مقاله تحلیلی :10 پل جالب مرزی

مقاله تحلیلی :10 پل جالب مرزی

پل ها برای همه افراد جالب و دوست داشتنی هستند. از مزایای پل ها می توان به کوتاه شدن زمان سفر و عبور خودروها از عرض رودخانه اشاره کرد. در این مقاله هدف ما معرفی ده پل جالب مرزی است که لزوماً از پل های رکورد دار محسوب نمی شوند. بدون هیچ بحثی متذکر می شویم که این لیست صرفا گزیده ای از 10 پل مرزی جالب است نه بهترین، بزرگترین و گران ترین پل ها.

1. پل Ambassador، مرز کانادا و امریکا: این پل دو شهر دیترویت (در میشیگان) و وینزر ( در انتاریو)  را به هم متصل می کند. پل Ambassador پر ترافیک ترین مرز بین المللی در شمال امریکا است. براورد شده است که 25 درصد کل تجارت بین این دو کشور از طریق این پل صورت می گیرد. Ambassador یک پل معلق با طول بیش از 2300 متر است که یکی از چندین پل واقع شده در مرز آمریکا و کانادا است.

2. دومین پل واقع بر رودخانه  سورن (Severnمرز انگلیس و ولز (wales): این پل یکی از دو پلی است که از رودخانه سورن عبور می کند. این پل Aust  در انگلیس را به  Bulwark  در ولز متصل می کند.  طول این پل بیش از 5000 متر است که بخشی از آن کابلی می باشد و بخشی دیگر از آن با قطعات پیش ساخته ساخته شده است.

 

 

 

دریافت فایل کامل مقاله:

the_10_coolest_bridges_that_cross_borders.pdf

 

 

منبع :+

ترجمه شده توسط تیم خبری 808  

اگر دوست دارید به تیم خبری 808 بپیوندید، با ما تماس بگیرید.

درباره نویسنده
عکس‌های sarahmhpr

سارا محمدپور

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد زلزله و علاقه مند به زبان انگلیسی و ترجمه به ویژه متون تخصصی هستم.
سوالات مرتبط
عکس کاربر
2پاسخ
كتاب مناسب برای انجام پروژه های تونل و پل چیست؟
دوستان من میخوام وارد پروژه بشم که هم تونل هم پل به نظرتون چه کتابی تهیه کنم که بهم كمك کنه تا قبل از ورود با کار در پروژه آشنا بشم؟
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه