مقاله تحلیلی :طراحی خانه‌های پایدار

مقاله تحلیلی :طراحی خانه‌های پایدار

مزیت مهم و در حال توسعه ساختمان‌های بتنی و بنایی نوعی پایداری ذاتی است که در مقابل مجموعه‌ای از مخاطرات زیست محیطی، خصوصاً جاری شدن سیل و گرمایش بیش از حد فراهم می‌کنند. در ادامه مروری بر این موضوعات شده است.

سیل:سیل در بریتانیا خصوصاً در سال‌های اخیر به دفعات اتفاق افتاده است و به نظر می‌رسد که در طول قرن بیست و یکم ادامه داشته باشد، بنا بر آخرین پیش بینی‌های انجام شده در برنامه تهیه شده در خصوص اثرات اقلیمی بریتانیا (UKCIP)، متوسط بارش‌های زمستانی در شمال غرب 16 درصد افزایش می‌یابد و حجم بارندگی در پر بارش­ ترین روزها که احتمال خطر جاری شدن سیل وجود دارد؛ با افزایش روبرو می‌شود.

 

 

 

دریافت فایل کامل مقاله:

designing_resilient_homes.pdf

 

 

منبع :+

ترجمه شده توسط تیم خبری 808  

اگر دوست دارید به تیم خبری 808 بپیوندید، با ما تماس بگیرید.

پیوستاندازه
PDF icon node_13223-designing_resilient_homes.pdf207.57 KB
درباره نویسنده
عکس‌های مهسا رضوانی

مهسا رضوانی

سابقه مترجمی همزمان برای مدیریت پروژه در یک پروژه ساختمانی با سیستم ICF در بابلسر به مدت یک سال - علاقه مند به بحث ها کارگاه ها و مقالات در زمینه مدیریت ساخت و BIM
سوالات مرتبط
عکس کاربر
1پاسخ
انتخاب رشته ارشد عمران
سلام وقت شما بخیر ارشد مهندسی حمل و نقل ریلی بهتره یا ارشد مهندسی عمران گرایش برنامه ریزی حمل و نقل ؟ هم از لحاظ بازارکار هم از لحاظ اپلای/ لطفاً نظرات خودتونو اعلام کنید ممنون
عکس کاربر
0پاسخ
طراحی معماری ویلا

اگر بخواهیم ویلایی در شمال در فاصله 500متری از ساحل دریا طراحی کنیم،این فاصله از نظر اقلیمی چه تاثیری بر طراحی ویلا ما میگذارد؟

ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .