رویکردهای بهینه و نوین در مهندسی پی (دانلود رایگان پاورپوینت و فیلم سخنرانی)

رویکردهای بهینه و نوین در مهندسی پی (دانلود رایگان پاورپوینت و فیلم سخنرانی)

در تاریخ های 21 و 22 دیماه 93 شاهد برگزاری اولین همایش ملی مهندسی سازه ایران  در کشور بودیم. در این همایش که به همت انجمن مهندسی سازه ایران در سالن مرکز همایشهای برج میلاد برگزار گردید ؛ اساتید و چهره های عمرانی برجسته کشور حضور داشتند. برخی از این اساتید به سخنرانی و ارائه تحقیقات و مطالعات خود پرداختتند. از این میان جناب اقای دکتر ابوالفضل اسلامی سخنرانی پیرامون "رویکردهای بهینه و نوین در مهندسی پی" ایراد کردند.

جناب اقای دکتر ابوالفضل اسلامی

عضو هيئت علمي دانشکده عمران دانشگاه صنعتي اميرکبير(پلي تکنيک تهران)

رزومه ایشان در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

در مقاله تحلیلی امروز قصد داریم پاورپوینت و فیلم سخنرانی جناب اقای دکتر ابوالفضل اسلامی که در همایش فوق ارائه شده است را در اختیار علاقه مندان و پژوهشگران محترم قرار دهیم. جا دارد همین جا از جناب اقای دکتر ابوالفضل اسلامی تشکر و قدردانی نمائیم که اجازه انتشار پاورپوینت و فیلم سخنرانی خود را به تیم 808 دادند.

قابل ذکر است که موسسه 808 به عنوان حامی اولین همایش ملی مهندسی سازه ایران ؛ کل کارگاه های آموزشی برگزار شده در این همایش را ضبط نموده است که به تدریج در مقالات تحلیلی بعدی و با کسب اجازه از سخنرانان و اساتید محترم ؛ جهت استفاده رایگان مهندسین و دانشجویان عزیز منتشر خواهد نمود.

کلیه مهندسین ؛ دانشجویان و تمامی پژوهشگران و علاقه مندان را دعوت می کنیم تا از لینک های زیر پاورپوینت و فیلم سخنرانی برگزار شده در اولین همایش مهندسی سازه ایران را به رایگان دانلود ؛ مطالعه و مشاهده نمایند.

دانلود رایگان پاورپوینت سخنرانی جناب اقای دکتر اسلامی در فرمت PDF

دانلود رایگان فیلم سخنرانی

امکان خرید آنلاین کتاب ارزشمند جناب آقای دکتر اسلامی تحت عنوان "مهندسی ژئوتکنیک (مبانی ؛ کاوشها و تفسیرها)" از فروشگاه 808 توسط لینک زیر :

خرید آنلاین کتاب "مهندسی ژئوتکنیک (مبانی ؛ کاوشها و تفسیرها)"

درباره نویسنده
عکس‌های مدیریت کل سایت

مدیریت کل سایت

امیدواریم بتوانیم در سیستم کنونی آموزش مهندسی کشورمان با کمک همکارانمان در گروه آموزشی 808 تغییری ایجاد کنیم.در این راه میتوانید با حمایت و همکاری اتان ما را دلگرم سازید.
سوالات مرتبط
عکس کاربر
2پاسخ
چگونه الگوریتم بهینه سازی را در تبادل با Csi Bridge قرار دهم؟
سلام چطوری میشه الگوریتم بهینه سازی را با Csi Bridge لینک کرد؟ آیا این امکان وجود دارد؟ من چیزی به اسم SM toolbX شنیدم و ممنون میشم بگید آیا ربطی به این موضوع دارد یا خیر
عکس کاربر
1پاسخ
درخواست راهنمایی در مورد منطق فازی در یافتن ولتاژ بهینه در MR damper
با سلام من قصد دارم نیروی MR damper را با استفاده از کنترل گر فازی بهینه کنم ، فک می کنم در این حالت سرعت و جابجایی به عنوان ورودی هستند و ولتاژی که نیروی بهینه را ایجاد می کند به عنوان خروجی است ولی نمی دونم در قسمت RULE به عنوان قانون پی باید بنویسم، لطفا راهنماییم کنید
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .