مقاله تحلیلی: پوشش‌های جداساز که در طول زلزله پابرجا می‌مانند

مقاله تحلیلی: پوشش‌های جداساز که در طول زلزله پابرجا می‌مانند

  در 29 فوریه سال 2016 وقتی ترافیک در Antioch, Calif باز شد، رانندگان به سرعت متوجه شدند که تقاطع غیر هم­سطح جدیدی رفت و آمد آن‌ها را روان‌تر و مستقیم‌تر کرده است؛ اما چیزی که زیاد واضح نبود تلاش برای ضد زلزله کردن ارتباط بین راه دولتی 160(SR160) پل Antioch و شاهراه شماره 4 بود. اطمینان گسترده‌ای توسط یک تیم ساخت و ساز و طراحی که پل‌ها را با پوشش‌های جداساز فولادی شبکه بندی شده تجهیز کرده بودند به وجود آمده بود. این پوشش‌ها اساساً به ستون‌هایی با ابعاد مختلف اجازه می‌دهند که به‌صورت یکنواخت حرکت کنند و از تمرکز تنش در ستون‌های کوتاه‌تر جلوگیری می‌کنند. پروژه‌ی 50 میلیون دلاری که به ‌صورت رسمی به نام RC160 / شاهراه 4 رمپ‌های ارتباط مستقیم شناخته می‌شود، حاصل یک تلاش مشترک از مدیریت حمل و نقل Contra Costa (CCTA) و کمیسیون حمل و نقل شهری (MTC)/ مدیریت راهداری منطقه‌ی خلیج (BATA) می‌باشد و توسط 20 عضو سازمان مدیریت حمل ‌و نقل Contra Costa مدیریت می‌شود. از 24 مارس سال 2014, تقاطع غیر هم­سطح مرتفع، انتقال روزانه 10000 مسافر را از خیابان‌های Oakley به رمپ‌های شاهراه 4 که حرکت روان و یکنواختی داشتند آغاز کرد.

 

 

دریافت فایل کامل مقاله:

isolation_casings_stand_up_to_earthquakes.pdf

 

 

منبع :+

ترجمه شده توسط تیم خبری 808  

اگر دوست دارید به تیم خبری 808 بپیوندید، با ما تماس بگیرید.

فایل
درباره نویسنده
عکس‌های الهه رحیمی

الهه رحیمی

مهندس سازه
سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
نحوه اختصاص مفصل فایبر به دیوارهای برشی چگونه است؟
در تعریف مفصل فایبر به دیوارهای برشی بایستی دو مفصل تعریف شود، یکی برای مقطع بتنی و یکی برای میلگردها. مشخصات مفصل میلگردها بایستی به چه صورت باشد؟ در صورت انتخاب گزینه specified rebar layout تنظیمات باید چطور تعریف شود؟
عکس کاربر
1پاسخ
پوش اور پل
سلام دوستان بنده رو پایان نامه با موضوع پوش اور پل کار میکنم میخواستم ببینم از دوستان کسی هست تو پوش اور پل تجربه داشته باشه؟
عکس کاربر
0پاسخ
بارگذاری بار زلزله در قاب دو بعدی

در قاب دو بعدی xz نیرو زلزله را در چند جهت باید وارد کرد؟

ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .