پیغام خطا

Notice: Trying to get property of non-object در taxonomy_term_page() (خط 733 از /home/civilcom/domains/civil808.com/public_html/sites/all/modules/808/custom808/custom808.inc).

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه

کارت محتوای دانشگاه

در سال ۱۳۶۲ همزمان با شکل گیری دانشگاه آزاد اسلامی در تهران و تبریز ، دستور تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه نیز صادر گردید. اما به علت وقوع جنگ در منطقه و اثرات ناشی از آن علیرغم تلاش های فراوان، این امر مدتی به تعویق افتاد. بعدها به دنبال حضور آیت الله خامنه ای «در زمان ریاست جمهوری» به ارومیه و در پی درخواست مردم ارومیه، مقرر شد که هر چه زودتر مقدمات تأسیس دانشگاه آزاد و پذیرش دانشجو در این شهر فراهم گردد و در این راستا از طرف سازمان مرکزی راه اندازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه به مدیریت آقای دکتر رسول خدابخش صادر گردید. بدین ترتیب با تلاش شبانه روزی و مستمر کارکنان محدود این دانشگاه و مساعدتهای اولیه استاندار وقت مرحوم عطایی و حمایت همه جانبه امام جمعه محترم ارومیه حاج آقا حسنی مقدمات پذیرش دانشجو برای نیمسال تحصیلی ۶۸-۶۷ صورت گرفت و در همان سال تحصیلی اولین کنکور دانشگاه آزاد اسلامی برگزار و برای دو رشته فیزیک کاربردی و اقتصاد بازرگانی در مقطع کارشناسی و رشته دامپزشکی در مقطع دکترای حرفه ای ۱۱۶ نفر دانشجو پذیرش گردیدند. 

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در سال  ۶۷ تاسیس و با پذیرش دانشجو در سه رشته دکتری حرفه ای دامپزشکی، کارشناسی اقتصاد بازرگانی و کارشناسی فیزیک کاربردی با تلاش و زحمات ریاست محترم دانشگاه آقای دکتر رسول خدابخش و با همکاری نیرو های دانشگاه ارومیه بصورت نیمه وقت رسما" فعالیت آموزشی خودرا شروع کرده و در خیابان باکری ساختمانی را توسط استانداری اجاره کرده و شروع به انجام امورات اداری آموزشی گردید.

گرایش های عمران دانشگاه:

  • مدیریت منابع آب
  • سازه
  • ژئوتکنیک
  • مدیریت ساخت

گرایش های معماری دانشگاه: 

  • معماری

اطلاعات تماس:

وبسایت
نشانی: ارومیه، کیلومتر دو جاده فرودگاه، دانشگاه آزاد ارومیه، مجتمع آیت اهلل رفسنجانی

تلفن: ۳۲۷۲۲۷۳۸-۰۴۴

کاربران این دانشگاه

#: 6
رامین
عضو به مدت: 2 سال 11 ماه
#: 3
سجاد یزدان
عضو به مدت: 3 سال 9 ماه
#: 1
عکس‌های خدمات لوله کشی تهران پایپر
اشکان حسینی
عضو به مدت: 3 سال 6 ماه
اشتراک در RSS - دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه