینر دارای درهایی است که به دو طرف باز می‌شوند. این درها را می‌توان از سمت خارجی قفل کرد اما چنین امکانی از داخل وجود ندارد بنابراین باید برای امنیت داخلی فکری کرد.

9 خانه کانتینری جالب که می‌توانید از سایت آمازون بخرید

9. این کتاب همه اطلاعات لازم برای طراحی یک خانه کانتینری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

قیمت کتاب: 10 دلار

در نهایت به‌جای اینکه یک خانه کانتینری قابل‌حمل پیش‌ساخته بخرید، می‌توانید خودتان اقدام به طراحی و ساخت خانه خود کنید. البته برای این گار به اطلاعاتی نیاز دارید.

از عنوان کتاب (خانه‌های کانتینری قابل‌حمل: راهنمای طراحی، ساخت و سرمایه‌گذاری خانه‌های کانتینری قابل‌حمل) مشخص است که که چه محتوایی در آن هست.

9 خانه کانتینری جالب که می‌توانید از سایت آمازون بخرید

 منبع

نوشته شده توسط تیم مترجمین موسسه 808

اگر دوست دارید به تیم مترجمین 808 بپیوندید، با ما تماس بگیرید.

دریافت فایل PDF مقاله برای اعضای VIP رایگان است. سایر کاربران با پرداخت ۵۰۰ تومان می توانند اقدام به دریافت این فایل کنند.

PDF

برای مشاهده کامل این محتوا می بایست مبلغ مورد نیاز را از اعتبار خود پرداخت کنید

برای کاربران ویژه رایگان است

نوع فایل دریافتی :
PDF
اعتبار مورد نیاز : 500 تومان
دریافت فایل PDF و حمایت از ترجمه کنندگان500 تومان
پرداخت 500 تومان و مشاهده محتوا
درباره نویسنده
عکس‌های baharehbl328

بهاره بهرامی

فارغ التحصیل مهندسی مدیریت پروژه. علاقه مند به زبان انگلیسی و ترجمه به خصوص به متون تخصصی عمران و معماری. سرپرست تیم مترجمین 808 و پشتیبان محتوای سایت.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .